Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Salima ...... Ra Ra Ra

Pagina's : [1] 2 3

FEALTJE
29-05-2003, 20:58

aangezien je mij op MSN hebt geblokkeerd, moet het maar zo :rolleyes: Ik heb vandaag die mooie bewaker in Scheveningen gezien :D en hij zag mij ook :hihi: maar ik negeerde hem :ego: :D

FEALTJE
29-05-2003, 21:03
Negeer je me hier ook al ??? is MSN niet genoeg :kwaad:

Sarahsalima
29-05-2003, 21:17
huhh ........ ik ben niet op MSN ... dus doe niet stoer en hebben jullie nummers verwisseld ?? ik was ook met tarik in scheveningen, waarom ben ik jou niet tegen gekomen ? weet je wie IK heb gezien ... ?? :D

Sarahsalima
29-05-2003, 21:24
NEE ik heb jou niet gezien ik heb een ander Lid van marokko.nl gezien was een hele interessante observeer ervaring :D

FEALTJE
29-05-2003, 21:31

wie wie wie wie WIEEEE heb je gezien ??? en nee wij hebben geen nummers verwisseld ik was met Bra ... remember ???

Sarahsalima
29-05-2003, 21:41
BRA ?? WONDERBRAAA welke cupmaat ......... :D nee ik kan je nog niet zeggen wie ik heb gezien, eerst moet ik onderzoeken of dat hem ook echt was

FEALTJE
29-05-2003, 22:12
je houdt me voor de gek wat ga je morgen doen ? en kom op MSN

Sarahsalima
29-05-2003, 23:32
IK HEB NU ZEKERHEID DANKZIJ MR AMIR IK HEB EEN AANTAL LEDEN VAN YASMINA GEZIEN IN SCHEVENINGEN IK ZEG NOG TEGEN JE BROER, DAT HUN HET WEL WAREN EN HIJ ZEGT VAN NIET...... ECHT KOPPPIGGG :wat?!: MAAR IK HERKENDE ZE METEEN KOM OP MSN, DAN VERTEL IK JE :D

Mr_Amir
29-05-2003, 23:35
Origineel gepost door Sarahsalima IK HEB NU ZEKERHEID DANKZIJ MR AMIR IK HEB EEN AANTAL LEDEN VAN YASMINA GEZIEN IN SCHEVENINGEN IK ZEG NOG TEGEN JE BROER, DAT HUN HET WEL WAREN EN HIJ ZEGT VAN NIET...... ECHT KOPPPIGGG :wat?!: MAAR IK HERKENDE ZE METEEN KOM OP MSN, DAN VERTEL IK JE :D We hebben onze roddeltante gevonden ...:hihi:

LELIJKERD
29-05-2003, 23:38
Origineel gepost door Sarahsalima IK HEB NU ZEKERHEID DANKZIJ MR AMIR IK HEB EEN AANTAL LEDEN VAN YASMINA GEZIEN IN SCHEVENINGEN IK ZEG NOG TEGEN JE BROER, DAT HUN HET WEL WAREN EN HIJ ZEGT VAN NIET...... ECHT KOPPPIGGG :wat?!: MAAR IK HERKENDE ZE METEEN KOM OP MSN, DAN VERTEL IK JE :D EWA WIST IK VEELLLL !! SOMMIGE MENSEN ZAGEN ER IN HET ECHT NOG LELIJKER UIT !!! IK MOEST MIJN ZONNEBRIL OPHOUDEN OM HUN ROTKOPPEN GOED TE KUNNEN OBSERVEREN :hihi: AMIR jij was er ook toch !!!!

Sarahsalima
29-05-2003, 23:39
Origineel gepost door Mr_Amir We hebben onze roddeltante gevonden ...:hihi: FEALDAT is mijn schoonzusje dus ik ben de roddelschoonzus :D

Mr_Amir
29-05-2003, 23:41
Origineel gepost door LELIJKERD EWA WIST IK VEELLLL !! SOMMIGE MENSEN ZAGEN ER IN HET ECHT NOG LELIJKER UIT !!! IK MOEST MIJN ZONNEBRIL OPHOUDEN OM HUN ROTKOPPEN GOED TE KUNNEN OBSERVEREN :hihi: AMIR jij was er ook toch !!!! ` Hoezo lelijk ?....we waren niet helemaal compleet zonder LELIJKERD himself .... En ja ik was er ook ...alleen jammer dat ik jou rotkop niet heb mogen zien ..:D

LELIJKERD
29-05-2003, 23:46
Origineel gepost door Mr_Amir ` Hoezo lelijk ?....we waren niet helemaal compleet zonder LELIJKERD himself .... En ja ik was er ook ...alleen jammer dat ik jou rotkop niet heb mogen zien ..:D :D ik wist niet zeker dat jullie het waren maar saar zag jou en ze zei nog "dat is amir ! " maar je weet toch, wij mannen zijn koppig, dus ik volhouden en NEE zeggen toen liepen we maar door

FEALTJE
29-05-2003, 23:56
je liegt !!!!!! ZAG JE HUN ECHT ??? sarahhh waarom belde je me niet, ik was toch ook in scheveningen dan kon ik ze ook zien :huil: hoe zagen ze eruit ??

saidaaatje
29-05-2003, 23:57

fealdat wil je ze zo graag zien dan....ik zou zeggen..ga dan naar een meeting:D

Pagina's : [1] 2 3