Bekijk originele versie : bestaat er wel een allah
Mensen, denk nou eens na, ieder volk heeft een geloof. De 1 gelooft in God, de ander in Maria, budda en nog een ander in Allah.
Hoe kan je nou denken dat je in een mooiere wereld terecht komt als je dood bent.
Niemand weet hier iets van, niemand is ooit uit de dood teruggekomen.
Ga er dus niet van uit dat er iets na de dood is, respecteer elkaars leven, en vooral voor de jongere marokanen, blijf van andermans leven af!
Maak er iets van nu het nog kan, als je straks oud bent is het te laat.
En voor de ontevreden marokanen, ga gewoon een leven in marokko opbouwen, laat ons met rust.
Nederland is GEEN ISLAMITISCHE STAAT!!!
Overigens is de islam een gewelddadige godsdienst. Doodstraf en lijfstraffen zijn heel normaal in islamitische kringen.
Ooit is dat met het christendom ook zo geweest maar dat is wel 700 jaar geleden.
Nee, denk goed na en neem van mij aan dat allah niet bestaat, ik heb hem nog nooit gezien. Niemand van jullie trouwens.
Allah is gewoon een hersenschim, als ik mijn kind vanaf jongs af aan vertel dat er een god bestaat gelooft hij dat zeer beslist en wordt hij erg fanatiek want hij weet niet beter.
Hou dus a.u.b. op met het hersenspoelen van jongeren en vertel ze geen onzin, er is geen ALLAH of een andere GOD.
Geloven jullie ook in de griekse goden?????? Nee, natuurlijk niet, maar waarom de grieken dan wel, omdat ze dat wijsgemaakt is in hun jeugd.
DUS, vertel mij maar waarom allah wel bestaat????? ik geloof er niet in, ik geloof alleen in het bestaan, niet in het hiernamaals..
moidiana
04-06-2002, 15:33
volgens mij ben jij gehersenspoeld!!
als jij goed om je heen kijkt weet je zelf dat je onzin praat!!
Salem moe3aleekoem,
Mens toch je weet niet waar je het over hebt. Hoe ben jij op deze wereld terecht gekomen? Ja precies je moeder maarm met de hulp van de VERHEVENE de machtigste ALLAH. Ik begrijp niet dat je zoiets gewoon zomaar hier neer kunt zetten????!!!! Wat jij zegt is echt te erg voor woorden... Ik ben het niet met je eens eerlijk waar. Je mag je mening uiten maar doe dat dan niet op zo een manier van ISLAM is een domme geloof oke. Ik heb respect voor jou en jou mening en jij moet wij de gelovigen ook respecteren!!!!! Dat kan dat jij er zo over denkt en dat je zo opgevoed bent, maar hou wel rekening mee met je mede mens. Denk maar eerst heel goed voordat je iets zegt of doet. En denk maar eens heel goed over jouw bestaan oke!!!!!!
Wa salem moe3aleekoem broeders en zusters...
shahzade
05-06-2002, 00:22
Ik ben het niet helemaal met je eens maar wel voor een groot deel. Geloven in een God is steun zoeken omdat de mens geloofd hier mee goed door het leven te komen. Ik geloof in mezelf. Van religies komen alleen maar oorlogen uit voort, mensen massa-moorden en haat tussen verschillende bevolkingsgroepen. Ik geloof wel dat er iets is, een soort energie, anders kan dit allemaal er niet zijn. Godsdiensten zijn door de mensen verzonnen, regels om na te streven zodat je geen zondes begaat. Nou ik weet zelf wel wat goed of kwaad is, daar heb ik geen religie voor nodig. Het is ook niet voor niets dat het aantal percentage gelovigen afneemt, steeds meer mensen krijgen het idee dat geloof niks toevoegt. Gewoon geen slechte dingen doen en je ziet vanzelf de hemel want ik geloof wel dat er hierna nog iets is, iets veel beters waar geen godsdiensten bestaan, iedereen gelijk is en alleen maar peace, want dat wil Allah uiteindelijk.
PABLO_ESCOBAR
05-06-2002, 00:30
Originally posted by harleydragstar
Overigens is de islam een gewelddadige godsdienst. Doodstraf en lijfstraffen zijn heel normaal in islamitische kringen.
Ooit is dat met het christendom ook zo geweest maar dat is wel 700 jaar geleden
Geen enkele religie ter wereld heeft meer dooien op z'n geweten dan het christendom. Door heel de geschiedenis heen hebben ze een spoor van bloed achtergelaten overal waar de kerk voet aan wal zette. Zelfs onder hun eigen mensen hebben ze ware slachtpartijen aangericht.
