Bekijk originele versie : Salaam! Koffie halen?
Halimatoen
16-05-2006, 14:36
Vandaag kreeg ik weer eens de opmerking van mijn collega's dat ik koffie moet halen, gezien zij dit altijd voor mij doen:wow:
wardaroosje
16-05-2006, 14:38
Dat is toch niet erg.
Mijn collega zegt ook altijd"Warda het is nu jouw beurt om in te schenken"...........maar 9 van de 10 keer doet hij het toch.
In de tijd dat hij het doet kan ik nog een paar dingen doen
Halimatoen
16-05-2006, 14:41
Dat is toch niet erg.
Mijn collega zegt ook altijd"Warda het is nu jouw beurt om in te schenken"...........maar 9 van de 10 keer doet hij het toch.
In de tijd dat hij het doet kan ik nog een paar dingen doen
Er is zelfs een onderzoek geweest waarin stond dat je niet te vaak koffie moet halen voor je collega's..
bunty_aur_bably
16-05-2006, 14:44
Er is zelfs een onderzoek geweest waarin stond dat je niet te vaak koffie moet halen voor je collega's..
want dan wat?????
wardaroosje
16-05-2006, 14:45
waarom niet...........
zij wel voor jou en jij niet voor hun:maf:
wederzijdse respect denk ik dan
Halimatoen
16-05-2006, 14:47
waarom niet...........
zij wel voor jou en jij niet voor hun:maf:
wederzijdse respect denk ik dan
Ha als er koffie wordt geroepen, dan ben ik de eerste die zegt; LEKKER:D
Mysticalia
16-05-2006, 14:51
als er iets is dat k haat, is het koffie halen voor collega's :moe:
Halimatoen
16-05-2006, 14:51
Tenzij ik even geen zin had om te werken vroeg ik mn collega's of ze koffie wilden :hihi:
:likje: :likje: :likje: :likje: :likje: :likje: :likje:
Ik vind dat er voor mij gewoon koffie gehaald moet worden!
schatje26
16-05-2006, 14:56
Ik drink geen koffie dus ga ook geen koffie halen! Maar zij nemen wel altijd een flesje water voor mij mee :)
Magrebia
16-05-2006, 15:03
:maf:
Halimatoen
16-05-2006, 15:15
Vandaag kreeg ik weer eens de opmerking van mijn collega's dat ik koffie moet halen, gezien zij dit altijd voor mij doen:wow:
Lekker een kopje koffie!
Halimatoen
16-05-2006, 15:23
Niemand die koffie wil.. arrgggg
Ik haalde ook bijna nooit koffie voor mijn collega's, het zat gewoon niet in me, ik dacht er ook gewoon nooit aan...
Als het eens voorkwam dat ik zoiets had heyyy er is lang geen koffie gehaald, en ik heb echt zin in, dan stuurde ik naar iedereen op de afdeling een mailtje met het woordje 'DORST' of begon ik had toevallig een droge keel, ja en dan zijn er 2 dingen, of iemand staat op om het te halen (wat meestal gebeurde) of af en toe was ik zelf zo sportief om te zeggen ok ok ok ik haal het deze keer wel...
(erg zijn we dan he, het is eigenlijk gewoon een kwestie van op een knopje drukken en nog zijn we hardstikke lui)
Groetjes
Fat
oem_assiya
16-05-2006, 15:41
luilakken :jammer:
Voor mij wordt t ook altijd gehaald....
Ik haal voor iedereen als ik vroeg moet beginnen, dan zitten er meestal maar 2 collega's ipv 15 wat later op de ochtend. :D
dolfijn1977
16-05-2006, 15:43
k haal voor niemand koffie, ik haal alleen voor mij zelf,
alles ze vragen wil je koffie dan zeg ik nee dank u
een keer zeiden ze waarom haal je koffie alleen voor je zelf,
k ga niet voor iedereen koffie halen, iedereen moet voor zn eigen halen
Klaar is Kees
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.