Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : I4Y heeft een soort 'aparte' gave

Pagina's : [1] 2 3

ffeiza
21-05-2006, 11:37

Ik lachte haar paar dagen terug om haar lip (ze ws gestoken door eem mug) 2 dagen later kom ik keihard tegen een autodeur aan:( en gaat mn lip bloeden. Eerst zwelt ie op Volgende dag is ie dik en rood Dag daarom is ie paars Dag daarop begint ie weer te bloeden :moe: En nu is ie donkerpaars en doet PIJN Ik haat je I4Y :ego: Ze heeft me vervloekt :ego:

Islam4You
21-05-2006, 11:39
Ik lachte haar paar dagen terug om haar lip (ze ws gestoken door eem mug) 2 dagen later kom ik keihard tegen een autodeur aan:( en gaat mn lip bloeden. Eerst zwelt ie op Volgende dag is ie dik en rood Dag daarom is ie paars Dag daarop begint ie weer te bloeden :moe: En nu is ie donkerpaars en doet PIJN Ik haat je I4Y :ego: Ze heeft me vervloekt :ego: tjah je bent gestraft doordat je mij ging uitlachen :haha:... boontje komt voor zn loontje

ffeiza
21-05-2006, 12:05
ga fietsen zonder zadel :moe:

Islam4You
21-05-2006, 12:06
Ga vliegen zonder vleugels

Islam4You
21-05-2006, 12:08

mixieee ergste is dat haar diklip door mijn auto is gekomen :hihi:

ffeiza
21-05-2006, 12:16
Dat denk jij ik heb waged lelijke streep op mn lip :ego: Ik vervloek je stomme auto :kwaad: Ik hou van DIZA ! Jullie zijn nep Zij is chilll man ff seriues i love haar :Iluvu:

Islam4You
21-05-2006, 12:50
Dat denk jij ik heb waged lelijke streep op mn lip :ego: Ik vervloek je stomme auto :kwaad: Ik hou van DIZA ! Jullie zijn nep Zij is chilll man ff seriues i love haar :Iluvu: ow wee als je ooit nog een stap in mijn auto zet :ego: mijn auto vervloekt jou:ego: Iwa ga diza lastig vallen dan en ga maar met haar shoppen volgende week:jammer:

Islam4You
21-05-2006, 12:56
Ik heb geveegd, de keuken opgeruimd en afgewassen..de douche schoon gemaakt. Dweilen doet me zusje maar :ego: Kom ik doodleuk me kamer binnen, zehma chill achter de pc...opeens zie ik die kast van me. De inhoud. :lol: Even opruimen hoor. Nog een kwartiertje voordat Feiza me gaat bellen :maf: Ik moet ook nog aankleden. Wat moet ik aan? :maf: Laat ik maar niet over mijn kasten beginnen... 1 en al een puinhoop. Ik moet het maar eens gaan opruimen:nerd:

Islam4You
21-05-2006, 13:03
Ewa wacht op mij vanavond, dan gaan we samen opruimen :stout: Ik moet echt om gaan kleden, maar me zusje wil de hoofddoek niet op mijn kop zetten. Zij doet het altijd voor mij :lol: Weet niet wat ik zonder haar moet :o Dame jij moet leren hoe je een hoofddoek moet opzetten. als je het ooit gaat dragen dan ga je toch ook niet elke dag naar je zusje om te maken :jammer:

Islam4You
21-05-2006, 23:10
Ja ik van ffeiza gehoord dat je te laat was :jammer: jij lacht mensen uit maar doet t ook zelf :hihi:

DiZA
21-05-2006, 23:11
Dat denk jij ik heb waged lelijke streep op mn lip :ego: Ik vervloek je stomme auto :kwaad: Ik hou van DIZA ! Jullie zijn nep Zij is chilll man ff seriues i love haar :Iluvu: Love ya tooooo babe. (K) fuk de rest gewoon.

Islam4You
21-05-2006, 23:17
Blaaaaaaaaaaa..zij was te laat anders was ik eerder van huis gegaan. En bovendien begonnen ze toch pas om half 3 :hihi: pfffffffff Naa een uur...woolah ik heb getimed, heb ik me kast eindelijk opgeruimd en ik ben klaar. Ik ga nini doen. :zwaai: Ben bekaf door het kastgevecht. beslamma! :o Ik moet mijn kast ook nog opruimen :haha: mijn moeder zei vandaag ik vraag me af hoe je huis eruit gaat zien als je ooit getrouwd bent :lol: omdat ik achter pc zat in plaats van huis schrobben :moe: slaaaap ze

Islam4You
21-05-2006, 23:18
Love ya tooooo babe. (K) fuk de rest gewoon. slijm slijm slijm kots kots kots :stoned:

ffeiza
22-05-2006, 13:06
ja ze heeft gelijk oprotte jullie allemaal !!!

Islam4You
22-05-2006, 16:11

Oprotten zelf :ego: diza is een flasher en een gier :moe:

Pagina's : [1] 2 3