De dag van vandaag wordt de doodstraf in verschillende niet islamitische landen toegepast.
Kijk maar naar Amerika waar onder het het bewind van
W.George Bush meer mensen vergast en geelectrocuteerd zijn
dan de afgelopen jaren.
De niet islamitische landen noemen zich beschaafd en verwerpen het
toepassen van het islamitisch recht,lijfstraffen en onthoofdingen.
Ik zelf ben sowieso geen voorstander van de doodstraf.
Maar de landen of regimes die zich zo fel tegen het beleid van deze islamistische landen keren, kunnen er zelf aardig wat van.
Terwijl ze de ene mediastunt na de andere houden bezondigen ze
zich aan het steunen van deze regimes die zij zo afkeuren.
Geheime afspraken en ontmoetingen,financiele en logistieke
steun aan gangsters die islamitische regeringen willen omverwerpen
om zo hun zakken te kunnen vullen.
Islamitische regeringen zijn oo zo slecht en geweldadig.
Voor zo ver ik me kan herinneren heeft nederland geen
verzoekschrift ingediend of de oorspronkelijke bewoners van z'n kolonies vriendelijk verzocht of het hen toevallig niet stoorde
dat ze die respectievelijke landen zouden binnenvallen.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze er mee instemden om nederland
de plak te laten zwaaien in hun eigen land en hun telaten beroven van natuurlijke rijkdommen.
Dus voor je aankomt met dergelijke aantijgingen kijk eerst
je eigen geschiednis na. Het westen heeft meer gestolen,gemoord,
gemanipiuleerd dan eender welk islamitisch land.
Jullie huidige rijkdom,macht en luxe hebben jullie verworven door hetgene waarvan jullie anderen steeds van beschuldigen.
respectvol
06-06-2002, 01:38
Zoo Hamas heb je je hart gelucht??
Hamdoelilah, je hebt echt gelijk en diegen die deze topic heeft geopend, daar kan ik niets tegen beginnen, want wie zulke domme uitspraken doet die niet eens gebaseert zijn op feiten , is gewoon hopeloos.
Ik zou zeggen pak een boek over de Islam ...lees, maar eerst je vooroordelen aan de kant zetten( ik weet dat het moeilijk voor je is, want je hersens zijn nu helemaal gespoelt), Open your Mind en ervaar dat de Islam vrede is. Mocht het toevallig zo zijn dat in de Islamitische landen geweld heert op dit moment, dan is dat wel door de Europeanen en Amerika. Deze landen willen niets anders in hun leven, dan de islam te vernietigen. Jaloers...zou ik ook zijn als ik zag dat mijn vijand het meest groeit.
En over de uitspraak dat de godsdiensten af nemen is gedeeltelijk waard. Alle godsdiensten nemen af ja, maar de islaam groeit en geen ander...logisch...mensen hebben de mogelijkheid om hun open te open en te ervaren dat de islam juist is.
Meer zeg ik niet, want mensen willen niet te veel lezen.
GRoetjesss
shahzade
06-06-2002, 11:32
Originally posted by respectvol
Zoo Hamas heb je je hart gelucht??
Hamdoelilah, je hebt echt gelijk en diegen die deze topic heeft geopend, daar kan ik niets tegen beginnen, want wie zulke domme uitspraken doet die niet eens gebaseert zijn op feiten , is gewoon hopeloos.
Ik zou zeggen pak een boek over de Islam ...lees, maar eerst je vooroordelen aan de kant zetten( ik weet dat het moeilijk voor je is, want je hersens zijn nu helemaal gespoelt), Open your Mind en ervaar dat de Islam vrede is. Mocht het toevallig zo zijn dat in de Islamitische landen geweld heert op dit moment, dan is dat wel door de Europeanen en Amerika. Deze landen willen niets anders in hun leven, dan de islam te vernietigen. Jaloers...zou ik ook zijn als ik zag dat mijn vijand het meest groeit.
En over de uitspraak dat de godsdiensten af nemen is gedeeltelijk waard. Alle godsdiensten nemen af ja, maar de islaam groeit en geen ander...logisch...mensen hebben de mogelijkheid om hun open te open en te ervaren dat de islam juist is.
Meer zeg ik niet, want mensen willen niet te veel lezen.
