Bekijk originele versie : .: Wat zouden jullie doen ? :.
Felicity
18-05-2006, 15:29
Stel je hebt een buurvrouw :moe: die steeds komt vragen of ze bij je mag bellen omdat er steeds weer iets is met haar simkaart :rolleyes: De ene keer kapot de andere keer vind ze het te duur om naar 0900 nummers te bellen via haar mobiele telefoon. :rolleyes:
Dan komt ze weer een fiets lenen omdat ze even boodschappen moet doen.
En het ergste van alles ze belt al heel vroeg aan (paar keer de bel indrukken totdat je open doet)
:moe: zou je er iets van zeggen?
En de deur niet opendoen?of helpt dat niet
Gewoon eerlijk zeggen dat je liever niet meer wilt dat ze zovaak dingen komt lenen
Felicity
18-05-2006, 15:35
Ze doet dit dus bij mijn moeder en die vind het moeilijk om er wat van te zeggen. En 0900 nummers zijn geblokkeerd dus dat kan ze al niet doen. Maar ze komt wel gewoon (toch proberen) naar andere nummers te bellen.
En de fiets is van mijn broertje en mevr is een beetje zwaar :moe:
Felicity
18-05-2006, 15:36
En de deur niet opendoen?of helpt dat niet
Gewoon eerlijk zeggen dat je liever niet meer wilt dat ze zovaak dingen komt lenen
Ze staat altijd voor haar deur :moe: echt zo'n tokkie vrouw is het dus zodra ze mijn moeder ziet komt ze aanrennen.
celine_4ever
18-05-2006, 15:38
Ik zou het gewoon zeggen...
En dat ze ermee moet ophouden...
serenity
18-05-2006, 15:39
Ze doet dit dus bij mijn moeder en die vind het moeilijk om er wat van te zeggen. En 0900 nummers zijn geblokkeerd dus dat kan ze al niet doen. Maar ze komt wel gewoon (toch proberen) naar andere nummers te bellen.
En de fiets is van mijn broertje en mevr is een beetje zwaar :moe:
Zeg jij het anders tegen d'r. Ze vinden ons, de jeugd van tegenwoordig, toch onbeschaamd dus maak er dit keer gebruik van. In jullie eigen bestwil. :hihi:
Felicity
18-05-2006, 15:39
:hihi:
:hihi: Ja toch :o
En mijn broertje durft er ook niks over te zeggen ...Meskien hij gaat niet meer zo vaak op de fiets weg zodat ze hem niet ziet...:moe:
Ze staat altijd voor haar deur :moe: echt zo'n tokkie vrouw is het dus zodra ze mijn moeder ziet komt ze aanrennen.
Nou je opent de deur en zegt luister mevrouw; ik stel het niet op prijs dat u hier constant dingen komt lenen..we hebben ze zelf ook nodig
Ik wil het wel voor je doen:p
CazawouiA
18-05-2006, 15:42
Ik zou zegge..mevrouw het is hier geen belhuis...ligt er wel aan of jullie haar goed kennen..en anders op een vriendelijk manier ...
Felicity
18-05-2006, 15:42
Zeg jij het anders tegen d'r. Ze vinden ons, de jeugd van tegenwoordig, toch onbeschaamd dus maak er dit keer gebruik van. In jullie eigen bestwil. :hihi:
Ze wilde een keer bellen naar 0900 nummer naar haar internet provider ( je weet hoelang je daar kunt wachten totdat je wordt geholpen) en ik was toevallig bij m'n moeder. Ik heb gezegd dat ze niet kan bellen omdat ze geblokkeerd zijn.
Maar ze geeft niet op ze kwam later m'n broertje tegen en zei tegen hem vraag eens aan je moeder of ik kan bellen. Zegt hij zo nee dat kan niet alles is geblokkeerd :hihi:
Zegt ze niet liegen je zus zei alleen 0900 nummers :kwaad:
CazawouiA
18-05-2006, 15:43
Als zij zich niet schaamt waarom zou ik me schamen...als ze boos wil worden wordt ze dat tog lekker ik ga niet rekening houden met zo iemand, ben ik gauw klaar mee..als het zo'n tokki figuur is
serenity
18-05-2006, 15:43
Ze wilde een keer bellen naar 0900 nummer naar haar internet provider ( je weet hoelang je daar kunt wachten totdat je wordt geholpen) en ik was toevallig bij m'n moeder. Ik heb gezegd dat ze niet kan bellen omdat ze geblokkeerd zijn.
Maar ze geeft niet op ze kwam later m'n broertje tegen en zei tegen hem vraag eens aan je moeder of ik kan bellen. Zegt hij zo nee dat kan niet alles is geblokkeerd :hihi:
Zegt ze niet liegen je zus zei alleen 0900 nummers :kwaad:
Als zij brutaal mag zijn, mogen jullie dat al helemaal!
Het gaat om jullie huis en jullie telefoon en jullie spullen! :zweep:
Felicity
18-05-2006, 15:44
Ik zou het gewoon zeggen...
En dat ze ermee moet ophouden...
Maar hoe ze begijpt het toch niet...
Felicity
18-05-2006, 15:45
Ik zou het ook zegge..mevrouw het is hier geen belhuis...ligt er wel aan of jullie haar goed kennen..en anders op een vriendelijk manier ...
Ze woont er nog niet zo lang en ze heeft al kennis gemaakt met de hele buurt. :moe:
Ze gaat zelfs douchen bij haar andere buren omdat haar badkamer wordt gemaakt
Felicity
18-05-2006, 15:47
Nou je opent de deur en zegt luister mevrouw; ik stel het niet op prijs dat u hier constant dingen komt lenen..we hebben ze zelf ook nodig
Ik wil het wel voor je doen:p
Kom gerust :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.