Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : [COLOR=red]Exotische dames....

LZN
05-06-2002, 13:12

[COLOR=red]Dag dames! Mijn werkgever (Spirit, hostess en promoting bureau) zoekt exotische dames die een nieuw frisdrankje willen promoten in amsterdam e.o....het gaat om volgende week.... Wil je meer weten en vind je het leuk om wat extra zakcentjes te verdienen? mail me als je wilt.. liefs boussita.

oearda
05-06-2002, 13:37
Hallo, Ik zag je oproep staan voor promotiemedewerkers en daar heb ik wel interesse in. Ik heb al vaker promotiewerk gedaan en het is me tot nu toe altijd heel goed bevallen. Ik ben een marokkaans meisje van 20 jaar , ik ben 1.67m en 56kg. Als je meer informatie wilt kun je me mailen naar nccherifi@hotmail.com. Ik hoop spoedig wat te horen! Groetjes, Oearda

soussiasaida
05-06-2002, 13:44
Wauwwwwwww hey!! .......... .......... .........

lynamina
05-06-2002, 14:23
Hey? Wa moet je dan doen op zo'n promotieshot? Is het echt zo intressant als het lijkt? Heb je daarvoor een special profiel voor nodig??? Laat iets weten Boussita

MissCasa
05-06-2002, 14:34

hoe oud moet je zijn

Pinokkio
05-06-2002, 22:37
Mag ik ook.Ik ben wel een man,ja een man met vrouwelijke kanten.Ik ben heel sexy .Ik heb lange behaarde benen .Heb neppe borsten,maar dat zie je niet of voel je niet hoor en heb een heel sexy lange neusje.Mail me he op lekkerding@hotmail.com ciao