Bekijk originele versie : Scheren met een steen
Queen_latifaa
28-05-2003, 22:31
ey Allemaal
Aangezien ik mailtjes krijg van sommige hoe ze hun benen moeten scheren zal ik jullie wat vertellen.Vroeger toen ik klein was ging mijn moeder altijd met een ruwe steen langs haar benen.En na 2 keer was er geen haar meer te zien en het groeit ook zoooooooo langzaam dus waarom proberen jullie het niet helpt echt goed.Geloof me!
HET LUKT NIET OP DE VENUS MANIER
DUS WAAROM NIET OP MIJN MAROKKAANSE MANIER ..!!!!!!!!!!
BESLAMA :zwaai:
JaminaYasmin
29-05-2003, 11:29
Dat komt me heel bekend voor.
Namelijk gisteren gezien bij me tante.
Echt typisch marokaanse tichniek .
:zwaai:
S.samira
29-05-2003, 11:43
is dit echt waar, zoja dan is het veel goedkoper en beter
Queen_latifaa
29-05-2003, 12:23
Ik zou zeggen probeer het maar en mail me maar terug als je resultaat heb gezien wat ik wel zeker weet....
beslama!!!!!!!!!
S.samira
29-05-2003, 12:51
is goed ik laat het je zeker weten beslemma
Ik heb het ook geprobeerd een keer op advies van mijn oudere zus maar ik kreeg geen 1 haartje weg en het was ook pijnlijk! Maar misschien was mijn haar nog te kort ofzo. Ik ga het zeker nog een keer proberen en dan laat ik het jou weten of het dit keer wel gelukt is.
Groetjes
Angel_of_Tanger
29-05-2003, 19:25
Beste leden,
Het bovenstaande klopt inderdaad. Ik probeer het zelf niet omdat ik het weg laat laseren. Niet dat ik last heb van veel haar,maar wat er zit wil ik permanent weg hebben. Dat scheelt me namelijk weer tijd. Ik zou bovenstaande maar eens proberen het is niet wat je noemt een lekker gevoel maar het is wel het proberen waard:) hoop dat het lukt
de groeten van Naoual
eeen scherpe steen of zo? me dont get it?
RomaySa17
02-06-2003, 11:26
AII IK GA HET METEEN PROBERE..:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.