Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maakt het wat uit (Jonger of Ouder)?????

LZN
30-05-2003, 19:11

Salaam Ik heb een vraagje. Ik ken al heel lang een leuke jongen en hij is heel lief, hij voldoet aan alle eisen (vindt ik dan). alleen er is 1 ding hij is 10 maanden jonger als mijn. Ik ben gewoon gek op hem en hij op mijn :Iluvu: :Iluvu: maakt het wat uit??? Mijn moeder weet van niks maar ik had al eerder gevraagd of het wat uitmaakte of je met iemand trouwt die jonger als jou is.. please help me ik weet niet wat ik moet doen oke groetjes MOI :confused: :confused:.

mocro_souhaila
30-05-2003, 19:44
HmM ik vindt het egt niet erg hoor..zoalng je van elkaar houdt...because AGE IS JUST A NUMBER....zo denk ik erover kus souhaila

-Reda-
30-05-2003, 19:45
TIEN MAANDEN?!?! TIEN MAANDEN?!?! Ga jij je druk maken om TIEN MAANDEN?!?! :eek: Damnz ik dacht eerst dat er 10 jaar stond, dat is iets anders. Tien maanden is tog niets, er is niet eens een jaar verschil. Wil je soms iemand die op dezelfde dag is geboren? :rolleyes:

Miss_mandalinna
30-05-2003, 20:31
Meisje zelfs a Nabie Salla LAH 3alayhie wa Salem is met een vrouw getroud die ouder was dan hem ( ik twijfel tuusen 10 en 20 jaar ouder kdenk 10 tog hoor, maar 3ielmoe 3an ALLAH) Gezien dit onze profeet is vrede zijn met hem is het dus niet slecht en toegestaan. Dus meid go for it Allah hie kemmel bel gheer laat hem maar lekker gau naar huis komen

ATLANTICA
30-05-2003, 20:31

Zelf zou ik t minder vinden, maar bij een ander stel, jouw geval, dan vind ik t wel kunnen.... Ja het is een beetje vaag..

saida_marokko
30-05-2003, 20:34
Eeh dat is leuk kan je hem lekker pesten later. hahah Maar eeh weetje wel zeker dat jou geboortedatum en die van hem klopt. Marokanen kennende hebben heel wat gesjoemeld met geboortedatums hahah ;)

mimia
30-05-2003, 21:09
weet je......tuurlijk maakt he tnix uit. ik ken een meid die met iemand was die 2 jaar jonger was dan haar, maar dat liep uit op nix! omdat hij niet serieus was...(duuhh) dus..: age isn't just a number! maar als je ziet dat het werkelijk wat is...dan moet je doorgaan........

Miss_mandalinna
30-05-2003, 21:15
Origineel gepost door 7akam Machi moehiem ;).. Da zeg je alleen omdat je ander niet met mij kunt trouwen :D

najoua_f
30-05-2003, 21:20
kijk is welen niet belangrijk leeftijd want je kan toch niet verliefd worden op iemand die 8.9.10 jaar ouder is meschien om zijn geld ofzo :hihi:

Lady_moi
30-05-2003, 21:35
tis maar een nummer hoor

najoua_f
30-05-2003, 21:46
ja dat kan wel maar wat voor nummer vertel het eens????????

Guadaloupe
30-05-2003, 22:10
nee meid, dat is niet erg..als hij verstandig is dan moet je er voor gaan!

Sweetmarocia
16-06-2003, 15:32
HELOE........ MIJN MANNETJE IS 15 MAANDEN JONGER ALS IK EN HET GAAT PRIMA WE ZIJN AL IETS LANGER ALS 5 JAAR SAMEN EN SINDS EEN PAAR MAANDEN GETROUWD. SOMS LIJKT HET ZELFS DAT HIJ VOLWASSENER IS ALS MIJ..... :D . DUS MEID, LAAT NIX JE TEGENHOUDEN EN GAAN MET DIE BANAAN. OKE ALS HIJ NOG KNIKKERD ZOU IK HET JE NIET AANRADEN MAAR VOOR DE REST....... GEWOON DOEN!!!!!!!! :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: