Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe zie JIJ eruit? Dik dun, kort lang, bruin bleek, mooi lelijk.........

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Tornado
04-06-2002, 14:22

Ik ben 1.75 Lang zeer krullend haar tot 1 centimeter onder mijn bh-lijn, bruin, blond Grote groene ogen :eek: licht getint kleurtje Volle lippen Heel witte tanden, maar 2 staan scheef (iwaaaaaaaa....) Trots op mijn achterwerk, mijn benen, mijn lengte en mijn ogen Minder tevreden met mijn buik (heb een winter-vetrolletje gecreerd :D ) Dawasht............. En hoe zien jullie eruit? :rolleyes:

soussiasaida
04-06-2002, 14:25
Ik ben hartstikke lelijk, best wel dik:boogie:, vooral zo'n grote ass maar ik ben er erg trots op, dikke dijbenen, ik ben 1.58m heb heel erg kort haar echt een mannenkapsel, heb oranje haar trouwens, ik heb geen tanden maar een kunstgebit!

DintelOx
04-06-2002, 14:28
SAIDA jij bent PRECIES WAT IK ZOEK... STILL SINGLE?? hahahah groetjes

berberqueen
04-06-2002, 14:30
Afblijven, ik heb haar het eerst ontdekt voor mijn broer!!!!!!!! (zal die heel blij mee zijn, past precies bij hem namelijk) hahahahahahahahahahahahaha xxxxxx moi xxxxxxx

OUIDAD1
04-06-2002, 14:33

DAT IS HET JAMMERE VAN ZULKE TOPICS(HEB EROVER NAGEDACHT HEM ZELF TE OPENEN)MAAR DE MEESTE PLAATSEN FANTASIEVOLLE REACTIES..............EN NEMEN HET NIET SERIEUS. MAAR IK BEN 1.65. MIJN VERLOOFDE ZEGT ALTIJD DAT IK EEN MOOIR VROUWELIJK POSTUUR HEB: NORMALE BORSTOMVANG,SMALLE TAILLE,GOED GEVORMDE HEUPEN. WAT MINDER BLIJ MET IK MET MIJN MAROKKAANSE BILLEN...HIJ IS GOED GEVULD(NIET OVEDREVEN DIK OF ZO) EN IK BEN BEST LICHT VAN HUIDSKLEUR.DUS IK HEB SPIERWITTE BENEN. VERDER HEB IK STEIL/LICHTGOLVEND DONKERBRUIN(NIET ORANJE) LANG HAAR. IK KRIJG DE MEESTE COMPLIMETJES OVER MIJN INDO-OGEN(DE MEESTE WISTEN NIET DAT IK MAROKKAANS BEN,MAAR INDO-ACHTIG),EN IK OOK OVER MIJN HUID.....DIE ISSCHOON,PUKKELLOO,VLEKKENLOOS EN SUPERZACHT ....... ANYWAY,THAT'S ME FOR REAL......

soussiasaida
04-06-2002, 14:42
Oh jaaaaaa en ik ben borstloos, heb altijd te wijde kleren aan, draag graag oude tweedehandse kleding, en mijn rug is zo krom als de weet niet wat, nog krommer dan een banaan. Ik praat gebrekkig nederlands, en wie weet scoor ik dit jaar nog een illie uit marokko............. En hebben jullie nog intresse?

DintelOx
04-06-2002, 14:43
saida je wordt met de seconde interesanter!!!!!!!! hahahha

tha_lady
04-06-2002, 14:47
sjjjooooww jij bent gewoon de droom vrouw voor ALLE mannen!!!! mooier kan gewoon niet laterZ :blauwkus:

