Bekijk originele versie : waar hebben jullie nu echt zin in?
ik heb zin om voor de tv te hangen en de hele dag nixxxxxxxx doen.. kanaal in.. kanaal uit.. kanaal in.. kanaal uit...
:hihi:
Ik heb zin im iemand (mijn zus) te klappen :zweep: :iblies: :schreeuw:
Origineel gepost door sweet_nadia
Ik heb zin im iemand (mijn zus) te klappen :zweep: :iblies: :schreeuw:
:eek: wat heeft je stoute zus nou weer gedaan :zweep:
Ik heb zin om te zwemmen :bril:
:love:
Origineel gepost door SaMiax
:eek: wat heeft je stoute zus nou weer gedaan :zweep:
:D
Ze is heel stout geweest:
Ze had me beloofd dat we zouden winkelen enSjo, dus heb ik me kleren enSjo helemaal aangedaan........ wil ze ineens niet meer
:huil: :huil:
:huil: :huil: :huil:
Ze is heel stout geweest:
Ze had me beloofd dat we zouden winkelen enSjo, dus heb ik me kleren enSjo helemaal aangedaan........ wil ze ineens niet meer
:huil: :huil: :huil:
:lol:
waarom ga je niet met vriendinnen?? is tochook gesellug :boogie:
Guadaloupe
30-05-2003, 13:44
waar k zin in heb
welloeeee....k ga zo naar vondelpark....:maf:
Ik heb zin om lekker op het strand te liggen... Maar helaas pindakaas... Ik moet gewoon werken...
:lol:
waarom ga je niet met vriendinnen?? is tochook gesellug :boogie:
Ja dat heb ik ook bedacht maar ze willen niet :huil: Iedereen zit nu braaf te leren(we hebben tentamen week) eigenlijk hoor ik dat ook te doen :o maar ik ga vandaag helemaal NIXXXXX doen zo boos ben ik :auw:
KwebbelTante
30-05-2003, 13:47
ik heb zin om voor de tv te hangen en de hele dag nixxxxxxxx doen.. kanaal in.. kanaal uit.. kanaal in.. kanaal uit...
Ik heb zin om lekker naar shiphol te gaan en de eerste vlucht naar een heel mooi warm eiland te nemen.
EN NOOIT MEER TERUG TE KOMEN
Ja dat heb ik ook bedacht maar ze willen niet :huil: Iedereen zit nu braaf te leren(we hebben tentamen week) eigenlijk hoor ik dat ook te doen :o maar ik ga vandaag helemaal NIXXXXX doen zo boos ben ik :auw:
:hihi: ik kan daar ook niet tegen als iemand afzegT.. maar eigelijk is het meer boontje komT oM zijn loonTje want ik zeg ook vaak afspraken af :o
Lady_moi
30-05-2003, 13:48
Ik heb zin om op vakantie te gaan
Origineel gepost door KwebbelTante
Ik heb zin om lekker naar shiphol te gaan en de eerste vlucht naar een heel mooi warm eiland te nemen.
Bel me even als je gaat.. Dan ga ik met je mee!! Heerlijk, lekker ver weg van al het gezeur.......
Origineel gepost door KwebbelTante
ik eigelijk ook wel.. lekker weg van hier...
:hihi: ik kan daar ook niet tegen als iemand afzegT.. maar eigelijk is het meer boontje komT oM zijn loonTje want ik zeg ook vaak afspraken af :o
Eerlijk gezegd zeg ik HEEEEEEL SOMS ook afspraken af :o maar dat komt echt nniet vaak voor hoor :cool:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.