Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aankomen voor zomer!!!!

Pagina's : 1 2 3 [4]

qamar_asmar
30-05-2006, 23:01

Ja maar Tunesisch Arabisch is ook geen volledige Arabisch.. is bekakt Arabisch..:)

t0ensi
30-05-2006, 23:03
Ja maar Tunesisch Arabisch is ook geen volledige Arabisch.. is bekakt Arabisch..:) ewa ja maar k wil t wel lere.. :D maar komt nog inshaAllah

qamar_asmar
30-05-2006, 23:05
inshAllah..

rachida1978
31-05-2006, 01:12
Klopt, het is idd in eerste instantie bedoeld voor een allergie (net zoals nuravit, pernabol enz) maar het staat bekend om de BIJwerking toename van de eetlust en wordt dus dikwijls daarvoor voorgeschreven. Kopen? Volgens mij is het niet zonder recept te krijgen in Nederland. Maar in de apotheken in marokko is het er volop :D voor een kleine prijs... +-4euro of zo. hallo meid ik wil je wat vragen krijg je van pernabol ook zo een vreselijke slaap want ik heb vorige jaar pereactine van marokko gehaald ik heb het 2 keer geslikt maar werd er zo slaperig van dat ik er maar mee ben gestopt schrijf mij aub terug want ik ga dit jaar naar marokko dan wil ik het halen daar alvast bedankt:)

MissAlgerina
31-05-2006, 13:42

Hoi meid, Klinkt hoopvol.....:) Alleen vraagje, heb je dit dieet zelf ook gebruikt en ben je aangekomen, en vooral hoe lang heeft dat geduurd. Ennuh niet te vergeten waar ben je aangekomen. Ik weet 't, een heleboel vragen :D maar ben erg benieuwd. Shoekran voor je lijstje! hahah meisje, je gaat mij noooooooooit hore zeggen dat ik wil aankomen hoor! sorry,, dus ik ga dat zeker nie gaan doen!:hihi: en graag gedaan voor het lijstje :D

diamond_princes
01-06-2006, 16:13
ik ben lekker 3 kilo aangekomen ik weeg nu 57 ,, nog 3 kilo te gaan

t0ensi
01-06-2006, 16:26
ik ben lekker 3 kilo aangekomen ik weeg nu 57 ,, nog 3 kilo te gaan hoeee heb je dat gedaaan schat? inshaAllah kan je ons helpen:kus:

Chitaboenita
07-06-2006, 15:44
ik ben lekker 3 kilo aangekomen ik weeg nu 57 ,, nog 3 kilo te gaan Jaa vertell,,ik kan die kilootjes gOed gebruikenn,,:maf2: :kus: :kus:

LimburgseB
02-12-2007, 18:15
Is er nu eigelijk nog iemand in gewicht toegenomen of helemaal niet :confused: Want wil namelijk naar een maatje 38 gaan, incha'Allah :o

muchachaGURL
14-12-2007, 21:06
dat middel periactine waar jullie et over hebben, is helemaal fout, VERKEERD! de dokters schrijven het middel namelijk niet meer uit! het is dodelijk... ik schrok er zelf van toen ik het hoorde van de dokter. er zijn er mensen van overleden door allerlei hartstilstanden!

Pagina's : 1 2 3 [4]