Bekijk originele versie : mannen...Respect voor maagdelijkheid??of juist niet?
Lady_SomaYa
18-05-2006, 23:09
wat k me afvraag... een man laat graag merke dat hij met je naar bed wil...maar wat ik niet snap..een man wil wel een vrouw die maagd is.. leg het me uit..ik vind dat wel appart...pakken jullie wat mooi is en te pakke valt?of heb je egt respect voor die meid waar je me neukte? wil je egt een meid die respect voor ahaar lichaam had en zichzelf bewaarde of vind je dat je daar gewoon als man recht op hebt? tell me:maf2:
gewoonMo72
18-05-2006, 23:18
Sex is altijd van 2 kanten, als er sprake van dwang is dan is verkrachting, de man krijgt altijd de schuld dat hij maar alles pakt wat te pakken valt, maar de vraag is wat pakt die man dan? ja .. juist hij pakt meiden en dus die meiden willen dat ook waarom wordt nooit gezegd: die meiden doen hen benen voor elke man wijd??? het is altijd die mannen pakken alles enz enz, sex is nooit van 1 kant, het is altijd van 2 kanten, oke de mannen pakken alles maar die meiden die ze pakken doen hen benen voor elke man wijd... zo kan je het ook zien, van 2 kanten dus.
En respect heeft een man nooit voor een meid die haar benen zomaar verspreid en het zou ook mooi zijn als de vrouw ook geen respect heeft voor de man die haar zomaar pakt, dan is het wederzijds en zijn we van dat gezeik voor eeuwig af.;)
womanCrime
18-05-2006, 23:25
weetje wat t is......mannen(marokkaanse) die denken vaak dat ze alles kunnen nemen....wil een meid haar benenspreiden...dan nemen ze haar want tjaah zei wou...maar ze zien niet in dat ze ook zouden kunnen zeggen nee...ik wil je niet ontmaagden....dat maakt de marokkaanse cultuur ons zo moelijk...want jah een man blijft een man...al doet hij t 1000 keer voor zijn bruiloft.....
ik ben absoluut tegen sex voor het huwelijk....en wat meiden moeten doen( hun hersenen gebruiken )dat moeten jongens ook...en next time dat een meid haar benen spreid om bij jou in de smaak te vallen verkoop haar een klap in dr gezicht zodat ze wakker wordt!
thallaou
Lady_SomaYa
18-05-2006, 23:27
Sex is altijd van 2 kanten, als er sprake van dwang is dan is verkrachting, de man krijgt altijd de schuld dat hij maar alles pakt wat te pakken valt, maar de vraag is wat pakt die man dan? ja .. juist hij pakt meiden en dus die meiden willen dat ook waarom wordt nooit gezegd: die meiden doen hen benen voor elke man wijd??? het is altijd die mannen pakken alles enz enz, sex is nooit van 1 kant, het is altijd van 2 kanten, oke de mannen pakken alles maar die meiden die ze pakken doen hen benen voor elke man wijd... zo kan je het ook zien, van 2 kanten dus.
En respect heeft een man nooit voor een meid die haar benen zomaar verspreid en het zou ook mooi zijn als de vrouw ook geen respect heeft voor de man die haar zomaar pakt, dan is het wederzijds en zijn we van dat gezeik voor eeuwig af.;)
je hebt wel gelijk maar zoals woman crime zei is et volgens mij ook egt iets typisch marokkaans... wil jij nou bijvoorbeeld een maagd hebbe of niet?
gewoonMo72
18-05-2006, 23:38
je hebt wel gelijk maar zoals woman crime zei is et volgens mij ook egt iets typisch marokkaans... wil jij nou bijvoorbeeld een maagd hebbe of niet?
Hangt ervanaf, als ze gescheiden is geen probleem maar als ze nooit getrouwd is geweest dan niet, ik heb zoiets als een meid haar maagdeijkheid voor het huwelijk opgeeft dan is ze in staat om nog ergere dingen te doen tijdens het huwelijk, ze weet dat haar ouders zoveel zorgen maken om haar maagdelijkheid en toch belazert ze hun, laat staan mij als we getrouwd zijn, nee dus.
Bij mij gaat het dus niet om maagdelijkheid zelf maar om principes.
wat k me afvraag... een man laat graag merke dat hij met je naar bed wil...maar wat ik niet snap..een man wil wel een vrouw die maagd is.. leg het me uit..ik vind dat wel appart...pakken jullie wat mooi is en te pakke valt?of heb je egt respect voor die meid waar je me neukte? wil je egt een meid die respect voor ahaar lichaam had en zichzelf bewaarde of vind je dat je daar gewoon als man recht op hebt? tell me:maf2:
Nou van mij hoeft ze geen maagd meer te zijn hoor ;) en vind ook niet dat ik r recht op heb gezien ik ook geen maagd meer ben :D
womanCrime
18-05-2006, 23:48
gewoon mo? ben je maagd
verdwaalde
18-05-2006, 23:50
Hangt ervanaf, als ze gescheiden is geen probleem maar als ze nooit getrouwd is geweest dan niet, ik heb zoiets als een meid haar maagdeijkheid voor het huwelijk opgeeft dan is ze in staat om nog ergere dingen te doen tijdens het huwelijk, ze weet dat haar ouders zoveel zorgen maken om haar maagdelijkheid en toch belazert ze hun, laat staan mij als we getrouwd zijn, nee dus.
