Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ontbijt...

Pagina's : [1] 2 3

Miss_Banana
29-05-2003, 14:40

...met wat ontbijten jullie? Ik ontbijt bijna nooit. Tenzij ik om 14.00 wakker word en mijn maag rammelt. Dan wel. Ga zo trouwens een pizzaatje in de oven gooien... :D

Lady_moi
29-05-2003, 14:41
ik ontbijt nie geen tijd soms alleen snel koffietje

Shining_Star
29-05-2003, 14:42
Is bijna altijd verschillend wat ik ontbijt maar er zijn ook dagen dat ik niet ontbijt

Lady_moi
29-05-2003, 14:45
jeblia mooie ondertekening ;)

Miss_Banana
29-05-2003, 14:47

Origineel gepost door MrCharme Weer al een pizza? Wat is er mis met pizza? Ben nu sterker aan het opletten wat ik eet. Drink veel meer water, eet nu 2 stuks fruit per dag, eet verse ijsbergsla met tomaat en komkommer en daarover een zelfgemaakte yoghurtdressing. Dus wat is er mis mee als ik straks een halve pizza in de oven gooi?

Miss_Banana
29-05-2003, 14:53
Origineel gepost door MrCharme .........(zucht)........... cool down girl..... ja weet ik veel.... je eet altijd pizza's, toch? Wel vaak ja.

doc25
29-05-2003, 14:56
Origineel gepost door Miss_Banana Wat is er mis met pizza? Ben nu sterker aan het opletten wat ik eet. Drink veel meer water, eet nu 2 stuks fruit per dag, eet verse ijsbergsla met tomaat en komkommer en daarover een zelfgemaakte yoghurtdressing. Dus wat is er mis mee als ik straks een halve pizza in de oven gooi? een halve pizza ? net zei je nog een hele pizza :rolleyes:

SweetMe
29-05-2003, 14:57
Ah heb vandaag als ontbijt lemsemen gegeten...... en ja standaard thee bij ontbijt

Miss_Banana
29-05-2003, 14:57
Origineel gepost door doc25 een halve pizza ? net zei je nog een hele pizza :rolleyes: Nee, ik zei dat ik een pizzaatje in de oven ging gooien. Een halve pizza BLIJFT een pizza, hoor. :rolleyes:

xberbersroosjex
29-05-2003, 14:58
Ik ontbijt nooit heb ik geen tijd voor

Lady_moi
29-05-2003, 15:08
die kun je ook zelf maken :D

Meryam20
29-05-2003, 15:08
Origineel gepost door MrCharme Mijn ontbijt bestaat uit gekookte eieren die ik vervolgens in stukken snij...op een bord leg..... en flinke scheut olijfolie doe ik er dan bij.... Met brood eet ik dat op. Ook bak ik in de ochtend vaak vis in roomboter en eet ik het met brood en olijven op. Dat is heerlijk bij de mintthee. Hagelslag, jam, siroop en al die reutemeteut stelt niks voor op brood. Tja.... en pizza's uit de winkel zijn voormij fastfoodvoedsel die op de lopende band zijn gemaakt..... daar doe ik niet aan mee Dat noem ik nog eens uitgebereid ontbijten!!!!! :rolleyes: Nou ik ontbijt ook niet!!!!! Ik loopt sochtend altijd te rennen om er voor te zorgen dat ik niet te laat kom op me werk!!!! Ik drink me kop koffie in de file anders op kantoor!!!! :D

Masriya
29-05-2003, 15:10
Origineel gepost door Miss_Banana ...met wat ontbijten jullie? Ik ontbijt bijna nooit. Tenzij ik om 14.00 wakker word en mijn maag rammelt. Dan wel. Ga zo trouwens een pizzaatje in de oven gooien... :D Ja ik doe precies hetzelfde. Ik kan niet ontbijten, en als ik gewoon rond 14:00 wakker word, patat :D

Miss_Banana
29-05-2003, 15:12
Origineel gepost door SlaatNergensOp hahahah marokkaanse dames van tegenwoordig kunnen niks anders klaarmaken daarom maar een pizza in de oven gooien hahahahahahah Misschien dat de dames die JIJ kent niets anders klaar kunnen maken. Ik weet van mezelf dat ik elke dag weer een andere maaltijd op tafel zou kunnen zetten. Een gezonde maaltijd die NIET uit potjes of zakjes komt :rolleyes:

doc25
29-05-2003, 15:14

Origineel gepost door Miss_Banana Nee, ik zei dat ik een pizzaatje in de oven ging gooien. Een halve pizza BLIJFT een pizza, hoor. :rolleyes: en een halve auto is een auto en een halve fiets is een fiets en een halve bal is een bal :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3