Bekijk originele versie : wie o wie??
l@tif@tje
18-05-2006, 11:57
wie weet waar ik een kapperscursus kan volgen?
Tante_Didi
18-05-2006, 12:15
ik wil dat ook gaan doen inshallah :o
Maar geen 4 jaar school ofso :D
bloemendans88
18-05-2006, 12:17
waar woon je der is 1 d8 ik in adam utrecht zijn der d3 hilversum is er 1 of nieuwegein maar het beste school is dudok doen ze niet moeilijk met opdrachten hoef je niet perse moddelen meetenemen en mag je gewoon aflaten tekenen op je pop
bloemendans88
18-05-2006, 12:18
ik wil dat ook gaan doen inshallah :o
Maar geen 4 jaar school ofso :D is ook geen 4 jaar ligt eraan hoe snel je doet de je de gewone kapper kun je als je goed bent anderhalf jaar over doen en anders gewoon 2 jaar gewoon wil je vrder gaan met het allround de derde jaar dus is het ook maar een jaartje is kort hoor de opleiding vindt ik
Tante_Didi
18-05-2006, 12:19
is ook geen 4 jaar ligt eraan hoe snel je doet de je de gewone kapper kun je als je goed bent anderhalf jaar over doen en anders gewoon 2 jaar gewoon wil je vrder gaan met het allround de derde jaar dus is het ook maar een jaartje is kort hoor de opleiding vindt ik
Ohhh dat valt nog wel mee ja :eek: maar je hebt ook van die cursussen dat je het binnen een jaar ofso helemaal goed kan :o
bloemendans88
18-05-2006, 12:24
Ohhh dat valt nog wel mee ja :eek: maar je hebt ook van die cursussen dat je het binnen een jaar ofso helemaal goed kan :ohmm heb ik gehoord maar heb ook gehoord van cursus binne 10 dagen maar ler n=je niet veel als je egt goed wilt knippen moet je gewoon de opleiding gaan volgen alleen moet je egt goed je best doen het is egt pittig
l@tif@tje
18-05-2006, 12:51
nou ik ben niet van plan om weer naar school te gaan ik wil een cursus volgen waarin je met een x aantal lessen een allroundkapster bent. ik woon omgeving amsterdam/utrecht dus laat me weten al je iets leuks weet
bloemendans88
18-05-2006, 12:56
nou ik ben niet van plan om weer naar school te gaan ik wil een cursus volgen waarin je met een x aantal lessen een allroundkapster bent. ik woon omgeving amsterdam/utrecht dus laat me weten al je iets leuks weet kan niet met een aantal lessen alround kapster worde
Bella_Mafia
18-05-2006, 13:00
Neen latifa dat kan niet, in een paar lessen word je echt geen allround kapster
bloemendans88
18-05-2006, 13:02
Neen latifa dat kan niet, in een paar lessen word je echt geen allround kapster hahah ja man ik doe er zelf nog lang over zit nu nog in de derde en moet nog veel leren
l@tif@tje
je krijgt tog eerst 10 lessen knippen enzo en dan weer 10 lessen verven ect naar een x aantal lessen en maanden kan ej dat tog worden? iemand ervaring
Tante_Didi
nee dan zou iedereen het wel doen :hihi: maar in een jaar ofso wel..want las laatst op internet maar dan krijg je van die dure cursussen :hihi:
l@tif@tje
18-05-2006, 13:03
Neen latifa dat kan niet, in een paar lessen word je echt geen allround kapster
:hadj: ik zeg ook niet in 10 lessne ben je dat maartijdens zo`n cursus kan ej opgeleid worden tot allround kapster heb ik begrepen en deze cursus kan een jaartje duren
bloemendans88
18-05-2006, 13:04
je krijgt tog eerst 10 lessen knippen enzo en dan weer 10 lessen verven ect naar een x aantal lessen en maanden kan ej dat tog worden? iemand ervaring verven is niet moeilijk dat die je al in de eerste in de kapsalon maar de thorie wel en dat leer je alleemaal pas in de 3e leerjaar de alround dus maar in die 10 lessen kun je nog als niet goed knippe ik heb zelf nog altijd moeite met gedekt knippen van heren
bloemendans88
18-05-2006, 13:05
:hadj: ik zeg ook niet in 10 lessne ben je dat maartijdens zo`n cursus kan ej opgeleid worden tot allround kapster heb ik begrepen en deze cursus kan een jaartje duren je mag de alround kapster doen pas als je de gewone kapster hebt gedaan en dat duurt anderhalf jaar tot 2 jaar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.