Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Zou Je Doen????????

Pagina's : [1] 2

jaoulia
04-06-2002, 17:29

WAT ZOU JE DOEN????????? Je komt een leuke jongen tegen en het klikt voortreffelijk. Jullie zitten in dezelfde golflengte. Op een gegeven moment beginnen jullie gevoelens voor elkaar te krijgen. MAAAAAAAAAR DAN KOMT HET Na een loop van de tijd kom je erachter dat hij een vriendin heeft. En het ergste komt nog: zijn vriendin blijk je te kennen. EN nuuuu zeg je het tegen het meisje of niet.

Camilla27
04-06-2002, 17:33
Origineel gepost door jaoulia WAT ZOU JE DOEN????????? Je komt een leuke jongen tegen en het klikt voortreffelijk. Jullie zitten in dezelfde golflengte. Op een gegeven moment beginnen jullie gevoelens voor elkaar te krijgen. MAAAAAAAAAR DAN KOMT HET Na een loop van de tijd kom je erachter dat hij een vriendin heeft. En het ergste komt nog: zijn vriendin blijk je te kennen. EN nuuuu zeg je het tegen het meisje of niet. Nou hij krijgt van mij de keuze of zij of ik......en mocht hij voor mij kiezen dan zal ik het zeker zeggen...........want dan moet zij pleitennnnnnnnn en kiest hij toch voor haar jaah dan houd het op en dan zeg ik er niks van, maar dan ga ik ook niet verder met hem natuurlijk :zwaai:

Chizzel
04-06-2002, 18:30
Origineel gepost door jaoulia WAT ZOU JE DOEN????????? Je komt een leuke jongen tegen en het klikt voortreffelijk. Jullie zitten in dezelfde golflengte. Op een gegeven moment beginnen jullie gevoelens voor elkaar te krijgen. MAAAAAAAAAR DAN KOMT HET Na een loop van de tijd kom je erachter dat hij een vriendin heeft. En het ergste komt nog: zijn vriendin blijk je te kennen. EN nuuuu zeg je het tegen het meisje of niet. Hé als ik jouw was zou ik ff wat gas terugnemen. Kijk volgens mij doet die vriend gewoon relaxed tegen jou, omdat jij zijn vriendin kent. Dit betekent niet dat hij gevoelens voor je heeft............allatif, ok.........ik ben er niet bij geweest, maar volgens mij loop je hard van stapel....hoe weet je dat hij gevoelens voor je heeft, zag je hem naar je knipogen en dacht je: wajow hij is gek op mij!....... Beter zeg je tegen jouw vriendin ,Hé vriendin, jouw vriend he is echt een relaxte gast, kan goed met hem opschieten, misschien zegt zij dan wel: ja hij is inderdaad heeeeel relaxed, en ik hem opdracht gegevne om relaxed tegen jouw te doen, want hij haat jouw!!! Hahahahaha...

MAROC_SENIORITA
04-06-2002, 20:08
Hallo, als je weet dat zij niets voorstelt, grijp je kans dan!! mocht er sprake zijn van geveolens voor hem, maar is dat niet het geval dumpen!!! oke?? beslama liefs seniorita :zwaai:

M_Said
05-06-2002, 16:56

Bla bla bla bla bla bla... .. .

jaoulia
05-06-2002, 17:28
hoezo bla bla bla je kan voluit praten hoor. als je niets te zeggen hebt dan hoef je niet te reageren

jaoulia
05-06-2002, 17:32
Hallo, als je weet dat zij niets voorstelt, grijp je kans dan!! mocht er sprake zijn van geveolens voor hem, maar is dat niet het geval dumpen!!! oke?? beslama liefs seniorita MAAR MAROC SENIORITA:: MAAR HOE WIL JE ERACHTER KOMEN DAT ZIJ NIETS VOORSTELD. HET IS SOWIESO MOEILIJK OM M WEER TE VERTROUWEN

Safira75
05-06-2002, 17:33
Nopu ik zou het haar direct vertellen. Zo'n jongen hoef ik niet en wens ik ook niemand anders toe. Ik zou zeker nooit een man van iemand afpakken- dat vin dik het laagste wat er is. En als ik echt verliefd op hem ben, dan kom ik er ook wel overheen....zo belangrijk zijn mannen nou ook weer niet :)

jaoulia
05-06-2002, 17:57
JA SAFIA75 MET JOU BEN IK HET EENS. ER IS NIET EEN HAND VOL MAAR EEN LAND VOL BEN HELEMAAL MET JE EENS

jaoulia
06-06-2002, 16:30
het is geen goede vriendin meer een meid die je van gezicht alleen kent

Ghizlanetje
09-06-2002, 20:34
Jaaaaaaaaah zou het gewoon zeggen.. Er zwemmen namelijk meer vissen in de zee of was het nou sloot, water, rivier, meer whatevrrrrrrrrrrrrr doet er niet toe zou het gewoon zeggen.. Big kis

yasmina_amal
09-06-2002, 22:42
HE MEID ALS JE GEVOELENS VOOR DIE JONGEN HEBT EN HIJ VOOR JOUW DAN BETEKENT DAT JULLIE VOOR ELKAAR BESTEMT ZIJN EN IK ZOU JE ZEGGEN PAK JE KANS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :Iluvu: :zwaai:

Billalthefirst
10-06-2002, 11:23
vertel ik het haar wel of niet? gewoon doen, dan weet het meissie ook waar ze aan toe is en dan kan ze hem lekker dumpen. En het meisje dat benadeelt is, moet de jongen ook lekker dumpen. En wat iemand eerder schreef, van dat de beste moge winnen, is onzin of zijn er echt mensen die zo goedkoop zijn?

miriama
10-06-2002, 15:16
As salam aleikum allemaal, Moeilijke situatie. Ik zou hem de keus geven: Of hij kiest voor mij of voor haar. Als hij voor haar kiest geen contact meer. Probeert hij dan toch weer contact met je te krijgen: Vertel hem dan dat je met zijn vriendin contact opneemt om het haar te vertellen. Hij zal het risico niet zo snel nemen denk ik. Bovendien: als hij haar besodemieterd, zou hij dan bij jou anders zijn? (Natuurlijk zijn niet alle kerels zo, maar het is wel iets wat je je moet afvragen) Succces ermee. Salam, Miriama

nadia81
10-06-2002, 22:35

IK zou hem gewoon dumpen...ik bedoel zo een jongen hoef ik echt niet...vooral als ie niet vanaf het begin vertelt heeft dat die een vriendin heeft......En die meisje mag er zelf achter komen vind ik anders denkt ze dat ik jaloers ben en zomaar verhaaltjes loop te vertellen.. :zwaai:

Pagina's : [1] 2