Bekijk originele versie : Me verloofde kwam net even langs tijdens ze pauze...
celine_4ever
18-05-2006, 23:26
En hij nam een kadootje voor me Versace Noir is het geen schatje...:o
Moslima79
18-05-2006, 23:36
Is dit een algemene mededeling of wil je dit Married-Woman laten weten?
Ik kies absoluut geen partij, wat er tussen jou en de ander lid is gaat mij niks aan.
Ik ken jou niet en haar ook niet.
Maar het valt me op dat al jou topics een beetje naar haar toe gericht zijn.
Ons gaat het niet aan hoe jullie situatie is en probeer wat te chillen;)
ps ik bedoel het echt niet slecht, het valt me gewoon op en ik denk dat ik niet de enige ben.
Kies voor je nieuwe gezin en laat je ex in zijn waarde, je hebt wel een zoon van hem.
Wees gelukkig en negeer haar maar.
Als je ex echt zo slecht is als jij zegt en zij ook, dan moet je maar denken die 2 verdienen elkaar.;)
celine_4ever
18-05-2006, 23:37
oooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Myyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Godddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd.. ......
Souraida
18-05-2006, 23:38
T gaat nu wel een beetje te ver dat alles wat ze zegt wordt geassocieerd met haar probleem met Married Woman. Bazzzz wallah ma ik begrijp sommige.
celine_4ever
18-05-2006, 23:39
Whaaa nerrie waar mensen aan denken allatiefffffffffffff me ex zou me vandaag bellen om 10 uur en ik heb al gezegd niet om 9 uur maar om 10 waarommmmm omdat me verloofde zou langskomen...
Please mens ga een leven zoeken alsjeblieftttt...
Hun weten dat ik gelukkig ben en verloofd ben....
celine_4ever
18-05-2006, 23:40
Elke scheet of elke woord die ik hier neer ga zetten moet over haar gaan????
Allatief dat wijf is het niet eens waard...
Het word gekker hier wallah...
Ik kan maar beter geen topics meer openen...
meknessia86
Pfffff waar men zich druk om maakt!
hey celine........heeft hij geen broertje :p
Souraida
Ik word ook lekker verwend door mijn verloofde, allerlei cadeautjes men o men :banana: I like him :bril:
Kijk maar uit, straks gaan ze zeggen dat jij ook iemand jaloers wil maken:moe:
celine_4ever
18-05-2006, 23:42
Ik word ook lekker verwend door mijn verloofde, allerlei cadeautjes men o men :banana: I like him :bril::D
Mijn baby ook...
Heb allerlei frutsel dingentjes gekregen roosjes elke keer verast die me weer...
Ik wist wel dat die me vandaag zou verassen dus was ik hem eerder ik had een beker voor hem gekocht met een giraffeje want zo noemt die me altijd...
Van die ene film van Disney hahahahah en naast die girafje staat I love you...:o
islaamparel
18-05-2006, 23:42
Is dit een algemene mededeling of wil je dit Married-Woman laten weten?
Ik kies absoluut geen partij, wat er tussen jou en de ander lid is gaat mij niks aan.
Ik ken jou niet en haar ook niet.
Maar het valt me op dat al jou topics een beetje naar haar toe gericht zijn.
Ons gaat het niet aan hoe jullie situatie is en probeer wat te chillen;)
ps ik bedoel het echt niet slecht, het valt me gewoon op en ik denk dat ik niet de enige ben.
Kies voor je nieuwe gezin en laat je ex in zijn waarde, je hebt wel een zoon van hem.
Wees gelukkig en negeer haar maar.
Als je ex echt zo slecht is als jij zegt en zij ook, dan moet je maar denken die 2 verdienen elkaar.;)
waar blijven de foto's :kwaad:
celine_4ever
18-05-2006, 23:43
Pfffff waar men zich druk om maakt!
hey celine........heeft hij geen broertje :pHij heeft er 2 eentje van 17 en de andere is 14....:D En ze zijn heel lieffff alleen de jongste moet ik nog terug pakken die had me zwaar geflashed met ze grapjes...
:hihi:
celine_4ever
18-05-2006, 23:43
Kijk maar uit, straks gaan ze zeggen dat jij ook iemand jaloers wil maken:moe:
Ja precies pas op pas op pas op....:eek:
meknessia86
18-05-2006, 23:46
Hij heeft er 2 eentje van 17 en de andere is 14....:D En ze zijn heel lieffff alleen de jongste moet ik nog terug pakken die had me zwaar geflashed met ze grapjes...
:hihi:
Neeh te jong pour moi :jammer:
pa: Allah y kemel 3alikom bel ghier, Inshallah :kus:
celine_4ever
18-05-2006, 23:46
Jammer hahahha...
Amin habiba ;)
Moslima79
18-05-2006, 23:47
waar blijven de foto's :kwaad:
Sorry lieverd, ik heb ze op mijn computer maar ik weet niet hoe ik ze naar jou moet opsturen.
Ik dacht misschien een topic te openen over je roots.
Zal ik ze via msn sturen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.