Bekijk originele versie : Erasmus Universiteit
Atlasleeuw
29-05-2003, 13:29
Voor degenen die deze Universiteit kennen: wat vinden jullie ervan?? saai, leuk, slecht, etc...........??
:D
Guadaloupe
29-05-2003, 13:37
k ben er een keer geweest
ging er schreeuwend uit rennen
:hihi:
zinalady
29-05-2003, 13:56
Hmmmmm ik ging er altijd met mijn zus naartoe en hij is wel Oke.......ik vind de gemiddelde student daar wel tof, Niet dat ik een onderzoek heb gedaan ofzo hoor maar het viel me op dat ze daar heel aardig enz zijn!!!!
IK ga er als ik mijn examens heb gehaald insallah ook naartoe....
Maar why wil je dit weten?!
Bye bye
Atlasleeuw
29-05-2003, 14:04
Origineel gepost door Guadaloupe
k ben er een keer geweest
ging er schreeuwend uit rennen
:hihi: hoezo dan.....??
Atlasleeuw
29-05-2003, 14:05
Origineel gepost door zinalady
Hmmmmm ik ging er altijd met mijn zus naartoe en hij is wel Oke.......ik vind de gemiddelde student daar wel tof, Niet dat ik een onderzoek heb gedaan ofzo hoor maar het viel me op dat ze daar heel aardig enz zijn!!!!
IK ga er als ik mijn examens heb gehaald insallah ook naartoe....
Maar why wil je dit weten?!
Bye bye
Interesse...:stout:
Guadaloupe
29-05-2003, 14:07
Origineel gepost door Atlasleeuw
:hihi: hoezo dan.....??
nee joh....ben er wel geweest, maar ken het niet...was er heel ff die dag
Atlasleeuw
29-05-2003, 14:30
Origineel gepost door Guadaloupe
nee joh....ben er wel geweest, maar ken het niet...was er heel ff die dag
Ow...:stoned:
Meryam20
29-05-2003, 15:03
Ik heb er weleens examen moeten doen voor mijn avondopleidingen!!!! Het was gewoon een school meer niet!!!! Niks interessants aan!!!
Mijn broer studeert daar en hij vindt het wel een leuke universiteit!
Zelf heb ik de voorkeur voor Universteit van Leiden, dat is echt een leuke universiteit!
Lekker knus!
Erasmus is..:bril:
Guadaloupe
29-05-2003, 20:10
Origineel gepost door SarahCi
za3ma....je broer zit er op :p
ATLANTICA
29-05-2003, 20:14
Ik weet t nie, ik zou t ook graag willen weten. Als ik tussenuurtje heb soms, ga ik daar ff eten, maar ik krijg er maar geen beeld over :verdriet:
Atlasleeuw
29-05-2003, 20:18
Origineel gepost door Meryam20
Ik heb er weleens examen moeten doen voor mijn avondopleidingen!!!! Het was gewoon een school meer niet!!!! Niks interessants aan!!!
Erasmus is niet 1 gebouw...maar meerdere gebouwen, het is een heel complex.....jij was waarschijnlijk in het M-gebouw.
Atlasleeuw
29-05-2003, 20:20
Origineel gepost door SarahCi
oh ja vertel.... :D
Atlasleeuw
29-05-2003, 20:22
Origineel gepost door ATLANTICA
Ik weet t nie, ik zou t ook graag willen weten. Als ik tussenuurtje heb soms, ga ik daar ff eten, maar ik krijg er maar geen beeld over :verdriet:
Tussenuurtje?? ff eten??? kan dat zomaar....ooo vandaar dat er allemaal van die vage figuren rondlopen de laatste tijd?? :D :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.