Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Read Me... Don't Ignore Me... Got Something Important 2 Ask!!!

Shahinez
29-05-2003, 20:01

Assalaam iedereen, Niet echt een aantrekkelijke titel maar elmohim,dat was niet echt de bedoeling,ik hoop dat er toch sommigen gaan reageren... Ik ben op zoek naar de titel en de artist van een marokkaans/algerijnse liedje ... ik heb geen flauw benul wie dat mag zijn... hoor het vaak op trouwfeesten maar weet echt niet wie dat is ... Ik ken de tekst helemaal niet maar dit kan ik jullie wel meegeven,zahmak dit moet het refrein voorstellen: Wlad elhorma,rahna ga3 wled elhorma ... Tja en dat was het dan.. als ik het kon,zou ik dat liedje ZO kunnen neuriën,maar dat gaat nu eenmaal niet,spijtig ... Besah Allahy galiekoem help mij,geen enkel antwoord is stom echt niet,gewoon geef me een artiest of zoiets dergelijks,om te zien of het effectief die persoon is Mohim ik zou zeggen,dank bij voorbaat, en hopefully u'll help me out AIGH'T???? Beslama :zwaai:

Lady_moi
29-05-2003, 20:04
uh zing nog :D

Shahinez
29-05-2003, 20:05
DAt is echt alles wat ik kan zingen wollah... dat is echt alles het is een oud liedje denk ik,misschien is het een algerijnse,dat is raï,maar wollah ik word er gewoon gek van

Lady_moi
29-05-2003, 20:10
de tekst komt me bekend voor

Shahinez
29-05-2003, 20:15

Hewa zeg het dan zinna,al is het maar een naam .... gewoon wat denk je?Hasni?Cheb zahouani????heluupp

Lady_moi
29-05-2003, 20:18
ik moe de stem horen dan weet ik het

Lady_moi
29-05-2003, 20:19
faudel?cheb khaled?

Shahinez
29-05-2003, 20:27
hahaha neen ik denk het niet man... ik ga is ff opzoeken,jij bent een algerijnse awjek ... Mohim ik ga is ff zien op kazaa toch bedankt zinna hé

Lady_moi
29-05-2003, 20:31
op en top wahrania :bril: enne no prblem