Bekijk originele versie : Treinroute scheveningen ...
Ik wou iets vragen aan de mensen die in Scheveningen wonen ... als je met de trein naar Sceveningen wilt gaan waar kun je dan best uitstappen? Is dat in Den Haag HS of Den Haag centraal .... en ik wil vertrekken vanuit breda naar den haag met eindbestemming scheveningen
LELIJKERD
29-05-2003, 00:30
STATION JAHANAM
Origineel gepost door LELIJKERD
STATION JAHANAM
Nee station banana nou goe
Guadaloupe
29-05-2003, 00:35
hs is beter en dan tram 8 of 12 k weet nie meer
zo ging k toen
Origineel gepost door Guadaloupe
hs is beter en dan tram 8 of 12 k weet nie meer
zo ging k toen
Ik ben eens naar scheveningen geweest maar had vervoer met de auto .. maar recht tegenover de strand was er ook een station klopt dat?
Guadaloupe
29-05-2003, 00:42
Origineel gepost door Najiha
Ik ben eens naar scheveningen geweest maar had vervoer met de auto .. maar recht tegenover de strand was er ook een station klopt dat?
je ne sais pas madame
ben er 2 x geweest en was er vorig jaar voor t laatst...k kan je helaas nie verder helpen.....
ga gewoon naar www.ns.nl en daar naar die planner, wat ga je hier marokkanen vertrouwen :rolleyes::hihi:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
ga gewoon naar www.ns.nl en daar naar die planner, wat ga je hier marokkanen vertrouwen :rolleyes::hihi:
Jaaaaaaaa heb ik al lang gedaan deeeeeeeeeuh :cool: en toen was de eindbestemming in den haag .... Den Haag HS ... of Den Haag Centraal ... waar kun ik nu het beste uitstappen dat is mijn vraag om naar schevevingen te gaan ;)
hardtodrive
29-05-2003, 00:45
Ik ben diverse keren met de auto geweest. Met de auto kan ik je haarfijn vertellen maar met ov wordt het moeilijk. Ik denk dat je in iedergeval geen denhaag cs moet pakken want dan kom je midden in denhaag uit. Scheveningen is buiten denhaag. Er zijn altijd bussen en trams die naar scheveningen gaan.
P.S: heb je een meeting of ga je lekker zonnen.
Jaaaaaaaa heb ik al lang gedaan deeeeeeeeeuh :cool: en toen was de eindbestemming in den haag .... Den Haag HS ... of Den Haag Centraal ... waar kun ik nu het beste uitstappen dat is mijn vraag om naar schevevingen te gaan ;) ewa kies de ene keer Den Haag CS en de andere keer Den Haag HS, dan kijk je welke reis goedkoper is/korter duurt ;)
ewa kies de ene keer Den Haag CS en de andere keer Den Haag HS, dan kijk je welke reis goedkoper is/korter duurt ;)
Geld is geen probleem deeeeeeeuh :cool: maar het is gewoon reizen ik wil op zo'n korte tijd daar zijn ... allé wil je mij niet helpen :rolleyes:
Origineel gepost door hardtodrive
Ik ben diverse keren met de auto geweest. Met de auto kan ik je haarfijn vertellen maar met ov wordt het moeilijk. Ik denk dat je in iedergeval geen denhaag cs moet pakken want dan kom je midden in denhaag uit. Scheveningen is buiten denhaag. Er zijn altijd bussen en trams die naar scheveningen gaan.
Den Haag HS ... is dat naast Scheveningen ... ik ga een dagje weg met vriendinnen op stap ... nee heb geen meeting en ga niet zonnen ... ik ga kijken of daar moslimbroeders te vinden zijn :D
Origineel gepost door hardtodrive
wuhahahaha wil je haar gaan sniperen ofzo :hihi:
hardtodrive
29-05-2003, 01:14
Den Haag HS ... is dat naast Scheveningen ... ik ga een dagje weg met vriendinnen op stap ... nee heb geen meeting en ga niet zonnen ... ik ga kijken of daar moslimbroeders te vinden zijn :D
Volgens mij is HS naast Scheveningen.
Als het waar is wat je zegt dan vind het knap wat je doet.
Zo kan je veel marokkanen van het strand plukken.
hardtodrive
29-05-2003, 01:17
wuhahahaha wil je haar gaan sniperen ofzo :hihi:
Neen, zeker niet.
Ik was nieuwgierig waarom zo'n dame naar weg vraagt in Scheveningen. Aan haar AVATAR is te zien dat ze moslima is.
Ik hoop dat ze inderdaag een moslima is en dat ze daar veel macro's kan overhalen om te gaan bidden etc.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.