Bekijk originele versie : Vrouw snijdt ballen echtgenoot af
appie_riffie19
18-05-2006, 17:41
In Philadelphia in de Amerikaanse staat Pennsylvania is een vrouw opgepakt voor het afsnijden van de teelballen van haar echtgenoot. Volgens de politie betrapte de vrouw haar man op overspel. Als wraakactie sneed ze zijn ballen af toen hij lag te slapen.
De man is met spoed naar het ziekenhuis gebracht, waar chirurgen de teelballen weer hebben aangenaaid. De vrouw moet waarschijnlijk voor het hekje verantwoorden voor poging tot moord. De toestand van de man is inmiddels weer stabiel.
pobre:hihi:
nou, die zal dat geen twee keer proberen :haha:
samira_321
18-05-2006, 17:52
haha ja die heeft zen lesje wel geleerd
a_tropos
18-05-2006, 17:54
't is wel radicaal... maar minder dan wat mevrouw bobbit met haar man deed! :D
Nou gelet op dat gedrag van die vrouw zou ik als man al lang gescheiden zijn van zo´n raar mens.
Hij moet blij zijn dat die dingen weer aangenaaid konden worden :hihi:
Het is een poging tot moord.:hadj:
Zo lost men toch geen huwelijksproblemen op !
abdel_malik
18-05-2006, 19:35
tsja zo zie je maar weer waar dit soort misdaden toe leiden.
Kleintjj00
18-05-2006, 19:37
wat zou hij tog gedaan hebbe :o
:vrede:
Mister1979
18-05-2006, 19:39
In Philadelphia in de Amerikaanse staat Pennsylvania is een vrouw opgepakt voor het afsnijden van de teelballen van haar echtgenoot. Volgens de politie betrapte de vrouw haar man op overspel. Als wraakactie sneed ze zijn ballen af toen hij lag te slapen.
De man is met spoed naar het ziekenhuis gebracht, waar chirurgen de teelballen weer hebben aangenaaid. De vrouw moet waarschijnlijk voor het hekje verantwoorden voor poging tot moord. De toestand van de man is inmiddels weer stabiel.
pobre:hihi:
Zieke Amerikanen. Ik heb hem een kaartje gestuurd en hem sterkte gewenst.
Kleintjj00
18-05-2006, 19:40
Zieke Amerikanen. Ik heb hem een kaartje gestuurd en hem sterkte gewenst.
ahah zoo lieff:o
:vrede:
Cyberman
18-05-2006, 19:41
Dit is niet de eerste keer dat ik zoiets lees...
Cyberman.
Mister1979
18-05-2006, 19:41
Vrouwen mogen aan me portemonnee komen en aan mijn postzegels maar nimmer aan mijn ballen!
Vrouwen mogen aan me portemonnee komen en aan mijn postzegels maar nimmer aan mijn ballen!
Zo is dat!
zit er veel geld in je portemonnee? :nijn:
Mister1979
18-05-2006, 19:50
zit er veel geld in je portemonnee? :nijn:
Zou je wel willen weten Golddigger :lekkerpuh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.