Bekijk originele versie : Said Mariouari..
Dreamlover
30-05-2003, 16:30
..heeft nog steeds geen liedje uitgebracht met mijn naam :kwaad: !
I feel ya ook niet met mij naam :ego: :ego:
:kwaad: saffie boycotten die handel :ego:
Dreamlover
30-05-2003, 16:31
Origineel gepost door cheima
I feel ya ook niet met mij naam :ego: :ego:
:kwaad: saffie boycotten die handel :ego:
Pcies! :ego:
Ook niet met mijn naam volGens mij.:kwaad:
Trouwens voriG jaar had ik oogcontact met hem.:hihi:
Dreamlover
30-05-2003, 16:35
Origineel gepost door -RaChiDa¿-
Ook niet met mijn naam volGens mij.:kwaad:
Trouwens voriG jaar had ik oogcontact met hem.:hihi:
Oogcontact..?
Vertel :D:D
Er zijn veel liedjes met de naam Rachida, er bestaat volgens mij maar 1 liedje met mijn naam :verdriet:
Origineel gepost door Dreamlover
Oogcontact..?
Vertel :D:D
Er zijn veel liedjes met de naam Rachida, er bestaat volgens mij maar 1 liedje met mijn naam :verdriet:
O ja liedjes met mijn naam? die kom ik nooit teGen!
wat is jou naam dan ?
Ja khad ooGcontact met hem ,ik liep richtinG centrum in Marokko en toen zaG ik een ouwe vent me de hele tijd aanstaren.:wat?!: Ik d8 wie is dat nou weer ? Ik kijk wel terug,toen ik terug keek zei ik teGen me nicht : tjek die vent lijkt op Said .. toen ik noG beter keek en zij ook was het hem ook.:p
Khad het gelijk aan iedereen verteld zelfs me Oma maar niet van oogcontact hoor ..:D :hihi:
Najim Agrieb, Abdelmoula en Rabeh Sallam zijn beter als Said :ego: :ego:
:kwaad:
Origineel gepost door cheima
Najim Agrieb, Abdelmoula en Rabeh Sallam zijn beter als Said :ego: :ego:
:kwaad:
ABDELMOULA doet :goedzo:!
http://home.wanadoo.nl/mo.chartit/labels/3abdelmoula_igiet_ourarabou.jpg
:D.
Dreamlover
30-05-2003, 16:40
wat is jou naam dan ?
Ja khad ooGcontact met hem ,ik liep richtinG centrum in Marokko en toen zaG ik een ouwe vent me de hele tijd aanstaren.:wat?!: Ik d8 wie is dat nou weer ? Ik kijk wel terug,toen ik terug keek zei ik teGen me nicht : tjek die vent lijkt op Said .. toen ik noG beter keek en zij ook was het hem ook.:p
Khad het gelijk aan iedereen verteld zelfs me Oma maar niet van oogcontact hoor ..:D :hihi:
Mijn naam is Ouasima. :)
Wrom was je niet naar hem toegegaan, had tegen m gezegd dat ie zo snel mogelijk een liedje moest uitbrengen met je naam erin :hihi:..
Origineel gepost door Dreamlover
Mijn naam is Ouasima. :)
Wrom was je niet naar hem toegegaan, had tegen m gezegd dat ie zo snel mogelijk een liedje moest uitbrengen met je naam erin :hihi:..
Wat een mooie naam dat hoor je niet zo vaak Ouasima :D!
Ja weet je wat ik d8, als tie een nieuwe bandje gaat uitbrenGen dan zou die zeker zinGen over dat oogcontact gebeuren iets zoals dit : Rachida Rachida ..tasamratsch anoer ..lalala :boogie:
Maar niks welloe hij heeft niks uitgebracht wat over mij ging.:kwaad:
wat is jou naam dan ?
Ik heb Abdelkader Ariaf gezien in Nador ik zag hem toen was ik sjoo :eek: toen ging hij lachen en zwaaien :hihi:
Lady_moi
30-05-2003, 16:42
Ken ik niet!
ABDELMOULA doet :goedzo:!
http://home.wanadoo.nl/mo.chartit/labels/3abdelmoula_igiet_ourarabou.jpg
:D.
Jah man doet echt wel zijn muziek :verliefd: :Iluvu:
:boogie: :boogie: :boogie:
Yeked oegaraboe die is echt goed :bril:
Lady_moi
30-05-2003, 16:45
ist een marokaan?
Origineel gepost door lady_moi
ist een marokaan?
Jah een Marokaan ze zingen berbers ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.