Tornado
04-06-2002, 14:51
Origineel gepost door OUIDAD1 DAT IS HET JAMMERE VAN ZULKE TOPICS(HEB EROVER NAGEDACHT HEM ZELF TE OPENEN)MAAR DE MEESTE PLAATSEN FANTASIEVOLLE REACTIES..............EN NEMEN HET NIET SERIEUS. MAAR IK BEN 1.65. MIJN VERLOOFDE ZEGT ALTIJD DAT IK EEN MOOIR VROUWELIJK POSTUUR HEB: NORMALE BORSTOMVANG,SMALLE TAILLE,GOED GEVORMDE HEUPEN. WAT MINDER BLIJ MET IK MET MIJN MAROKKAANSE BILLEN...HIJ IS GOED GEVULD(NIET OVEDREVEN DIK OF ZO) EN IK BEN BEST LICHT VAN HUIDSKLEUR.DUS IK HEB SPIERWITTE BENEN. VERDER HEB IK STEIL/LICHTGOLVEND DONKERBRUIN(NIET ORANJE) LANG HAAR. IK KRIJG DE MEESTE COMPLIMETJES OVER MIJN INDO-OGEN(DE MEESTE WISTEN NIET DAT IK MAROKKAANS BEN,MAAR INDO-ACHTIG),EN IK OOK OVER MIJN HUID.....DIE ISSCHOON,PUKKELLOO,VLEKKENLOOS EN SUPERZACHT ....... ANYWAY,THAT'S ME FOR REAL...... Kweet wat je bedoelt.............zie ook tussen deze reacties iemand die van wanten weet. Meestal zijn dat mensen met een reeds ver ontwikkeld minderwaardigheidscomplex. ciao :zwaai:

soussiasaida
04-06-2002, 14:54
Origineel gepost door tha_lady sjjjooooww jij bent gewoon de droom vrouw voor ALLE mannen!!!! mooier kan gewoon niet laterZ :blauwkus: Ja zeker wel, nou weet je nog iemand voor mij??

Ghizlanetje
04-06-2002, 14:56
En dan ben ik nu aan de beurt... * Ik ben 1.64m * Heb bruine ogen * Heb krullen van mezelf * Heb licht bruin/blond haar (van mezelf en NIET van de kruidvat) * Mensen denken vaal dat ik NL, spaans, portigees of italiaans ben (maar nooooooooooit marokaans) * Heb niet zo'n belachelijke grote ass * Ben niet dik en niet dun (volslank dus :D) mt 38 * Heb n lichte huid... Duzzz daZ waZ ikke

soussiasaida
04-06-2002, 14:56
Origineel gepost door Tornado Kweet wat je bedoelt.............zie ook tussen deze reacties iemand die van wanten weet. Meestal zijn dat mensen met een reeds ver ontwikkeld minderwaardigheidscomplex. ciao :zwaai: Minderwaardigheids complexxxx?? Alles behalve dat meid! Ik mag toch trots zijn op hoe ik eruit zie of niet soms, je hebt mij nog nooit gezien duzzzz misschien zie ik er wel zo uit................Je hoeft niet alleen mooi te zijn als je maatje 34 en lang krullend haar hebt hoor :zwaai:

tha_lady
04-06-2002, 15:01
Origineel gepost door soussiasaida Ja zeker wel, nou weet je nog iemand voor mij?? ja tuurlijk ze liggen voor het opsrapen. laterZ :blauwkus:

berberqueen
04-06-2002, 15:01
Origineel gepost door soussiasaida Ja zeker wel, nou weet je nog iemand voor mij?? Eeeeeeeewaaaa a Saida, ik heb je toch gezegd je bent voor mijn broer!!!!!!

OUIDAD1
04-06-2002, 15:10

Origineel gepost door soussiasaida Minderwaardigheids complexxxx?? Alles behalve dat meid! Ik mag toch trots zijn op hoe ik eruit zie of niet soms, je hebt mij nog nooit gezien duzzzz misschien zie ik er wel zo uit................Je hoeft niet alleen mooi te zijn als je maatje 34 en lang krullend haar hebt hoor :zwaai: IK DENK DAT JIJ WAT BETER MOET LEZEN.......NIEMAND HEEFT HIER VERTELT DAT MAAT 42 LELIJK IS.........IK DNEK EERDER DAT MISSCHIEN SOMMIGEN ZICH VERONTWAARDIGD VOELEN DIE JOUW MANIER VAN SPOTTEN....(ZOALS BORSTLOOS...EN ZIJN GENOEG MEIDEN DIE DAAR PROBLEMEN MEE HEBBEN...EN DOOR ZULKE SPOTTERIJ KRIJGEN ZE ALLEEN EEN GROTER MINDERWAAARDIGHEIDCOMPLEX.).WAT WIJ ZEGGEN IS DAT JE NIET VAN DIE BELACHELIJKE OPMERKINGEN(WE WETEN ALLEMAAL WEL DAT JE MELIG AAN DOEN BENT EN ER IN HET ECHT NIET ZO UITZIET)EN 1 KEER IS LEUK MAAR OP EEN GEGEVEN MOMENT WORDT JE FLAUW :watte?:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14