Bekijk originele versie : wat zouden jullie doen?.....
Als je later een zoon of dochter hebt en hij of zij die kom tnaar jje toe en legt uit dat hij of zij homo/lesbie is??
Camilla27
04-06-2002, 15:42
Origineel gepost door Oemaira
Als je later een zoon of dochter hebt en hij of zij die kom tnaar jje toe en legt uit dat hij of zij homo/lesbie is??
Nou als je het me nu vraagt dan zeg ik: IK MAAK HAAR/HEM AF!!!!!!!! maar als het er echt op nee komt jaah....dan zou ik het niet weten??????
Volgens mij zit dat gewoon tussen je oren en mensen gaan zich erop fixeren zo van ik ben homo ik ben homo omdat je toevallig iemand aardig vindt??
Volgens ga ik zo een discussie uitlokken haha
Kom op mensen alleen 2 mensen reageren hier maar wullah ik vraag het me echt af
Ik ben dan wel GEEN Moslim,
maar het blijft mijn kind, dus maakt het mij nix uit.
Zolang hij/zij maar gelukkig is, daar gaat het mij om.
Mijn ouders denken net zo als mij en NEE ik ben GEEN lesbie.
Woon al anderhalf jaar samen met een hele lieve jongen.
(Ik ben een meisje) ;)
LELIJKERD
05-06-2002, 21:38
executeren die handel
Moonshine
05-06-2002, 21:47
wowww wat een vraag.....ehm ik zou echt niet weten wat ik in zo'n situatie zou doen.....ik zou wel geschoqeerd zijn.....maar ik hoop inshallah dat het mij nooit zou overkomen....want IK WIL VEEL KLEINKINDEREN......ik ben gek op kinderen...is de grootste geschenk dat je kunt krijgen....
bye bye moontje
accepteren! Je wilt dat je kind gelukkig is/wordt, wat maakt t uit wat hij/zij is.
Beslama
pannenkoek
05-06-2002, 23:27
hahaha..............als mijn zoon later komt zeggen dat ie homo is, dan laat ik 'm nogmaals besnijden.
maar deze keer besnijd ik 'm, en gelijk goed !!!!
misschien begrijpen jullie wel wat ik bedoel :stout:
hahahaha echt erg zijn sommige mensen, sommige mensen kan ik niet begrijpen, dat ze zo denken. maja, who am i
beslama
pannenkoek
05-06-2002, 23:35
he kifaya, volgens mij kan ik mij jouw wel herineren.
jij had iemand in de familie of jij kent iemand die homo is toch?
dat was jij toch?
Ik gooi hem van 10 hoog en dan verbranden........ Ik hoef echt geen die homo/lesb is.... Ik haal hem gelijk van mij ge-la-ma-denia WEG.. Ben zijn moeder niet meer..
pannenkoek
05-06-2002, 23:55
Origineel gepost door mojahied
MAAR DAN BLIJFT NOG EEN PROBLEEM PANNEKOEK!!!
ALS JE HEM HELEMAAL ERAF HAALT EN DAT HIJ EEN HOMO IS
DAN WORDT HIJ DUS ALLEEN MAAR GEPAKT, EN DAT IS NOG ERGER!!
:D DAN BLIJFT HIJ WEL EEN HOMO!!
DUS JE HEBT DAN NIKS OPGELOST MET DIE BESNIJDENIS!! :D :zwaai:
nee joh, dat is juist de oplossing, dan leer ie het vanzelf wel af.
toevallig had ik het er laatst over met een vriendin van me zij heeft een zoontje van 2 echt een macho joh!!
IK persoonlijk zou het hartstikke erg vinden, maar je kunt niks doen je wilt toch dat je kind gelukkig is, maar hij/zij hoeft zijn vriend/vriendin niet naar huis te brengen want dat zou ik hem toch zeker weten iets aan doen!
Voor pannekoek : Ja, mijn nicht is lesbisch en ik heb haar 100% geaccepteerd. Wat boeit mij het nou wat ze is, zolang ze maar gelukkig is.
Voor Sajieda : Je bent zijn/haar moeder niet meer ? Jezus wat een monster van meid moet jij zijn zeg, get a life
Voor mojahied : Ik ken twee Marokkaanse jongens die er vooruit zijn gekomen, en ze mogen nog gewoon thuis komen, tof hé! Zo moeten alle Marokkanen worden!
Beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.