Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe zie JIJ eruit? Dik dun, kort lang, bruin bleek, mooi lelijk.........

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Tornado
04-06-2002, 14:22

Ik ben 1.75 Lang zeer krullend haar tot 1 centimeter onder mijn bh-lijn, bruin, blond Grote groene ogen :eek: licht getint kleurtje Volle lippen Heel witte tanden, maar 2 staan scheef (iwaaaaaaaa....) Trots op mijn achterwerk, mijn benen, mijn lengte en mijn ogen Minder tevreden met mijn buik (heb een winter-vetrolletje gecreerd :D ) Dawasht............. En hoe zien jullie eruit? :rolleyes:

soussiasaida
04-06-2002, 14:25
Ik ben hartstikke lelijk, best wel dik:boogie:, vooral zo'n grote ass maar ik ben er erg trots op, dikke dijbenen, ik ben 1.58m heb heel erg kort haar echt een mannenkapsel, heb oranje haar trouwens, ik heb geen tanden maar een kunstgebit!

DintelOx
04-06-2002, 14:28
SAIDA jij bent PRECIES WAT IK ZOEK... STILL SINGLE?? hahahah groetjes

berberqueen
04-06-2002, 14:30
Afblijven, ik heb haar het eerst ontdekt voor mijn broer!!!!!!!! (zal die heel blij mee zijn, past precies bij hem namelijk) hahahahahahahahahahahahaha xxxxxx moi xxxxxxx

OUIDAD1
04-06-2002, 14:33