Bekijk originele versie : ZijN jullie weleens..GEPaKT???
Selmaatje
04-06-2002, 17:33
aLLoooooooo mensjes.............Heb hieroooo een rare vraagg...Zijn jullie weleens gepakt (betrapt) op iets..???Bijvoorbeeld op een leugen, of toen jullie met jullie vriend of vriendin waren of.....spijbelen en waaaaa :schok: je komt je broer of vader tegen...Of je was ergens waar je niet mocht zijn en toevallig kom je een bekende tegen...??? Wat is er toen gebeurt..? Ben benieuwddd
Moonshine
04-06-2002, 17:46
WAHAHAHHAHAH.....zo zielig haha....nee ik heb dat gelukkig nooit mee gemaakt...door simpel niet tegen je ouders te liegen......hahahahaah
Als ik ergens naar toe ga dan weten mijn ouders't
Mij pak je nooit...!!!!!!!!!!!!!!! haha trouwens ik word nooit gepakt of zo omdat ik ook nooit iets doe wat niet mag of zo..!!!!!!! yeahhh goed van mij he.!!!!
Maar serieus..Hmmm nee volgens mij niet..mot er wel over nadenken want ik kom er niet zo in 1 keer op iets of zo..!
Ciao bAby ;)
Oujdaboy
04-06-2002, 18:04
hi
hahaha het is zo normaal voor mijn omgeving geworden om mij
steeds te betrappen dat ze het geen betrappen meer noemen
adios :zwaai:
Selmaatje
04-06-2002, 18:47
eheheh Thankss voor de reactiessss al heb ik nog geen FLITSENDE SPANNEND gezien...en Oujdaboy waar betrappen ze jou zoal op.....:melig:
SweetRose
04-06-2002, 18:55
IK HEB NOG NOOIT GESPIJBELD!!!!
Een voorbeeldige leerling..khum...khum...
xxx
jaahhh ik nog pas geleden op spijbelen
maar ik had gezegd ik was en ik had wat vrisselucht nodig!!!
ahha
=emsoem=
Dit jaar heb ik zo vaak gespijbeld..echt niet normaal.Terwijl ik in me examenjaar zat en het juist belangrijk was om op school te zijn..hahaha toen ging ik pas spijbelen ..!!!!!
Ciao Baby ;)
tha_lady
04-06-2002, 20:20
ik doe niet aan spijbelen :ego:
nee gientje ik heb pas nog gespijbeld, toen deed de hele familie mee :D echt waar niemand was gegaan ja k weet het het mag niet maar het moet tovh een keer gebeuren
laterZ :blauwkus:
SAMMYGIRL
04-06-2002, 20:35
IK BEN OOK EEN KEER BETRAPT:
IK HAD DIE DAG EEN PROEFWERK ENGELS EN IK HAD NIET GELEERD DUS IK ZEI DAT IK MIJN BOEKEN IN DE TRAM HAD VERGETEN EN NIET KON LEREN OKE DAAR TRAPTE ZE IN, DUS TIJDENS HET PROEFWERK HADDEN DE ANDERE LEERLINGEN HET PROEFWERK MAAR HIJ WAS ZO MOEILIJK DAT IK ER EEN WOU MEENEMEN (IK DOE DAT WEL VAKER) EN ER ZAT EEN MEISJE VOOR HET BUREAU VAN DE DOCENT EN IK ZEI DUS TEGEN HAAR PAK VOOR MIJ DAT BLAADJE TOEN ZEI ZIJ OKE MAAR IK WAS VERGETEN DAT WE 2 VERSIES HADDEN EN ZIJ ZELF WAS BEZIG MET VERSIE B EN DAT BLAADJE DAT ZE HAD GEPAKT VOOR MIJ WAS A.
OKE DUS DE JUF KEEK EVEN NIET DUS TOEN GAF ZE ME SNEL HET BLAADJE MAAR WAT WAS HET NOU ZE GAF ME VERSIE B EN HAD ZELF VERSIE A TERWIJL ZIJ BEZIG WAS MET VERSIE B DUS ZE MOEST HEM TERUG HEBBEN EN TOEN GAF IK HEM DUS NAAR HAAR MAAR ER WAS INMIDDELS OOK EEN ANDERE DOCENT GEKOMEN DIE HET HAD GEZIEN EN DIE DOCENT DACHT DAT IK HAAR ANTWOORDEN GAF VAN HET PROEFWERK DUS ZE ZIJ TEGEN DAT MEISJE: GEEF JIJ DAT BLAADJE AAN HAAR TERUG EN MIJ ENGELSE DOCENT DIE KEEK ZO RAAR EN ZEI HOE KOM JIJ DAARAAN (IK HAD HET PROEFWERK TOG NIET GEMAAKT)
MIJN SMOES DAAROP WAS WEER:''KIJK HET BLAADJE HAD IK OP DE GROND GEVONDEN MISSCHIEN HEEFT U DAT LATEN VALLEN MAAR DAAROM GAF IK HAAR HET BLAADJE ZODAT ZIJ HET WEER OP UW BUREAU KON ZETTEN''
EN DAT DOMME WIJF GELOOFDE ME DUS EIND GOED AL GOED
BEN NOG ZO VAAK BETRAPT MAAR IS TE VEEL OM TE VERTELLEN DUS DOEI
GORTJES SAMIRA :zwaai: :zwaai:
SAMMYGIRL
04-06-2002, 20:35
HET IS GROETJES SAMIRA :zwaai: :zwaai:
Selmaatje
04-06-2002, 20:42
Wajjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwww........veel spijbelaars hieroo..!! Maar ik kan gerust met jullie meepraten want hoeveel ik heb gespijbeld.......pffffff...Elke dag wel een uurtje soms dagen ...Maarrr ik ben gelukkig nooooit betrapt, heb zo mn sneaky wayZZzzz :jeweetog:...Wel ben ik betrapt bij.....toen ik een keer stiekem naar Rdam ging, ik had thuis gezegd ik ga naar Breda...dus wat doe ik ga ik pinnen in Rdam.....En ja hoooooor een week later afschrift toen was ik gepaktttt....door ma madreee..maar ze was relaxed en zei dat ik voortaan eerlijk moest zijn....YE GELUK...
Ciaaaaaaaaaaokes :zwaai:
yousssef
04-06-2002, 21:23
5 jaar geleden, rijde ikop een fiets zonder licht, :D verder weet je wat gaat er gebeuren........... :auw:
TE VEEL OM OP TE NOEMEN...............
Kidding...........ik spijbel vaak, vooral nu ik weet dat ik mijn diploma nie ga halen.........en als ik eerlijk moet zijn, kben nu al bijna 2maanden nie naar school geweest......hihihihih, en mijn ouders weten da nie eens..........ach ja, meestal blijf ik gewoon thuis met een smoes.......ze weten toch dat ik het nie ga halen............Ben ik weleens betrapt? Met iets?........ MUAHAHAHAHH, Selmaatje ge wit toch..........jij weet alles al van mij.........ahhahahahah...
En ik weet nog goed ja die dag met jouw ma.......hihihiihi :D
GreetingZz, :zwaai:
Moonshine
05-06-2002, 00:26
hahaahah die is echt leuk johhhhhhhh.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.