Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Said Mariouari..

Pagina's : [1] 2 3 4

Dreamlover
30-05-2003, 16:30

..heeft nog steeds geen liedje uitgebracht met mijn naam :kwaad: !

cheima
30-05-2003, 16:31
I feel ya ook niet met mij naam :ego: :ego: :kwaad: saffie boycotten die handel :ego:

Dreamlover
30-05-2003, 16:31
Origineel gepost door cheima I feel ya ook niet met mij naam :ego: :ego: :kwaad: saffie boycotten die handel :ego: Pcies! :ego:

Dida
30-05-2003, 16:32
Ook niet met mijn naam volGens mij.:kwaad: Trouwens voriG jaar had ik oogcontact met hem.:hihi:

Dreamlover
30-05-2003, 16:35

Origineel gepost door -RaChiDa¿- Ook niet met mijn naam volGens mij.:kwaad: Trouwens voriG jaar had ik oogcontact met hem.:hihi: Oogcontact..? Vertel :D:D Er zijn veel liedjes met de naam Rachida, er bestaat volgens mij maar 1 liedje met mijn naam :verdriet:

Dida
30-05-2003, 16:38
Origineel gepost door Dreamlover Oogcontact..? Vertel :D:D Er zijn veel liedjes met de naam Rachida, er bestaat volgens mij maar 1 liedje met mijn naam :verdriet: O ja liedjes met mijn naam? die kom ik nooit teGen! wat is jou naam dan ? Ja khad ooGcontact met hem ,ik liep richtinG centrum in Marokko en toen zaG ik een ouwe vent me de hele tijd aanstaren.:wat?!: Ik d8 wie is dat nou weer ? Ik kijk wel terug,toen ik terug keek zei ik teGen me nicht : tjek die vent lijkt op Said .. toen ik noG beter keek en zij ook was het hem ook.:p Khad het gelijk aan iedereen verteld zelfs me Oma maar niet van oogcontact hoor ..:D :hihi:

cheima
30-05-2003, 16:38
Najim Agrieb, Abdelmoula en Rabeh Sallam zijn beter als Said :ego: :ego: :kwaad:

Dida
30-05-2003, 16:39
Origineel gepost door cheima Najim Agrieb, Abdelmoula en Rabeh Sallam zijn beter als Said :ego: :ego: :kwaad: ABDELMOULA doet :goedzo:! http://home.wanadoo.nl/mo.chartit/labels/3abdelmoula_igiet_ourarabou.jpg :D.

Dreamlover
30-05-2003, 16:40
Origineel gepost door -RaChiDa¿- O ja liedjes met mijn naam? die kom ik nooit teGen! wat is jou naam dan ? Ja khad ooGcontact met hem ,ik liep richtinG centrum in Marokko en toen zaG ik een ouwe vent me de hele tijd aanstaren.:wat?!: Ik d8 wie is dat nou weer ? Ik kijk wel terug,toen ik terug keek zei ik teGen me nicht : tjek die vent lijkt op Said .. toen ik noG beter keek en zij ook was het hem ook.:p Khad het gelijk aan iedereen verteld zelfs me Oma maar niet van oogcontact hoor ..:D :hihi: Mijn naam is Ouasima. :) Wrom was je niet naar hem toegegaan, had tegen m gezegd dat ie zo snel mogelijk een liedje moest uitbrengen met je naam erin :hihi:..

Dida
30-05-2003, 16:41
Origineel gepost door Dreamlover Mijn naam is Ouasima. :) Wrom was je niet naar hem toegegaan, had tegen m gezegd dat ie zo snel mogelijk een liedje moest uitbrengen met je naam erin :hihi:.. Wat een mooie naam dat hoor je niet zo vaak Ouasima :D! Ja weet je wat ik d8, als tie een nieuwe bandje gaat uitbrenGen dan zou die zeker zinGen over dat oogcontact gebeuren iets zoals dit : Rachida Rachida ..tasamratsch anoer ..lalala :boogie: Maar niks welloe hij heeft niks uitgebracht wat over mij ging.:kwaad:

cheima
30-05-2003, 16:42
Origineel gepost door -RaChiDa¿- O ja liedjes met mijn naam? die kom ik nooit teGen! wat is jou naam dan ? Ja khad ooGcontact met hem ,ik liep richtinG centrum in Marokko en toen zaG ik een ouwe vent me de hele tijd aanstaren.:wat?!: Ik d8 wie is dat nou weer ? Ik kijk wel terug,toen ik terug keek zei ik teGen me nicht : tjek die vent lijkt op Said .. toen ik noG beter keek en zij ook was het hem ook.:p Khad het gelijk aan iedereen verteld zelfs me Oma maar niet van oogcontact hoor ..:D :hihi: Ik heb Abdelkader Ariaf gezien in Nador ik zag hem toen was ik sjoo :eek: toen ging hij lachen en zwaaien :hihi:

Lady_moi
30-05-2003, 16:42
Ken ik niet!

cheima
30-05-2003, 16:43
Origineel gepost door -RaChiDa¿- ABDELMOULA doet :goedzo:! http://home.wanadoo.nl/mo.chartit/labels/3abdelmoula_igiet_ourarabou.jpg :D. Jah man doet echt wel zijn muziek :verliefd: :Iluvu: :boogie: :boogie: :boogie: Yeked oegaraboe die is echt goed :bril:

Lady_moi
30-05-2003, 16:45
ist een marokaan?

cheima
30-05-2003, 16:49

Origineel gepost door lady_moi ist een marokaan? Jah een Marokaan ze zingen berbers ;)

Pagina's : [1] 2 3 4