Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pillen Waarvan Je Bruin Worrd!!

Pagina's : [1] 2

LZN
19-05-2006, 14:15

heeft iemand welleens gehoord van pillen die je moet slikken waardoor je sneller bruin word? ik zelf wil het gaan kopen:) http://www.zonnebruin.nl/ en het is niet sgadelijk er zitten alleen maar natuurlyke producten in !!.

LaDy_R._
19-05-2006, 14:30
jah ik heb er wel van gehoord maar volgens mij is t bullshit..

yagmur
19-05-2006, 16:54
Meid, ik heb gehoord dat als je WORTELS eet dat je dan een mooie bruine huid van krijgt.. dus zou ik zegge geen pillen slikken je weet maar nooit wat die pillen voor effect gaat geven.. Suc6 meid Qusjes :)

Arab_Bella
19-05-2006, 17:26
Mijn vriendin drinkt elke dag groot glas wortelsap (100%). En het lijkt net of ze net terug is van vakantie maar tegelijkertijd lijkt het zo natuurlijk... Het is gezond en maakt je mooi:) als je tenminste van een bruine huid houd;)

Lady_Fortuna
19-05-2006, 17:30

laat me maar weten of het effect heeft gehad :D

BeertjeBee
19-05-2006, 17:38
Zijn dat niet gewoon van die ouderwetse caroteenpillen. Wat je er van wordt is meer een soort van oranje dan bruin. Leuk voor de komende WK misschien, maar verder niet aantrekkelijk. Als je bruin wilt worden, kun je je beter lekker insmeren met een factortje 10 ofzo en dan met mate een zonnestraaltje meepikken. Groetjes, BeertjeBee

lala_oujdia15
19-05-2006, 20:09
wow word je van wortels echt bruin nou dan zeg ik ff tegen me moeder dat ze elke dinsdag op de markt 2 kilo wortels moet halen voor mij haha

Lemya_Maroccia
21-05-2006, 23:30
van wortels word je echt bruiner ja vorige zomer at ik elk dag wel een wortelsapje en werd echt heel donker getint

silvanna
22-05-2006, 00:06
ik gebruik innéov zijn ook capsules die je elke dag moet innemen om sneller en diep bruin te worden. is ook op basis van wortels gemaakt en het beschermt je groetjes

Mixed_Lady
22-05-2006, 08:24
wortels helpen echt wel hoor, een vriendin van me at elke dag 3wortels ofzo en zij was echt heel donker getint

mazhar
22-05-2006, 10:01
natuurlijk is ook neit altijd goed

BeertjeBee
22-05-2006, 11:56
caroteen is ook de oranje kleurstof in wortelen. Dus als het inderdaad die ouderwetse caroteenpillen zijn, kun je ze in principe zonder gevaar gebruiken. groetjes, BeertjeBee

prinses007
22-05-2006, 17:25
dus je kan bruin worden door wortels te eten??? wann zie je dan egt resultaat!!!

Bambina
22-05-2006, 17:43
Jullie moeten de productinformatie even doorlezen, want deze pillen bevorderen het bruin worden sneller tijdens het zonnen. Ze maken je dus niet van zelf bruin, maar zorgen ervoor dat je sneller bruin wordt wanneer je onder de zon ligt. ;) Zonnebruin® biedt in deze gevallen uitkomst. Deze capsules met carotenoïden en andere antioxidanten bevorderen het bruiningsproces én beschermen de huid. U krijgt een optimaal resultaat als u begint met een goede voorbereiding. Hiervoor dient u twee tot vier weken vooraf aan het zonnebaden of de zonnebankkuur , één capsule per dag in te nemen. Zo krijgt u een betere bescherming tegen de zon en u wordt sneller en egaal bruin.

BeertjeBee
23-05-2006, 14:18

dus je kan bruin worden door wortels te eten??? wann zie je dan egt resultaat!!! Ons konijn is ook bruin ... whahahahahahahaha, neeneenee, grapjuuuuh!!!

Pagina's : [1] 2