Bekijk originele versie : mijn verblijfsvergunning is zojuist door mijn kind doormidden gescheurd!
kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt om nieuwe aan te vragen. ik ga begin juli op vakantie en er zit dus een groot scheur in het midden kan ik ermee reizen?? ik zit nu onder stress!!
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je ermee mag reizen.
En is het een verblijfsvergunning of een id kaart/paspoort?
Want als het een verblijfsvergunning is word het echt een ramp, aangezien de ind dan een nieuwe moet maken (loopt niet via de gemeente)...en zoals bekend is de ind onwijssssssss laks.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je ermee mag reizen.
En is het een verblijfsvergunning of een id kaart/paspoort?
Want als het een verblijfsvergunning is word het echt een ramp, aangezien de ind dan een nieuwe moet maken (loopt niet via de gemeente)...en zoals bekend is de ind onwijssssssss laks.
Volgens mij krijg je dan een bewijsje mee van dat je in het bezit bent van een verblijfsvergunning en daar kun je dan mee reizen..:o
Volgens mij krijg je dan een bewijsje mee van dat je in het bezit bent van een verblijfsvergunning en daar kun je dan mee reizen..:o
Nee ik ken namelijk 2 mensen die hem zijn verloren. En je krijgt niks van ze. Alleen een velletje..maar zonder pasfoto, en daar mag je ook niet mee reizen.
Heb bij de IND gewerkt, maar niet het echte werk hoor. Je moet eerst bellen voor een nieuwe formulier. Als het dus beschadigd of kwijt is geraakt.(publieksvoorlichting) En wij sturen dan een formulier naar je toe. Maar soms zijn ze niet in voorraad en dan moet je best lang wachten.(bijna altijd eerlijk gezegd). Kreeg er ook altijd klachten over, maar ik kan er ook zelf niets aan doen.
Heb bij de IND gewerkt, maar niet het echte werk hoor. Je moet eerst bellen voor een nieuwe formulier. Als het dus beschadigd of kwijt is geraakt.(publieksvoorlichting) En wij sturen dan een formulier naar je toe. Maar soms zijn ze niet in voorraad en dan moet je best lang wachten.(bijna altijd eerlijk gezegd). Kreeg er ook altijd klachten over, maar ik kan er ook zelf niets aan doen.
Mag ik aan je vragen hoe je daar terecht bent gekomen :o ...via een uitzendbureau...of was je in vaste dienst?
Wat ik heb gemerkt bij de ind is dat niemand nou daadwerkelijk een antwoord voor je heeft...het enige wat ze kunnen is liegen en onbeschoft doen...of ik heb alleen maar aso's aan de lijn gehad :moe:.
bollebuik
20-05-2006, 22:15
oh jij spreekt goed NL :rolleyes:
Lhbib_el_Qalb
20-05-2006, 23:08
Je moet idd een nieuwe aanvragen. Ik zou eerst nagaan bij het Marokkaanse Consulaat of je er zo ook mee mag reizen. Want het vervangen van een verblijfsverguning duurt ong 3 maanden. Als je id/paspoort kaart heb is het zo geregeld.
voor 1 papier van de IND wordt je 5 keer doorverbonden na 3 kwartier te hebben gewacht om als antwoord te krijgen....we kunnen je niet helpen :moe:
TheMansion
21-05-2006, 00:04
Beetje dom misschien, maar waar staat IND voor
Mag ik aan je vragen hoe je daar terecht bent gekomen :o ...via een uitzendbureau...of was je in vaste dienst?
Wat ik heb gemerkt bij de ind is dat niemand nou daadwerkelijk een antwoord voor je heeft...het enige wat ze kunnen is liegen en onbeschoft doen...of ik heb alleen maar aso's aan de lijn gehad :moe:.
Ik was callcenter agent. Ik deed niet het echte IND werk. was gewoon via uitzendbureau
Beetje dom misschien, maar waar staat IND voor
Immigratie-en Naturalisatiedienst
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.