Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar val je op dun normaal vol dik overdreven dik?

Pagina's : [1] 2 3 4

Oujdaboy
04-06-2002, 15:36

hi, het is mij opgevallen dat marokkaanse mensen (niet allemaal maar wel veel) steeds dikker worden naa hun huwelijk wordt de postuur dan onbelangrijk komt het door problemen of vinden ze het mooier? ik vindt zelf in mijn omgeving vrouwen en mannen naa hun huwelijk ongelofelijk veranderen naar de vette kant toe! adios :zwaai:

MissBlaBla
04-06-2002, 16:10
Wat betekent dik of dun zijn? Ik bedoel, dik zijn, dat is voor ieder anders. De een vind een volslanke dame al dik, terwijl de ander vind dat Sugar Lee Hooper nog net onder de beugel kan. Ikzelf ben een volslanke meid en ben er trots op! Jouw vraag is waar de lezers op vallen? Ok, ik val in ieder geval niet op dun of slank. Ik zou eerder kiezen voor een volle tot mollige jongen. Ik heb het hier niet over "vol", in de zin van een afgetraind en/of een gespierd lichaam hebben, maar vol of mollig in de zin van vlees hebben. Tjah, ik vind dat eenmaal mooier. Ik vind een volle man die ook nog eens fris voor de dag komt, niet onaantrekkelijk. BlaBla

Oujdaboy
04-06-2002, 16:13
hi, ik val ook best wel op een beetje vlees maar het heeft wel een bepaalde plek waar het moet hangen zo als de billen die moeten niet te dun zijn en de buikje mag van mij best normaal zijn. adios

Widad
04-06-2002, 16:15
Ik val niet op vol/mollige jongens......

soussiasaida
04-06-2002, 16:21

Ik val op iemand die gewoon zichzelf is, en blijft of ie nou mollig is of niet........i don't give a..........

mrs_jamila
04-06-2002, 16:24
ik zelf ben best dun...gelukkig bestaan er nog jongens die daarop vallen..zelf als ik een jongen was...zou ik op een meisje vallen met vlees..zoals ik het noem!! Ik val zelf op jongens die niet te breed en niet te dun zijn...In iedergeval dikker dan mij!!

DintelOx
04-06-2002, 16:47
he is het vrouwelijk?? meer dan geneog hahahahha groetjes moi

mrs_jamila
04-06-2002, 16:54
Origineel gepost door DintelOx he is het vrouwelijk?? meer dan geneog hahahahha groetjes moi haha echt een opmerking voor jou hoor!!!!!!!!!!

emsoem
04-06-2002, 16:54
uiterlijk is voor mij geen punt...... wat is nou het mooiste schoonheid? innerlijk toch!!!!! en jaah ik merk het ook nadat ze een paar maanden getrouwd zijn zie je gelijk dat ze heel erg veel zijn aangekomen.... maar vaak vindt ik het bij ze staan!!! maar dun is ook mooi hoor maar zoals ik al zei uiterlijk is bij mij geen punt... als ze maar een goed karakter heeft is alles oke en ze mag absoluut niet jarloers zijn =emsoem=

zinalady
04-06-2002, 17:00
hey nou ik heb ook niks tegen dik en bij sommige vind ik het zelfs mooi staan...... maar wat ik zelf vind is wat je al zei van dat ze dan dikker worden nadat ze getrouwd zijn......en dat vind ik wat minder.....en bij mij zou het ook nooit gebeuren......ik zou er alles tegen doen om niet tientallen kilo's aantekomen hallo zeg ik wil er voor mijn mannetje toch nog sexxy uitzien heheh en dat geld voor mijn man trouwens ook..... want als er iets is waar ik op afknap is als je een tijdje een relatie hebt en dat je dan daarna niks meer aan je uiterlijk doet omdat je denkt ahhh ik heb toch al een lover!!!! dat vind ik echt zo'n rare gedachten maar jah...... bye bye :zwaai:

tha_lady
04-06-2002, 17:05
Origineel gepost door zinalady hey nou ik heb ook niks tegen dik en bij sommige vind ik het zelfs mooi staan...... maar wat ik zelf vind is wat je al zei van dat ze dan dikker worden nadat ze getrouwd zijn......en dat vind ik wat minder.....en bij mij zou het ook nooit gebeuren......ik zou er alles tegen doen om niet tientallen kilo's aantekomen hallo zeg ik wil er voor mijn mannetje toch nog sexxy uitzien heheh en dat geld voor mijn man trouwens ook..... want als er iets is waar ik op afknap is als je een tijdje een relatie hebt en dat je dan daarna niks meer aan je uiterlijk doet omdat je denkt ahhh ik heb toch al een lover!!!! dat vind ik echt zo'n rare gedachten maar jah...... bye bye :zwaai: heeeeleeemaaaal mee eens ;) laterZ :blauwkus:

Moonshine
04-06-2002, 17:12
ik ben zelf ook gek op stevige jongens.....dus ze moeten niet dun zijn...maar jah een normaal postuur vind ik ook mooi...alles goed behalve een stok....niet gemeen bedoeld ;) ...

EternalTiara5
04-06-2002, 18:46
Als hij maar dikker is dan mij....

SweetRose
04-06-2002, 18:46
Origineel gepost door Emshoom ik val enkel op timshomin :D :hihi: xxx

kizzie
04-06-2002, 22:54

vrouwen worden meestal dikker na hun huwlijk doordat als ze zwanger zijn, niet denken aan wat ze eten. ze eten net als daarvoor of juist meer zoetigheid enz. bij de nl is dat niet zo veel, omdat zei daar meer naar kijken.

Pagina's : [1] 2 3 4