Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn beste vriendin kwijt..

miszyiman
29-05-2003, 19:18

Salaam alajkoum.... Ik heb in een eerdere topic iets verteld over mijn beste vriendin die niet meer lang te leven had...ik heb veel prive mailtjes gehad van leden hier.. ik waardeer het egt dat die zo mee hebben geleefd...en me advies hebben gegeven over wat ik met haar kon bespreken als ik naar haar toe ging.het heeft geholpen het was moeilijk maar wel goed. Ze is gister middag om 15.00 overleden allahierhamha en ik was net optijd met het afscheid nemen...ik wil die mensen die naar mij hebben geluisterd en met me hebben gepraat erg bedanken..en ik help jullie dan ook graag...!! soekran beslama en thallaw boesa imane....!!!!

XTINA
29-05-2003, 19:19
allah i rahmou

Miss_Banana
29-05-2003, 19:20
Origineel gepost door miszyiman Salaam alajkoum.... Ik heb in een eerdere topic iets verteld over mijn beste vriendin die niet meer lang te leven had...ik heb veel prive mailtjes gehad van leden hier.. ik waardeer het egt dat die zo mee hebben geleefd...en me advies hebben gegeven over wat ik met haar kon bespreken als ik naar haar toe ging.het heeft geholpen het was moeilijk maar wel goed. Ze is gister middag om 15.00 overleden allahierhamha en ik was net optijd met het afscheid nemen...ik wil die mensen die naar mij hebben geluisterd en met me hebben gepraat erg bedanken..en ik help jullie dan ook graag...!! soekran beslama en thallaw boesa imane....!!!! Allahier7amha... Ben 3 jaar geleden ook mijn beste vriendin verloren. Heb helaas geen afscheid van haar kunnen nemen. Het gebeurde in een ongeluk. Wens je heeeeeeeeeeeel veel sterkte toe om het te verwerken ;)

chamalgirl
29-05-2003, 19:21
oh mijn god.............ik schrok me dood en heb er helemaal kippevel van gemaakt............ik moet er niet aandenken om mijn beste vriendin te verliezen :verdriet: en allah jarhamha wa ina illaha wa ina ilaha raji3oen

Lady_moi
29-05-2003, 19:25

oh neen meiske toch :( allah yarhamha! en zeeer veel sterkte meiske als ge wilt praten ofzo ge kunt me altijd een pmke sturen!! Inna Illaha wa inna ilaha raji'oen!! :(

miszyiman
29-05-2003, 19:29
:traan1: :traan1:

miszyiman
29-05-2003, 19:32
miss_banana: geen afscheid kunnen nemen is egt erg allah ierhamha bij mij ook bijna ik werd net optijd uit de klas gehaald ze vroeg of ikwou komen als ik geen afscheid had genomen dan zou ik er nooit over heen zijn gekomen dat was het enige wat zij wou dat ik afscheid kon nemen hoe het moeilijk het ook was...maar ik ben opgelucht:tranen:

nadia_el3
29-05-2003, 19:33
Inna Lillahi wa inna ilaihi raji3oen.... Heel veel sterkte meid, moge Allah swt jou heel veel geduld geven in deze moeilijke tijden....

Lady_moi
29-05-2003, 19:33
ze is in goede handen....