Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wajooww KINDEREN!!!! DIE ZIJN LASTIG!!!!

Pagina's : [1] 2

Liloesh
29-05-2003, 21:33

Er lopen hier misschien meer dan 10 kinderen rond....je kent dat ...de kinderen van je tante, de kinderen van je nicht...en vul maar aan...ik word gek...ik kan zelfs niet meer rustig zitten.....hoe kun je ze bezig houden? :(

Miss_Banana
29-05-2003, 21:38
Origineel gepost door Liloesh Er lopen hier misschien meer dan 10 kinderen rond....je kent dat ...de kinderen van je tante, de kinderen van je nicht...en vul maar aan...ik word gek...ik kan zelfs niet meer rustig zitten.....hoe kun je ze bezig houden? :( Lekker limonade geven. Limonade met een paar duppels SLAAPDRANK! Worden ze heeeeeeeeel rustig van :D

Liloesh
29-05-2003, 21:38
wel de deur van de terras staat open...misschien kan ik dat gebruiken..:D ff serieus...er moet toch iets zijn om ze te laten dimmen....:(

Liloesh
29-05-2003, 21:40
Origineel gepost door Miss_Banana Lekker limonade geven. Limonade met een paar duppels SLAAPDRANK! Worden ze heeeeeeeeel rustig van :D ik heb genoeg limonade...maar geen slaap drank...:(

Juf_Nora
29-05-2003, 21:46

Maak 1 kamer leeg, geef ze wat speelgoed en ships doe de deur dicht, en laat ze schreeuwen, huilen, spelen of wat dan ook... zij kunnen doen wat ze willen en jij hoeft niet op ze te letten :D

Liloesh
29-05-2003, 21:49
Ja...was het maar zo gemakkelijk...eerst roept me tante me: Is Adnen bij je?? Ik roep terug nee...wat later mijn nicht: Is Ikram bij je?? Mijn antwoord blijft neen.....maar dan komen ze ineens allemaal mijn kamer binnengestormd....is niet meer normaal meer joh...:(

RealCasawia
29-05-2003, 23:04
Origineel gepost door Liloesh Ja...was het maar zo gemakkelijk...eerst roept me tante me: Is Adnen bij je?? Ik roep terug nee...wat later mijn nicht: Is Ikram bij je?? Mijn antwoord blijft neen.....maar dan komen ze ineens allemaal mijn kamer binnengestormd....is niet meer normaal meer joh...:( Doe gewoon je deur op slot of stuur ze op je broer/zus of wat dan ook af zeg je krijgt snoep van diegene Zeg gewoon wie het langst van jullie beneden blijft krijgt van mij een snoepje or whatever....

Liloesh
29-05-2003, 23:08
:lol: je moet die kinderen niet onderschatten....die kinderen zijn slim zenne :(

SaMiax
29-05-2003, 23:15
Origineel gepost door Liloesh Ja...was het maar zo gemakkelijk...eerst roept me tante me: Is Adnen bij je?? Ik roep terug nee...wat later mijn nicht: Is Ikram bij je?? Mijn antwoord blijft neen.....maar dan komen ze ineens allemaal mijn kamer binnengestormd....is niet meer normaal meer joh...:( :hihi: errgg voor je

RealCasawia
29-05-2003, 23:16
Origineel gepost door Liloesh :lol: je moet die kinderen niet onderschatten....die kinderen zijn slim zenne :( Jaaaaa dat weeeeeet ik maar je moet slim spelen snikie-style asahabtie dan lukt het je wel :D

Liloesh
29-05-2003, 23:20
:lol: zo yek...;) Ze zijn nu allemaal weg...er is hier nu nog maar eentje...is nog maar 7maanden oud...is niet zo lastig :D

RealCasawia
29-05-2003, 23:24
Hahaha ok dannnn ik zei toch ;) Ja de allerkleinsten zijn meestal nie zo vervelend ahaha bij die wat oudere is bhal ze leven in kleuter/peuter-puberteit :cool:

Liloesh
29-05-2003, 23:28
Woelahila...maar echt ik was daarjuist bijna gek geworden :(

Liloesh
29-05-2003, 23:31
Origineel gepost door Ashanty weet je wat je kan doen ? vertel zo`n griezel verhaalt je over je kamer wedde dat ze er niet meer komen :hihi: hahaha...dan nog meid...misschien zal de kleinste naar zijn/haar moeder lopen...maar die wat oudere zijn veel te slim...gewoon niet te overwinnen :confused:

RealCasawia
29-05-2003, 23:32

Hahaha ja vertel mij wat zeg..... Bij mij ook elke dag kinderen over de vloer ik noem ze terroristen van Al-Qaeda of kinderen van Bin Laden of RwinaGangBang....

Pagina's : [1] 2