Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van ..............
Wat vinden jullie van marokkaanse bruiloften met een vrouwelijke band......
Heb je dit wel eens eerder meegemaakt en zo ja ...hoe beviel het ......
Ben zelf heel erg nieuwsgierig over omdat ik nog nooit een bruiloft heb bijgewoond met een vrouwelijke band!!
Alvast bedankt voor jullie reacties!!
:zwaai:
A.D..
nour2003
31-05-2003, 15:45
hoi
ik heb vaak bruiloften meegemaakt met een vrouwelijke band. ik persoonlijk vond ze niet echt denderend. ze zongen vals, en wat ze zongen was echt oud... ze maken er geen feest van laat ik het zo zeggen, wat ee mannen band wel doet...
groetjes
ik heb meerder vrouwen band mee gemaakt en dan bedoel ik een stuk of 7/8 en 1 daarvan was maar goed dat was een echte anasheed band de rest was verschrikkelijk ze zingen vals alles door elkaar heen spelen fouten liedjes op het moment dat de bruid binnen komt en ze willen alleen maar eten en zo veel mogelijk geld zien. in een woord verschrikkelijk. en dan zowel in marokko als hier in nederland. maar wie weet zitten er ook goede bij heb ze lang niet allemaal gezien.
groetjes zineb
Beni_Bouyachie17
01-06-2003, 23:47
Ah bah opdonderen met die vrouwenbands joh , afgrijsenlijk voor de oren joh dammnn ejj..
Maar oke das mijn mening he :rolleyes:
C_OUJDIA
03-06-2003, 23:09
Persoonlijk vind ik marokkaanse vrouwenbands maar niks....Misschien 1 nummer 2 desnoods maar heel de avond en nacht dat kunnen me arme oren echt niet aan...
De sfeer is er ook niet als er een aantal vrouwen op het podium staan te schreeuwen...De meeste mensen zijn dan ook uitgekeken na een tijdje..
Maar das mijn mening...:D
Origineel gepost door mohameddddddddd
je hebt eentje in belgie die is heel goed, echt waar ze komt ook op tv, maar ze is erg duur.
Hey, heb je daar toevallig n nummer van? en n naam? :D
chicamaroquia
06-06-2003, 20:00
Er zijn wel degelijk goede vrouwenbands, maar alleen niet in Nederland... :p
ik vind dat echt lelijk,mijn nummer is en blijft een mannenband!!!!!!!beslamma:%
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.