GRoetjesss
De Islam groeit? 9 van de 10 moslim-jongeren gaat 's-weekends stappen, rookt en drinkt, rookt af en toe een jointje, zit als een konijn achter de meiden aan, staan 1x per week frikandellen uit de muur te trekken en doen alles wat verboden is. Hoe kun je dan zeggen dat de Islam groeit op deze manier? Ik heb maar zelden iemand ontmoet die wel volgens de regels leeft (dan heb ik het over jongeren).
missleila2002
06-06-2002, 11:56
Salama
Shadzane wil je voor je zelf spreken je schuift alle jongeren onder een kap.
E ik ben er ook mee eens dat de Islam groeit maar dat is normaal kijk alleen om je heen er gebeurt allemaal oorlog dat de islam al heeft verspilt en allemaal ziekte zoals kanker aids. wat de koran al heeft verspeld. Dan moet er toch een god zijn dat je de werkelijkheid niet ziet islam heeft allemaal goede dingen verboden voor ons en niet
slecht dingen. Kijk maar alleen maar naar de disco van vorige nieuwjaar alles is met een reden. Waarom mogen we geen vakensvlees om dat het slecht voor ons varkens eten alles zelf hun eigen poep.
En zeg alstublieft dat er geen god is wat dat maakt mijn verdrietig dat de jongeren zulke uitsraken kunnen zeggen.
Ga boekjes lezen dan weet je meer over ons geloof en dan zul je niet zulke uitspraken zeggen.
masalama
leila
shahzade
06-06-2002, 17:29
Originally posted by missleila2002
Salama
Shadzane wil je voor je zelf spreken je schuift alle jongeren onder een kap.
E ik ben er ook mee eens dat de Islam groeit maar dat is normaal kijk alleen om je heen er gebeurt allemaal oorlog dat de islam al heeft verspilt en allemaal ziekte zoals kanker aids. wat de koran al heeft verspeld. Dan moet er toch een god zijn dat je de werkelijkheid niet ziet islam heeft allemaal goede dingen verboden voor ons en niet
slecht dingen. Kijk maar alleen maar naar de disco van vorige nieuwjaar alles is met een reden. Waarom mogen we geen vakensvlees om dat het slecht voor ons varkens eten alles zelf hun eigen poep.
En zeg alstublieft dat er geen god is wat dat maakt mijn verdrietig dat de jongeren zulke uitsraken kunnen zeggen.
Ga boekjes lezen dan weet je meer over ons geloof en dan zul je niet zulke uitspraken zeggen.
masalama
leila
Lees eens goed! Ik geloof wel in Allah, maar zie het als iets heel anders dan jullie! Koeien eten trouwens ook elkaars poep op! En ik wil helemaal geen boekjes lezen, dat hebben jullie blijkbaar nodig maar ik niet! Die toestand met die disco vindt ik heel erg. Leer ook eens Nederlands: je zegt "Islam heeft allemaal goede dingen verboden voor ons en niet slecht dingen". Te vroeg van school gegaan? Je bent blijkbaar nog dommer als het achtereind van een varken met deze uitspraak!
Igwana20
06-06-2002, 17:56
Sallaam Alikoem Warhamatoe Allah,
Beste mensen,
Ahoedoe Billah Mina Sajatan Raziem,
Iewa mensen, jullie nemen het woord ISLAM in je mond of MOSLIM...maar de vraag is gedraag je er naar?
Hoe kan men zo praten, als ie zich zelf een moslim noemt?
Hebben wij geen respect voor elkaar?
Hoe goed kennen wij de islam?
Weet men wel wat ISLAM betekend, de waarde en de inhoud ervan?
Blijkbaar niet genoeg....
Ya iegwat elaizza, ik wil erop attenderen dat sommige mensen hier verkeerd bezig zijn, wie niet in ALLAH SWT gelooft, moet het zelf weten, maar ga alsublieft niet rond bazuinen dat ALLAH SWT niet bestaat en tot haat aanzetten wat betreft het geloof!
Kijk om je heen, al is er nog een hooggeleerde of een hoge hoge hoge professor of dokter of wat dan ook, niemand is almachtig en kan ALLAH SWT nadoen.
Laat ieder individu in zijn waarde en heb respect voor elkaar.!
Moge ALLAH ons beschermen tegen het kwade, AMIN.
Igwana 21 ;)
Geloof is een van de belangrijkste dingen in het leven,
Jij moet nog veel leren mannetje.
Verdiep je er eerst in voor dat je zomaar wat onzinnigs zegt.
Je kwetst hier veel mensen mee.
