Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse koning: aanslagplegers lafaards

Redactie
30-05-2003, 09:58

De Marokaanse koning Mohammed VI heeft een keiharde aanpak van extremistische groepen beloofd na de aanslagen in Casablanca. Toespraak "Het uur van de waarheid is gekomen", zei de koning in een toespraak die op televisie en radio werd uitgezonden. Hij beloofde dat de aanslagen die eerder deze maand 43 mensen het leven kostte, de laatsten waren. Lafaards Mohammed zei dat de aanslagen Marokko niet zullen afbrengen van de weg naar democratie en moderniteit. Volgens hem zijn de daders lafaards die hun land hebben verraden. Zij zouden niets te maken hebben met Marokko of de islam.
Bron: © RTL Nieuws

nowie
30-05-2003, 13:20
Ik hoop dat er een eind aan kan komen! Het lijkt alsof er zo een eind kan komen aan deze wereld! Moge als het kwade gestraft worden!

ISMAHAN22
30-05-2003, 16:20
DE GROOTSTE MOORDENAAR IS ZIJN VADER EN HIJ EN ZIJN HELE .K.A.N.K.E.R. FAMILIE.ALS IK GA TELLEN HOEVEEL MENSEN HUN HEBBEN VERMOORD DAN BEN AL OVER DE 1000............PLUS NOG 15 FAMILIELEDEN VAN MIJ ...MAAR HIJ HEEFT NOG EEN HELE MOOIE HERINNERIGN OVER GEHOUDEN AAN HUN HAHAHAHHAHA........!!!!!! :auw:

ISMAHAN22
30-05-2003, 20:19
too coo... als ze jou ooms vermoorden en nog tien anderen..!!!! dan zul je heel anders opkijken meisje.hij is even erg als zijn vader.kijk maar naar die journalist. hij heeft alleen gezegd hoeveel geld mohammed had en gelijk 4jaar celstraf.....!! en wat betreft bekrompen meisje ....ik kom uit een familie met lef en die als mannen zijn gestorven...........!!!!! want niemand heeft het erg opgenomen tegen die dictator als mijn ooms......!! want de meeste mensen van nu zijn kontelikkers van die vieze el kafirien.!!!!tazz