Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : AEL geloofwaardig.:confused:

Pagina's : [1] 2

emshoum19
28-05-2003, 22:58

sallam, Hoe geloofwaardig is de AEL nu bij jullie geworden als we kijken wat er allemaal gebeurd is. Dhr Cheppih heeft er geen zin meer in en Dhr. Marmouch is gearessteerd wegens illigale praktijken. Dat komt bij mij echt niet meer geloofwaardig over als een partij die zeg maar het goede voorbeeld zou moeten geven. wat vinden jullie wa sallam,

Moezhint
28-05-2003, 23:05
Origineel gepost door emshoum19 sallam, Hoe geloofwaardig is de AEL nu bij jullie geworden als we kijken wat er allemaal gebeurd is. Dhr Cheppih heeft er geen zin meer in en Dhr. Marmouch is gearessteerd wegens illigale praktijken. Dat komt bij mij echt niet meer geloofwaardig over als een partij die zeg maar het goede voorbeeld zou moeten geven. wat vinden jullie wa sallam, Cheppih acht zichzelf niet bevoegd voor het voorzitterschap maar blijft wel een aktieve bestuurslid. Marmouch is aangehouden maar er is nog steeds niets bewezen dus laten we geen voorbarige uitspraken doen! Een verdachte is immers slechts verdacht! Geloofwaardig?? Nou ze moeten zich inderdaad nog bewijzen door hard te werken! Het is een beginnende beweging en het kan niet in 123 al dik in orde zijn. Tis altijd een kwestie van aftasten, werken, vallen en opstaan...enz... maar AEL is een positieve fenomeen als je het mij vraagt! En AbouJahjah is een intelligent en integer mens!

emshoum19
29-05-2003, 01:23
Origineel gepost door Yahya Jaja, de man wordt veroordeelt voor dingen die hj niet heeft gedaan. Jij zegt wat hijzelf niet heeft gezegd. Kan jij zijn gedachten lezen..? Het is de politici en media weer eens aardig gelukt om een nieuwkomeling af te kraken. Eerst zorgen ze ervoor dat Pim Fortuyn dood wordt geschoten, en nu maken ze de carriere van Abou JahJah kapot. Luister en lees goed waar ik het over heb op deze topic. Ik heb t niet over abu jaja maar over de AEL. Wat abu jaja doet kan me niet schelen waar t hier om gaat is of de AEL geloofwaardig over komt of niet en het is een feit dat er door dhr. marmouch illigalen praktijken zijn uitgevoerd, maar nogmaals daar heeft abu jaja inderdaad niets mee te maken. dus blijf wel bij t ondewerp aub mensen. wa sallam,

Falku
29-05-2003, 03:00
Origineel gepost door emshoum19 Luister en lees goed waar ik het over heb op deze topic. Ik heb t niet over abu jaja maar over de AEL. Wat abu jaja doet kan me niet schelen waar t hier om gaat is of de AEL geloofwaardig over komt of niet en het is een feit dat er door dhr. marmouch illigalen praktijken zijn uitgevoerd, maar nogmaals daar heeft abu jaja inderdaad niets mee te maken. dus blijf wel bij t ondewerp aub mensen. wa sallam, AEL is niet geloofwaardig. Ze hebben Marokkanen alleen maar een nog slechtere naam bezorgd. Ze hebben niks voor ons verbeterd, alleen ons nog meer gestigmatiseerd.

tinghir2001
29-05-2003, 12:00

Zolang er een Vlaams blok bestaat ,die ook zo radicaal is als de pest !! zal je in belgie ook zo'n partij als de AEL nodig hebben, die een beetje tegen gas kan geven !!

tinghir2001
29-05-2003, 12:37
Origineel gepost door vikker Mis.....we hebben geen van beiden nodig. ;) Jij bent ook niet nodig !! en toch ben je er !!

GangstaLovin
29-05-2003, 12:40
Origineel gepost door tinghir2001 Zolang er een Vlaams blok bestaat ,die ook zo radicaal is als de pest !! zal je in belgie ook zo'n partij als de AEL nodig hebben, die een beetje tegen gas kan geven !! Maarre ...AEL heeft toch TE weinig stemmen gekregen ...

Ghizzy
29-05-2003, 12:53
Origineel gepost door HeyoanTX Afschaffen die zooi, die abbuh nee nee is een fascist die mensen tegen elkaar opzet. Het was zo lekker rustig en probleemloos in europa , komt die niet zo snuggere en niet zo integere abbuy yaya die het liefst will dat het joods/palestijns conflict effe nog dunnetjes in europa wordt uitgevochten eraan. Daar zitten we echt op te wachtten op een nieuwe Adolf hitler die alle schuld en ellende van de Arabieren op Joodse Nederlanders gaat afschuiven,de klootzak. :goedzo:

GangstaLovin
29-05-2003, 12:58
Dus AEL is niet tot staat om tegen gas te kunnen geven aan een partij als het Vlaams blok! Maar ja was wel te voorspellen dat ze te weinig stemmen zouden krijgen.

tinghir2001
29-05-2003, 13:07
Abu JahJah ,heeft een tegen geluid laten horen !! mensen die maar zeiken dat de integratie mislukt is en dat de multiculturele samenleving een groot drama is geweest en dat we nu inneens alles opnieuw moeten doen !! assimileren ,allemaal moeten we aan de boerenkool en worst !! hoe Abu JahJah ook al overkomt, hij heeft wel dergelijk goeie punten en iets zinnigs te vertellen. al die discusie over minderheden ging over ons hoofd heen !! politici die maar wat riepen om maar te kunnen scoren ,lekker makkelijk vanuit al die bureautjes.

Pagina's : [1] 2