Jij begrijpt echt helemaal niks van het leven.
Ben je soms gefrustreerd.
Originally posted by harleydragstar
Mensen, denk nou eens na, ieder volk heeft een geloof. De 1 gelooft in God, de ander in Maria, budda en nog een ander in Allah.
Hoe kan je nou denken dat je in een mooiere wereld terecht komt als je dood bent.
Niemand weet hier iets van, niemand is ooit uit de dood teruggekomen.
Ga er dus niet van uit dat er iets na de dood is, respecteer elkaars leven, en vooral voor de jongere marokanen, blijf van andermans leven af!
Maak er iets van nu het nog kan, als je straks oud bent is het te laat.
En voor de ontevreden marokanen, ga gewoon een leven in marokko opbouwen, laat ons met rust.
Nederland is GEEN ISLAMITISCHE STAAT!!!
Ooit is dat met het christendom ook zo geweest maar dat is wel 700 jaar geleden.
Nee, denk goed na en neem van mij aan dat allah niet bestaat, ik heb hem nog nooit gezien. Niemand van jullie trouwens.
Allah is gewoon een hersenschim, als ik mijn kind vanaf jongs af aan vertel dat er een god bestaat gelooft hij dat zeer beslist en wordt hij erg fanatiek want hij weet niet beter.
Hou dus a.u.b. op met het hersenspoelen van jongeren en vertel ze geen onzin, er is geen ALLAH of een andere GOD.
Geloven jullie ook in de griekse goden?????? Nee, natuurlijk niet, maar waarom de grieken dan wel, omdat ze dat wijsgemaakt is in hun jeugd.
DUS, vertel mij maar waarom allah wel bestaat????? ik geloof er niet in, ik geloof alleen in het bestaan, niet in het hiernamaals.
Salaam,
Je stelt zoveel vragen maar die blijven open!!!!!!!!
Als jij je eens in de boeken (daar bedoel ik mee Qouran en de Bijbel) dan krijg je antwoord op die vragen!
want ik weet zeker dat jij wel eens in een situatie bent beland dat je hooptte dat het goed kwam!!!!!!!!!!!!!! nou die hoop komt niet van zelf!!!!!!!
moidiana
09-06-2002, 08:01
volgens mij zetten mensen zulke dingen alleen neer om andere mensen op te fokken......
zielige mensen!!
ja inderdaad, volgens mij is het ook alleen maar om reacties uit te lokken.
dus mensen:NIET MEER REAGEREN.
(je moet het natuurlijk zelf weten)
tangaoui18
09-06-2002, 14:33
salaamo 3alaykom wr wb
ik wil eerst wat zeggen tegen de eigenaar vn deze topic.
kijk teneerst je hebt hulp nodig, je praat gewoon zonder feiten, je gooit zomaar wat woordjes uit je mond zomaar wat zeggen en allemaal gebasserd van media meer niet, teneerst wie ben je omdat te zeggen heb je je verdiept in een geloof ik weet zeker van niet, anders zou je zulke dingen niet zeggen, en je praat over islam sjonge dan weet ik zeker dat je als wat je gezegd hebt gewoon gebasserd van media copy dus, wat zeg je ravn alsik tegen jou zeg dat de grooste wetenschappers hoe meer ze in de islam verdiepen hoe meer van hun moslim word, maar hun zijn wetenschappers dus volgens jou zijn ze dom toch.
en voor shahzade die beter weet dan ons sobhanalah zeg ik compliment voor zich zelf sobhana lah als je beter dan ons weet dan weet je dat die mensen die frikendele eten of uitgaan of drinken moslimon 3asoon inde islam woorden genoemd ze blijven wel moslims maar 3asoon maar dat wist je wel dom van mij dat ik het zeg sorry.
maar voor de eigenaar van deze topic zeg ik ga eerst boeken lezen daarna beoordelen ok ik respecteer je mening tuurlijk respecteer ik dat het blijf je mening maar denk dan zijn we van zelf onstaan en als je dood gata is het dan het einde en denk dan hoe zijn dan die godsdiensten zijn omnstaan als er geen god zou zijn hoe vertel mij dat ik weet niks leg maar uit. ik heb gezien bij je topic dat je zelf veel vragen hebt en die vragen bij jou open staan dus volgende keer als je iets niet weet kom gewoon netjes vragen en we zullen je met plezier andtwoord op geven oke en niet van gelijk vooroordelen en geloven wat je te horen krijgt.
wasalaaaaaaaaaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.