Bekijk originele versie : vergeven of dumpen?!?
miss_intisar
04-06-2002, 22:31
salaam alaikom
stel je voor je trouwt over een week, en je bent al klaar met de voorbereidingen. alleen de dag moet nog komen.
en dan zie je je aanstaande per ongeluk met een ander vrouw zoenen,
de vraag is dus WAT ZOU JIJ DOEN?
vergeef je hem of dump je hem :zwaai:
DIT IS EEN MAKKIE.....
dumpen ! huwelijk is en voorbereidingen zijn HEILIG
:kwaad:
Camilla27
04-06-2002, 22:37
nou het ligt eraan wat voor kus het was........zolagn het maar geen stevige tongzoen is wajawwwwwwwwwww dan is deze meid dus echt pissig maar om het uitemaken nehhhhhhh......het ligt ook aan zijn verklaring die hij aflegt.............. :zwaai:
Gewone kus of tongzoen, het blijft verkeerd en kan niet als de bruiloft
er bijna aankomt en later ook niet.
:zwaai:
miss_intisar
04-06-2002, 22:40
nou laten we zeggen dat die aanstaande nog een laatste keertje wou tongzoenen met een ander vrouw, maar hij heeft er dus geen spijt van.
Origineel gepost door miss_intisar
nou laten we zeggen dat die aanstaande nog een laatste keertje wou tongzoenen met een ander vrouw, maar hij heeft er dus geen spijt van.
nee, ik vind het nog steeds fout, bestaat niet zoiets als een laatste keertje als hij over een week trouwt. Dat was mijn mening.
Doei
:zwaai:
Moonshine
04-06-2002, 22:44
waaaaaaah dumpen die hap.....en nog wel op dezelfde moment............
respectvol
04-06-2002, 22:46
Ewa Safieeee, ff met een ander vrouw zoenen....heeft hij aan mij niet genoeg!!??Ik doe nu wel stoer, maar ik denk dat ik hem vergeef.
Maare je zei dat ie geen spijt heeft?? Dan moet hij beloven het nooooit meer te doen. Dus ik geef hem nog 1 kans, en als het nog een keer gebeurt , dan mag hij zijn tong aan dat meisje plakken ( met secondelijm)
Groetjesss
Camilla27
04-06-2002, 22:48
ach zie het nou gewoon maar als een laatste "vrijgezelle" kus.........ik ga me daar niet druk om maken hoor.........en dat is mijn mening........ :zwaai:
Goudmeisje
04-06-2002, 22:48
Dumpen natuurlijk!!!! Ik zou hem nooit meer vertrouwen.
miss_intisar
04-06-2002, 22:50
Origineel gepost door respectvol
Ewa Safieeee, ff met een ander vrouw zoenen....heeft hij aan mij niet genoeg!!??Ik doe nu wel stoer, maar ik denk dat ik hem vergeef.
Maare je zei dat ie geen spijt heeft?? Dan moet hij beloven het nooooit meer te doen. Dus ik geef hem nog 1 kans, en als het nog een keer gebeurt , dan mag hij zijn tong aan dat meisje plakken ( met secondelijm)
Groetjesss
goeie respectvol
zinalady
04-06-2002, 23:28
whatttttt..vrijgezelle kus??? honly shit......nou dat moet ie mij dus niet flikken hoor...en als hij zo graag met andere willen zoenen ( wat ik overigens als vreemdga zie)dan moet ie dat vooral doen....endan kan die meteen lekker verder gaan......als vrijgezel.....want hallo een week voordat je gaat trouwen kom op zeg.... en wat hij kan kan ik ook hoor dus als hij zegt jah maar het was een laatste zoen voor dat ik ga trouwen nou dan zal ik hem eens laten zien en ook met een ander zoenen want wat hij mag mag ik ook toch?!!!!!!
en als die goodkisser met wie ik zoen ook nog eens heel leuk is dan is dat diegene met wie ik trouw heheh dusssss dan hoeven we de bruiloft ook niet afteblazen maar word alleen ff de bruidegom verwisseld heheh :p jeoejeeoeooe.....
beslama
Nou dan zit jij volgens mij gewoon in een relatie met een hele andere persoon waarvan jij dacht dat hij te vertrouwen was.Maar dat was hij dus niet.
Duzz je hebt hem verkeerd ingeschat vette pech.
Ciao Baby ;)
SweetRose
05-06-2002, 00:00
Hij mag dan voor mijn part de hoogste boom in kruipen...
dumpen die rommel......;hahha
xxx
respectvol
05-06-2002, 00:12
'Hay meiden,
we moete wel realistisch zijn en niet gelijk zeggen dumpen die handel.Je moet je ff realiseren dat je in die situatie bent ...zou je hem vergeven ( want je houdt heel er veel van hem) of niet.
Ik denk persoonlijk van wel, maar dat kan ik nu wel zeggen...misschien ben ik op dat moment zo kwaad dat hij zelfs geen tong meer heeft als jullie begrijpen wat ik bedoel ;) , dus heeft hij niets meer en heb ik hem niet meer nodig..toch?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.