Bekijk originele versie : Mooie auto's,geld en dure kado's................
Sweet_Diamond
30-05-2003, 00:53
Dat sommige meiden daarvoor vallen kan ik me echt niet voorstellen, dat kan mij allemaal gestolen worden.
Enige wat telt voor mij is, dat mijn vriend met heel zn hart alleen van mij houdt, wederzijdse vertrouwen en dat hij op een dag incha allah om mijn hand komt vragen...........
NoordAfrikaan
30-05-2003, 01:20
Origineel gepost door Sweet_Diamond
Dat sommige meiden daarvoor vallen kan ik me echt niet voorstellen, dat kan mij allemaal gestolen worden.
Enige wat telt voor mij is, dat mijn vriend met heel zn hart alleen van mij houdt, wederzijdse vertrouwen en dat hij op een dag incha allah om mijn hand komt vragen...........
Dus ze bestaan toch :D
Fatoe...iedereen is te koop..:rolleyes:
leuk, maar die auto koop ik niet ovor jou :D Met andere woorden, voortaan mag je met de tram gaan naar je bruiloften :hihi:
imaneimane
30-05-2003, 03:39
Hey Sweet Diamond,
Laat die meiden toch lekker voor wat ze zijn. whatever ze ook zijn.
Als jou vriend maar met al zijn hart van jou houdt toch. En als hij net zoveel voor je voelt voor jou zoals jij, dan komt het wel goed.
Meeste marokkaanse meiden zijn materialistisch.
(P.S. kom maar op met die opmerkingen van "ja we zijn niet allemaal zo". IK WEET WAAR IK OVER PRAAT. 8 VAN DE 10 IS ZO KLAAR!!!! (Respect voor die twee op elke tien))
Lady_moi
30-05-2003, 09:23
Origineel gepost door imaneimane
Hey Sweet Diamond,
Laat die meiden toch lekker voor wat ze zijn. whatever ze ook zijn.
Als jou vriend maar met al zijn hart van jou houdt toch. En als hij net zoveel voor je voelt voor jou zoals jij, dan komt het wel goed.
Een relatie voor het huwelijk keur ik altijd af maarja wie ben ik om dat te zeggen :confused:
Laat leven wat leeft zou ik zeggen :zwaai:
Origineel gepost door Mohcine
Meeste marokkaanse meiden zijn materialistisch.
(P.S. kom maar op met die opmerkingen van "ja we zijn niet allemaal zo". IK WEET WAAR IK OVER PRAAT. 8 VAN DE 10 IS ZO KLAAR!!!! (Respect voor die twee op elke tien))
als ik jongens zo praten dan heb ik altijd medelijden met ze :hihi:
Lady_moi
30-05-2003, 09:45
8 van de 10 is zo? :haha:
Ja hoor en je hebt vast gelijk :rolleyes:
Whatever..
Dada :zwaai:
KwebbelTante
30-05-2003, 10:58
Kijk als hij een mooie auto heeft een goed betaalde baan, heel aantrekkelijk is en ook nog van je houd dan ben je helemaal gelukkig.
Want geloof me geld maakt gelukkig
samiratjee
30-05-2003, 11:29
Geld is echt niet het belangrijkste :rolleyes: een lieve mannetje met goeie karakter is veeeel belangrijker :love:
Sweet_Diamond
30-05-2003, 12:02
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
leuk, maar die auto koop ik niet ovor jou :D Met andere woorden, voortaan mag je met de tram gaan naar je bruiloften :hihi:
hahahaha.............ik heb gelukkig zelf een autootje, dus.............
Sweet_Diamond
30-05-2003, 12:06
Origineel gepost door KwebbelTante
Kijk als hij een mooie auto heeft een goed betaalde baan, heel aantrekkelijk is en ook nog van je houd dan ben je helemaal gelukkig.
Want geloof me geld maakt gelukkig
Een baan is belangrijk, maar een mooie auto???Nee voor mij niet hoor, en geld maakt echt niet gelukkig....kan je daar liefde van kopen?
Sommige misschien wel, alleen geen echte liefde.....
SABREENTJE
30-05-2003, 14:19
geld maakt wel gelukkig geloof me maar!!! als jij getrouwd bent en je man die werkt maar die verdient net genoeg om de huur en de woonlasten te kunnen betalen en net komen jullie de maand door en ook nog leningen lopen bij banken/familie wat gebeurt er dan? jij wil natuurlijk winkelen en met de nieuwste taksita naar die ene trouwfeest en natuurlijk nieuwe sieraden en oja je moet wel op vakantie he naar marokko en kadootjes meenemen voor je lieve oma en opa etc!! dan komen er spaningen tussen man en vrouw en ruzies en binnen de week staan mevrouw en meneer bij de consulaat om te scheiden!! klopt dit of niet? en als er geld was dan zouden er geen ruzie en geen spanningen zijn!!
dit is nou eenmaal de realiteit!!!
ciao
Najmatje
30-05-2003, 16:47
Origineel gepost door SABREENTJE
geld maakt wel gelukkig geloof me maar!!! als jij getrouwd bent en je man die werkt maar die verdient net genoeg om de huur en de woonlasten te kunnen betalen en net komen jullie de maand door en ook nog leningen lopen bij banken/familie wat gebeurt er dan? jij wil natuurlijk winkelen en met de nieuwste taksita naar die ene trouwfeest en natuurlijk nieuwe sieraden en oja je moet wel op vakantie he naar marokko en kadootjes meenemen voor je lieve oma en opa etc!! dan komen er spaningen tussen man en vrouw en ruzies en binnen de week staan mevrouw en meneer bij de consulaat om te scheiden!! klopt dit of niet? en als er geld was dan zouden er geen ruzie en geen spanningen zijn!!
dit is nou eenmaal de realiteit!!!
ciao
Salaam alikoum
SABREENTJE ik vind dat je gelijk hebt geld maakt soms echt wel gelukkig hoor!! maar ciao :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.