Bij mij gaat het dus niet om maagdelijkheid zelf maar om principes.
jammer:
ik wil effe wat kwijt
het is niet dat ik seks voor het huwelijk goed keur
maar iedereen maakt fouten. meeste meisjes die dat doen zijn onwetend. weten niks van de islam en wat het allemaal inhoudt het enigste wat je te horen krijgt al vanaf je 4de jaaa je moet maagd blijven anders ben je een **** :maf2:
ik bedoel iedereen maakt fouten
een meisje die maagd is kan ook een vriendje hebben gehad en van alles met hem hebben geflikt.
maar een meisje die bijvoorbeeld wel seks heeft gehad maar daar spijt van heeft dat is weer een andere geval.
Ik vind dat marokannen meer aandacht geven aan de zogenaamde ´´principes´´ dan om de vrouw met wie je wil trouwen.
maar ja ik eis ook een maagde man :ego:
en next time dat een meid haar benen spreid om bij jou in de smaak te vallen verkoop haar een klap in dr gezicht zodat ze wakker wordt!
thallaou
:hihi: :hihi:
Geitenhoeder007
18-05-2006, 23:52
Weet je wat het is met de meiden van nu dat ze zo n negatieve beeld hebben over de jongens? ze komen alleen straatjochies tegen en vormen ze zo een verkeerd beeld over de marokkaanse mannen. Ga een keertje naar de moskee kom je jongens die in de moskee op tijd bidden zoveel mogelijk per dag dan verandert jullie mening heel snel. ik ben 24 en ik ben nog maagd en in de moskee ken ik er nog veel meer die nooit een relatie hebben gehad en een meisje hebben geraakt. Salamu Aleikom.
Lady_SomaYa
18-05-2006, 23:53
jammer:
ik wil effe wat kwijt
het is niet dat ik seks voor het huwelijk goed keur
maar iedereen maakt fouten. meeste meisjes die dat doen zijn onwetend. weten niks van de islam en wat het allemaal inhoudt het enigste wat je te horen krijgt al vanaf je 4de jaaa je moet maagd blijven anders ben je een **** :maf2:
ik bedoel iedereen maakt fouten
een meisje die maagd is kan ook een vriendje hebben gehad en van alles met hem hebben geflikt.
maar een meisje die bijvoorbeeld wel seks heeft gehad maar daar spijt van heeft dat is weer een andere geval.
Ik vind dat marokannen meer aandacht geven aan de zogenaamde ´´principes´´ dan om de vrouw met wie je wil trouwen.
maar ja ik eis ook een maagde man :ego:
:gniffel: k bid voor je dat je die vind!
Lady_SomaYa
18-05-2006, 23:54
Weet je wat het is met de meiden van nu dat ze zo n negatieve beeld hebben over de jongens? ze komen alleen straatjochies tegen en vormen ze zo een verkeerd beeld over de marokkaanse mannen. Ga een keertje naar de moskee kom je jongens die in de moskee op tijd bidden zoveel mogelijk per dag dan verandert jullie mening heel snel. ik ben 24 en ik ben nog maagd en in de moskee ken ik er nog veel meer die nooit een relatie hebben gehad en een meisje hebben geraakt. Salamu Aleikom.
als egt waar is..mashallah:goedzo: verdwaalde hier is je man:D
verdwaalde
18-05-2006, 23:55
:gniffel: k bid voor je dat je die vind!
incha allah waarom niet :confused:
ik geloof dat er nog wel goede mannen zijn die hun behoeftes de baas zijn
en zoals Geitenhoeder zei je komt ze niet op straat tegen ;)
verdwaalde
18-05-2006, 23:56
als egt waar is..mashallah:goedzo: verdwaalde hier is je man:D
:lol: hahahaha
heey ik ben verlegen om het hem te vragen
zou je me een handje willen helpen :o
gewoonMo72
18-05-2006, 23:56
Womancrime, ben geen maagd meer.
Vedwaalde ik snap wat je bedoelt alleen mijn ervaringen zijn anders meiden die geen maagd meer zijn houden het niet bij die ene jongen maar gaan door met relaties en jongens of nou uit wanhoop of iets anders weet ik niet maar heel wat van die meiden hebben het idee dat ze het toch hebben verknalt dan maar lang leven de lol, ik heb jaren lang uitgegaan en zag niet anders met mijn eigen ogen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.