Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde op het eerste gezicht bestaat niet

Pagina's : [1] 2

KwebbelTante
30-05-2003, 16:50

Hallo allemaal, Weet je ik vraag me soms af of liefde op het eerste gezicht bestaat, volgens mij niet. Want als je iemand voor het eerst ziet denk je die ziet er wel goed uit, maar het is niet zo dat je dan gelijk verliefd bent op hem. Volgens mijn moeder kan je pas van iemand houden als je heel lang met hem samenbent, ik denk dat ze gelijk heeft. Wat denken jullie?????

toufik_bs
30-05-2003, 16:52
Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht. Toen ik voor het eerst een bepaald meisje zag was ik verkocht. En tot de dag van vandaag ben ik tot over mijn oregn verliefd. Alleen weet zij het niet.

GangstaLovin
30-05-2003, 16:53
Liefde op het eerste gezicht ..nee denk het niet ...wel lust op het eerste gezicht :D

Lady_moi
30-05-2003, 16:53
Ik denk dat je moeder gelijk heeft

KwebbelTante
30-05-2003, 16:55

Origineel gepost door toufik_bs Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht. Toen ik voor het eerst een bepaald meisje zag was ik verkocht. En tot de dag van vandaag ben ik tot over mijn oregn verliefd. Alleen weet zij het niet. Weet je zeker dat je echt verliefd op haar bent, want ik denk je vind haar gewoon heel erg leuk, maar ja wat is verliefd zijn eigenlijk :confused:

toufik_bs
30-05-2003, 16:58
Origineel gepost door KwebbelTante Weet je zeker dat je echt verliefd op haar bent, want ik denk je vind haar gewoon heel erg leuk, maar ja wat is verliefd zijn eigenlijk :confused: Ik geloof dat ik echt verliefd ben. Als ik bij haar in de buurt ben ga ik stotteren, onhandig doen en toch voelt het geweldig als ze er is.

Miss_mandalinna
30-05-2003, 16:58
Origineel gepost door KwebbelTante Hallo allemaal, Weet je ik vraag me soms af of liefde op het eerste gezicht bestaat, volgens mij niet. Want als je iemand voor het eerst ziet denk je die ziet er wel goed uit, maar het is niet zo dat je dan gelijk verliefd bent op hem. Volgens mijn moeder kan je pas van iemand houden als je heel lang met hem samenbent, ik denk dat ze gelijk heeft. Wat denken jullie????? Kdenk dat je gelijk het Kwebbel

Lady_moi
30-05-2003, 16:59
Verliefd zijn is houden van? :confused:

KwebbelTante
30-05-2003, 17:02
Origineel gepost door Miss_mandalinna Kdenk dat je gelijk het Kwebbel hee miss Mandalina hahaahah ik dacht dat alleen wij manderijntjes zo noemden :giechel:

Miss_mandalinna
30-05-2003, 17:06
Origineel gepost door KwebbelTante hee miss Mandalina hahaahah ik dacht dat alleen wij manderijntjes zo noemden :giechel: Gigigigigigigi wie versta je onder WIJ kwebbel

KwebbelTante
30-05-2003, 17:08
Origineel gepost door Jorginho Mee eens. Verliefdheid is wat anders dan liefde. Mijn Marokkaanse schone was wel direct verkocht toen ze mij zag, maar ik ben zelden verliefd. Al helemaal niet op het eerste gezicht. Liefde duurt langer, moet je iemand echt langer kennen. Hoe kun je op ht gezicht zien dat iemand karaktertrekken heeft die je doen smelten????? Maar als je iemand langer kent, is liefde geen noodzakelijk gevolg. verre van. De meeste mensen die ik ken mag ik niet heel graag en dat lijkt me normaal. Wie heeft er nu 10 echt heel goede vrienden? 1-2, meer niet. Zo zal het tussen man-vrouw ook zijn: slechts een enkeling steelt echt je hart. Dus mee eens. Verliefdheid hoeft niet samen te gaan met liefde Maar jij was niet gelijk verliefd toen jij je marokaanse schone zag toch, pas later ben je van haar gaan houden.

bint_duh_bledie
30-05-2003, 17:18
Origineel gepost door toufik_bs Ik geloof wel in liefde op het eerste gezicht. Toen ik voor het eerst een bepaald meisje zag was ik verkocht. En tot de dag van vandaag ben ik tot over mijn oregn verliefd. Alleen weet zij het niet. precies alleen is het geval bij mij dat de liefde van bijde kanten komt maar liefde op de eerste gezicht bestaat wel degelijk

KwebbelTante
30-05-2003, 17:22
Origineel gepost door Miss_mandalinna Gigigigigigigi wie versta je onder WIJ kwebbel Met wij bedoel ik mijn familie, elke keer als ik het bij kennissen zeg, zeggen ze wat zeg je nou hahahahaha

Miss_mandalinna
30-05-2003, 17:24
Origineel gepost door KwebbelTante Met wij bedoel ik mijn familie, elke keer als ik het bij kennissen zeg, zeggen ze wat zeg je nou hahahahaha meen je niet dat is tog algemeen beschaaft m0r0caans

KwebbelTante
30-05-2003, 17:30

Origineel gepost door Miss_mandalinna meen je niet dat is tog algemeen beschaaft m0r0caans Dat woordje kennen ze niet, en ook bed noemen wij kama en zij zeggen namoesia en zo zijn er heleboel woorden.

Pagina's : [1] 2