Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke steden/plekjes zijn de moeite waard om te bezoeken in Marokko?

Pagina's : [1] 2

KwebbelTante
30-05-2003, 10:02

Hallo allemaal, Kennen jullie leuke plekjes in Marokko die ik moet zien deze jaar? Geef ze eens even aan mij door :) En niet zeggen dat heel marokko mooi is, dat is zo maar ik heb het echt over speciale leuke plekjes.

Lady_moi
30-05-2003, 10:05
Tetouan en Tanger Aanrader hoor want ik ben geen marokaan maar ben er wel eens geweest en vond ze echt mooi :goedzo:

Lady_moi
30-05-2003, 10:14
Origineel gepost door lady_moi Tetouan en Tanger Aanrader hoor want ik ben geen marokaan maar ben er wel eens geweest en vond ze echt mooi :goedzo: Er is in tetouan ook zo een hele mooie zee echt heel mooi ik ken de naam nie meer :confused: Marseille? Marain? :maf: Echt ik kwee nie meer maar het is er prachtig :goedzo:

NoreJihan
30-05-2003, 10:18
Origineel gepost door smartie2 Tafoughalt perfect een paar kuren ondergaan en je stress is verdwenen het is er wel iedere zomer over de 40 graden maar onder een boompje ben je wel koel ongeveer 35 graden hehe Het is prachtig daaar serieus Beni znassen rules :D

huzane
30-05-2003, 10:18

marakech en natuurlijk essaouira

Lady_moi
30-05-2003, 10:22
Zeg eerlijk Al Hoceima is echt wel nie schoon he Ale gewoon die zee :maf: Maar voor derest sowwy hoor Trekt op nie veel

KwebbelTante
30-05-2003, 10:24
Origineel gepost door smartie2 Tafoughalt perfect een paar kuren ondergaan en je stress is verdwenen het is er wel iedere zomer over de 40 graden maar onder een boompje ben je wel koel ongeveer 35 graden hehe Tafoughalt is inderdaad erg mooi ben er een paar keer geweest, ligt echt in een mooie omgeving op die hoge berg. Vooral waar die zwembad is (ik weet niet hoe die club heet) maar daar is het echt mooi.

Lady_moi
30-05-2003, 10:27
Origineel gepost door smartie2 Ik begrijp je niet al hoceima is een leuke gezellige stad schoon niet maar toch daar komen de toeristen niet waar het vies is dus het strand mag wel schoonblijven begrijp je het nu? je reageert wel veel op mij he Dus nie schoon cava Ja ik reageer veel op u dont ask me why tis nog vroeg en kheb niks te doen daarom :D

king_of_asilah
30-05-2003, 10:37
Als je naar Marokko gaat moet je ASILAH bezoeken :) :zwaai:

Lady_moi
30-05-2003, 11:00
ieuw wa isda :schok:

MoCrOcHiCa
30-05-2003, 11:06
lady je bedoelt volgens mij marina smir, of martil anyway de plekken die je in mijn ogen zeker moet bezoeken zijn : ashakar asilah tetouan--> martil, marina smir, ksar sghir tanger---> Tropicana ( cafetje) elwed elien ( zee) , playa blanca ( zee), Passarella ( zwembad/cafe) arena ( restaurant ) als je deze plaatsen nie hebt gezien dan heb je niks gezien :D

Pagina's : [1] 2