Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mensen die onrust stoken

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Kami
28-05-2003, 20:45

Waarom krijgen de mensen die onrust stoken zoveel aandacht( de hirsialiaanhangers,pimmieaanhangers enz)????????????? Ze zijn een stuk vuil, laten we met zn alle er geen aandacht aangeven ;)

Ghizzy
28-05-2003, 21:02
Origineel gepost door ZITA Als ik mag toevoegen op het ze negeren: Laten we op ze spugen. Gewoon in het gezicht spugen. Wat een oplossing zeg..... :rolleyes: Briljant, jammer dat niemand anders daar op is gekomen!

doc25
28-05-2003, 21:09
negeren is een sterker wapen dan menigeen denkt. Probeer het maar :rolleyes:

Moezhint
28-05-2003, 21:16
Origineel gepost door doc25 negeren is een sterker wapen dan menigeen denkt. Probeer het maar :rolleyes: ja hangt ook weer af om wie/wat het gaat! ik bijvoorbeeld negeer geintegreerde lesbiennes als eentje hierboven, een beetje schattig scheef staand op haar avatar! zionistische travestieten daarentegen effe bekogelen met klodders geproduceerde mensel van speeksel en snot!! en het gaat goed hier!

doc25
28-05-2003, 21:21

Origineel gepost door Moezhint ja hangt ook weer af om wie/wat het gaat! ik bijvoorbeeld negeer geintegreerde lesbiennes als eentje hierboven! zionistische travestieten daarentegen effe bekogelen met klodders geproduceerde mensel van speeksel en snot!! en het gaat goed hier! juist die moet je negeren. Mensen die hier komen om puur te provoceren moet je dood negeren, daar kunnen ze niet tegen. Mensen die voor nuttige discussies komen zijn meer dan welkom.

Beni_Bouyachie17
28-05-2003, 21:33
Pff alaltief volgens mij heb ik hiero heel wat gemistt in de tijd dat ik hier niet was ... Ewaa mensen wat zijn de laatste actualiteiten ??

doc25
28-05-2003, 21:39
Origineel gepost door Beni Bouyachie17 Pff alaltief volgens mij heb ik hiero heel wat gemistt in de tijd dat ik hier niet was ... Ewaa mensen wat zijn de laatste actualiteiten ?? alsof ik even een samenvatting ga schrijven over wat er allemaal gebeurd is sinds jij weg bent :rolleyes:

Ghizzy
28-05-2003, 21:40
Origineel gepost door doc25 alsof ik even een samenvatting ga schrijven over wat er allemaal gebeurd is sinds jij weg bent :rolleyes: Normaal reageren kan tegen woordig ook worden aangeleerd! :rolleyes:

doc25
28-05-2003, 22:33
Origineel gepost door Ghizzy Normaal reageren kan tegen woordig ook worden aangeleerd! :rolleyes: waar bemoei jij je eigenlijk mee ? ik ken haar en zij kent mij en we maken onderling grapjes. Dus wat is jouw probleem Ik_wil_graag_bij_de_nederlanders_slijmen_maar_zij_ moeten_mij_niet ?

Kami
28-05-2003, 22:39
waarom zeggen we niet als die pimmieaanhangertravestieten een onnozole antie-islam uitspraak doen gewoon: poep 1 woord gewoon p.oep

tinghir2001
29-05-2003, 11:54
Origineel gepost door Kami waarom zeggen we niet als die pimmieaanhangertravestieten een onnozole antie-islam uitspraak doen gewoon: poep 1 woord gewoon p.oep Oke ,maar alleen is echt onzin uitkramen !! Een woord "poep":), maar dat zal dan ook voor iedereen moeten gelden :p

Ghizzy
30-05-2003, 13:41
Origineel gepost door doc25 waar bemoei jij je eigenlijk mee ? ik ken haar en zij kent mij en we maken onderling grapjes. Dus wat is jouw probleem Ik_wil_graag_bij_de_nederlanders_slijmen_maar_zij_ moeten_mij_niet ? Oh spreek alsjeblieftvoor jezelf meneer_ik_wil_mensen_overtuigen_van_mijn_alwetendh eid_en_braafheid.......... Maar goed, ik hoef bij niemand te slijmen, maar alleen omdat ik het niet eens bent met mevrouw moezhint aka 'Dom Blondje' en de rest van die, om het maar zo te zeggen, idioten wil niet zeggen dat ik slijm. Zoek je betekenis van 'slijmen' maar in het van dale op, want blijkbaar moet je nog veel leren........... Ik heb in ieder geval een eigen mening en loop niet braaf achter anderen aan. Weet je hoe ze zo'n verschijnsel noemen? 'Meelopersfenomeen'............. :zwaai:

doc25
30-05-2003, 18:14
Origineel gepost door Ghizzy Oh spreek alsjeblieftvoor jezelf meneer_ik_wil_mensen_overtuigen_van_mijn_alwetendh eid_en_braafheid.......... Maar goed, ik hoef bij niemand te slijmen, maar alleen omdat ik het niet eens bent met mevrouw moezhint aka 'Dom Blondje' en de rest van die, om het maar zo te zeggen, idioten wil niet zeggen dat ik slijm. Zoek je betekenis van 'slijmen' maar in het van dale op, want blijkbaar moet je nog veel leren........... Ik heb in ieder geval een eigen mening en loop niet braaf achter anderen aan. Weet je hoe ze zo'n verschijnsel noemen? 'Meelopersfenomeen'............. :zwaai: not impressed

praatgraag
30-05-2003, 19:45
ik zou willen toevoegen, meconium, ontlasting, defecatie, uitwerpselen en als laatste poep

Ghizzy
30-05-2003, 20:55

Origineel gepost door doc25 not impressed Ben blij dat je erachter bent gekomen! Heeft wel lang geduurd......... maar ja, dat was ook wel weer te verwachten met de schamele hersenen die jij hebt gekregen.... :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7