Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Balkende 2 of Bakellende2?

LZN
28-05-2003, 21:28

Bakende 2 of liefer bakellende 2 is gisteren beidegd. Wat ik wil weten het het een zooitje wordt of niet.En of het vertouwen nu al weg is bij het nieuwe kabinet met CDA,VVd,D66.En wat jullie vooral slechte plannen vinden. Mij mening is al duidelijk zoalas je kunt boven zien. Groetjes 13 jarig meisje.

JUF
28-05-2003, 22:37
mijn mening staat verkondigd in mn gedicht: geklaag over den haag

Zelfkritiek
29-05-2003, 12:19
Origineel gepost door EigenWijsje Bakende 2 of liefer bakellende 2 is gisteren beidegd. Wat ik wil weten het het een zooitje wordt of niet.En of het vertouwen nu al weg is bij het nieuwe kabinet met CDA,VVd,D66.En wat jullie vooral slechte plannen vinden. Mij mening is al duidelijk zoalas je kunt boven zien. Groetjes 13 jarig meisje Ach, je bent 13 jaar oud, dus het is je vergeven... Meestal zijn jongeren progressiever, dus ik snap best jouw frustratie over het feit dat PvdA niet mee mag doen. Maar als je ouder wordt, zul je vanzelf begrijpen dat conservatisme soms ook nodig is in de politiek, zeker in deze economisch moeilijke tijden....

House
29-05-2003, 14:37
Origineel gepost door HeyoanTX Opkomen voor de armen is 1 ding, probleem is echter dat 84% van de zogenaamde zielepieten FRAUDEURS zijn die onterecht uitkeringen ontvangen. De enigste oplossing is die mensen aan het werk schoppen, en saneren die handel door middel van een Rechts kabinet. De GELDKRAAN moet dicht, het is geen opmakers zooitje, denken jullie echt dat zoiets door kan blijven gaan? Ik weet wel zeker van niet, het mooie leven is voorbij de portomonnee gaat dicht, en iedereen gaat aan het werk, pensioenen worden uitgesteld,fraudeurs aan het werk geschopt, uitkeringen geherevalueert en de lus om de nek wordt steviger aangetrokken. Want het geld is OP! Wie zijn die FRAUDEURS?

House
29-05-2003, 19:29

Origineel gepost door HeyoanTX De vraag is WIE NIET! Bijna heel Nederland ligt te sjoemelen over een heel scala aan zaken, de meest voorkomende is die bij de aanvraag van subsidies die men onterecht ontvangt. Ik zou je de gegevens willen geven van de groep(en) die zich hier het meest schuldig aan maken, maar ja overheid he, die wil discrimineren voorkomen dus die zetten dat er niet bij. Maar feit is dat als meer dan de helft hier aan schuldig maakt dan we dan bergafwaarts het moeras induikelen. Ongunstig dus met hoogste spoed voorkomen. Welke groep denk jij, dat zich hier het meest schuldig aan maakt?

K_Prone
29-05-2003, 23:25
Origineel gepost door HeyoanTX De vraag is WIE NIET! Bijna heel Nederland ligt te sjoemelen over een heel scala aan zaken, de meest voorkomende is die bij de aanvraag van subsidies die men onterecht ontvangt. Ik zou je de gegevens willen geven van de groep(en) die zich hier het meest schuldig aan maken, maar ja overheid he, die wil discrimineren voorkomen dus die zetten dat er niet bij. Maar feit is dat als meer dan de helft hier aan schuldig maakt dan we dan bergafwaarts het moeras induikelen. Ongunstig dus met hoogste spoed voorkomen. ik durf er om te wedden dat vooral de autochtonen zich hier aan schuldig maken. Als je in mijn wijk kijkt, voornamelijk autochtonen niemand werkt ze hebben allemaal kindertjes die op de nieuwste scooters rijden en ik ertussen met mijn geleende fiets van mijn vader.

House
30-05-2003, 07:25
Origineel gepost door HeyoanTX http://www.darkhand.com/images/smurf.jpg Criminele Blauwhuiden En wie zijn dat als ik vragen mag?

Zelfkritiek
30-05-2003, 16:25
Het is onzin om te zeggen dat het nieuwe kabinet kwetsbaren en hulpbehoevenden sterk financieel benadeelt. Het gaat erom dat mensen die kunnen werken, dat ook doen! Laat de WAO zorgen voor mensen die echt niet in staat zijn te werken, van mij mag deze vorm van uitkering flink omhoog! Maar 1 miljoen mensen die lichamelijk niet in staat zijn te werken, dat slaat toch nergens op? Dus strenger keuren en -wat mij betreft- mensen die echt niet kunnen werken een hogere uitkering! Het is eigenlijk net als het beleid ten aanzien van asielzoekers. Mensen die zich in Nederland willen vestigen omdat ze in het land van herkomst een groot risico lopen te worden omgebracht of gemarteld, die moeten altijd welkom zijn en blijven. Maar economische vluchtelingen absoluut niet! Alleen op die manier kunnen hulpbehoevenden ook op langere termijn worden beschermd...