Bekijk originele versie : een feit
praatjes
29-05-2003, 19:35
Een echte Marokkaanse man heeft bij zijn vierde kind al een jongentje. Is dat niet zo, dan is hij geen echte marokkaanse man. Hij kan dan beter onderduiken.
Klopt dat??
Meryam20
29-05-2003, 19:37
Origineel gepost door praatjes
Een echte Marokkaanse man heeft bij zijn vierde kind al een jongentje. Is dat niet zo, dan is hij geen echte marokkaanse man. Hij kan dan beter onderduiken.
Klopt dat??
waarom zou dan pas een echt man zijn???? :confused:
praatjes
29-05-2003, 19:41
Origineel gepost door Meryam20
waarom zou dan pas een echt man zijn???? :confused:
Dat is de natuur, een echte marokkaanse man kan ook jongetjes maken.
chamalgirl
29-05-2003, 19:42
ahahhaha waar heb je die onzin vandana gehaald?
mijn tante heeft hamdoelillah gezonde 7 meiden en dat maakt hem echt geen man minder dan me pa ofzo............me zus verteld wel iets zovan met dan draagt niemand meer verder zijn naam enz........ik snapte er niks van, vond het maar bullshit
Meryam20
29-05-2003, 19:42
Maar waarom pas bij de vierde????? Je moet blij zijn met wat Allah je geeft er zijn sommige mensen die helemaal geen kinderen krijgen!!! :rolleyes:
chamalgirl
29-05-2003, 19:43
sorry? is hij god ofzo dat hij dat kan en weet........mensen moeten blij zijn als ze al gezonder kinderen krijgen en alhamdoelillah zeggen
praatjes
29-05-2003, 20:15
Origineel gepost door chamalgirl
sorry? is hij god ofzo dat hij dat kan en weet........mensen moeten blij zijn als ze al gezonder kinderen krijgen en alhamdoelillah zeggen
http://www.worldfun.nl/pic/bierbabies.jpg
Deze zijn een 3ling dit kan alleen van een echte man zijn geweest ;)
Guadaloupe
29-05-2003, 20:22
Origineel gepost door chamalgirl
ahahhaha waar heb je die onzin vandana gehaald?
mijn tante heeft hamdoelillah gezonde 7 meiden en dat maakt hem echt geen man minder dan me pa ofzo............me zus verteld wel iets zovan met dan draagt niemand meer verder zijn naam enz........ik snapte er niks van, vond het maar bullshit
je weet toch, je kinderen gaan dan toch de naam van zn vader dragen... als je een broertje hebt zal jouw achternaam nie uitsterven :D
RealMadridGirl
29-05-2003, 20:24
Bij ons klopt dat toevallig wel
mijn pa is pas een man
jamila_zina18
29-05-2003, 20:25
wat ben jij toch dom zeg....
praatjes
29-05-2003, 20:27
Origineel gepost door RealMadridGirl
Bij ons klopt dat toevallig wel
mijn pa is pas een man
Waarom hou je van voetbal?? heeft hij jou als man opgevoed? ewa niet huilen. Is een grap :)
praatjes
29-05-2003, 21:04
Een gefaalde man met vier dochters moet het huishouden doen voor de rest van zijn leven!
Tsjalouta
29-05-2003, 21:07
Klopt dat??
nope klopt niet :)
je bent al een man als je een kind kan verwekken bij een vrouw ongeacht het geslacht :)
Hahaha Grapjas...
Of je een meisje of jongen krijgt bepaald Allah.
Ik zou wel jongen willen krijgen later (inschAllah), het lijkt me namelijk een uitdaging om ze zo goed mogelijk op te voeden, want de jongens van tegenwoordig....gut á gut...
ATLANTICA
29-05-2003, 23:12
Hahaha dus mn pa is man :idee:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.