Bekijk originele versie : Afval topic ...!!!! Kom op we kunnen het ..!!
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
_Lady_widjan_
18-05-2006, 10:42
Goeiemorguuhhhh ladies!!
*Lady_widjan* en Selma86 goed volgehouden hoor :goedzo:
Ik heb vanochtend gewogen, ik ben 3 kilo kwijt :banana: :banana:
Ik heb wel vannacht gedroomt dat ik bruine m&m's at, maar gelukkig komt dat er in het echt niet bij :haha: :haha:
jasmina :zwaai:
ahahaha zekerzz ga ik het volhouden , zekerzz met jou steun haaaaa :D
ik heb vandaag oOk gewogen.. kben 2 kilo kwijtgeraakt deze week :banana:
nog 8 te gaan en ik droom niet over m&m's maar widjan die slank is :haha:
Miss_Smile
18-05-2006, 11:42
Hallo dames,gister kon ik niet on-line komen dus schrijf ik nu f op wat ik gister op had:
s'ochtends:1 kop thee 2 volkoren boterhammen met smeerkaas 20 +
tussendoor:2 boterhammen met smeerkaas(werd gek van de honger)
Lunch:klein bakje met pastasalade enbeker magere yoghurt
tussendoor:appel en plakje ontbijtkoek
diner:groentensalade met een beetje gehakt
Verder 2 liter water gedronken en 3 handjes japanse nootjes:(
Aaah goed zo dat het jullie stimuleert, jullie kunnen het ook!!!!!! :D
Hahahaha Tante_Didi weet je hoe lekker die bruine m&m's smaakten, damnnn :hihi:
Hallo dames,gister kon ik niet on-line komen dus schrijf ik nu f op wat ik gister op had:
Hartstikke netjes toch :goedzo:
Tante_Didi
18-05-2006, 11:49
Aaah goed zo dat het jullie stimuleert, jullie kunnen het ook!!!!!! :D
Hahahaha Tante_Didi weet je hoe lekker die bruine m&m's smaakten, damnnn :hihi:
Hahahah wowwww stil :eek:....ik heb nog steeds niet gegeten :jammer:
Geen zin om naar beneden te lopen :o :gniffel:
Miss_Smile
18-05-2006, 11:52
Hartstikke netjes toch :goedzo:
Thanx:sjans:
nou kan ik het vandaag wel volhouden
Miss_Smile
18-05-2006, 11:54
Hahahah wowwww stil :eek:....ik heb nog steeds niet gegeten :jammer:
Geen zin om naar beneden te lopen :o :gniffel:
hahaha ik heb ook nog niets gegeten,kom net uit mijn bed gerold,met mijn haar nog alle kanten op:hihi:
Hahahaha ik heb al ontbeten, ik zit op me werk dus overdag vind ik het wel makkelijk, alleen 's avonds ga ik helemaal flippen en dan ga ik 's nachts dus dromen over bruine m&m's :haha:
En het is graag gedaan hoor Miss_Smile, ik meende het ook echt :D
Ik mag trouwens volgens mijn dieet in het weekend weer normaal eten, ik zit al te smachten naar een bruin broodje kaas, hmmmmmm :nerd:
Miss_Smile
18-05-2006, 12:01
Hahahaha ik heb al ontbeten, ik zit op me werk dus overdag vind ik het wel makkelijk, alleen 's avonds ga ik helemaal flippen en dan ga ik 's nachts dus dromen over bruine m&m's :haha:
En het is graag gedaan hoor Miss_Smile, ik meende het ook echt :D
Ik mag trouwens volgens mijn dieet in het weekend weer normaal eten, ik zit al te smachten naar een bruin broodje kaas, hmmmmmm :nerd:
Jij doet tog het ziekenhuisdieet?
Ja klopt, ik ben hem even aan het proberen, wel moeilijk maar wel echt resultaat, kijken of dat ook zo blijft :hihi:
Hallo dames ..!! Ik wil morgen beginnen met een dieet ..!! Ik weeg 65 Kilo en ik wil naar de 55 Dus dat betekend ..!! 10 kilo eraf :( ..!!
Dus vanaf morgen geen troep zoals chips chocola limonade en vetigge dingen zoals patat frikandel visticks etcc..!!! :kwaad:
Als je wil meedoen reageer dan ..!! Zo kunnen we elkaar gemakelijk motiveren inshallah en kunnen we onze doel bereiken inshallah ..!!
p.s We houden elke dag onze eetdagboekje bij
Groetjes Selma :D
ik doe meeee !!! ik ben al 2 weken op dieet. ik woog 67 en wil naar de 52 terug. dat woog ik in oktober. door persoonlijke toestanden ben ik gaan eten. dat is mijn manier van depressie verwerken. maar goed ik ben nu afgevallen, ik weet nu ietjes minder dan 63kg.... nog 11 kg te gaan dus.
ik eet crackers en tomaten heel de dag.... en miljoen keer groene thee haha.. dus meid,, kom op .. we can do it!
Miss_Smile
18-05-2006, 12:15
Okay,heb hem paar jaar geleden ook gedaan,was 10 kilo afgevallen,hielp wel alleen als je weer stopt:(
wilde hem ook weer gaan doen over paar weken,als rugsteuntje alleen vind ik dat je zoveel eieren moet eten dat kan tog niet gezond zijn?:confused:
wajow.... mag je zoveel eten tijdens een dieet :(
ik dieet nu bijna 2 weken en ben van de 67 naar ietsjes minder dan 63 kg gegaan. ik streef terug naar de 52kg zoals ik was.
dit eet ik:
smorgens: niks
smiddags 13.00: pauze op het werk 1 of 2 boterhammen met kaas en een coup a soup
thuis: over de gehele dag 2 pakjes crackers, je weet wel die pakjes met 4 dunne crackertjes erin.
savonds: een tomaat of komkommer
verder drink ik 5-6x groene thee, en water tussendoor....
Miss_Smile
18-05-2006, 12:29
wajow.... mag je zoveel eten tijdens een dieet :(
ik dieet nu bijna 2 weken en ben van de 67 naar ietsjes minder dan 63 kg gegaan. ik streef terug naar de 52kg zoals ik was.
dit eet ik:
smorgens: niks
smiddags 13.00: pauze op het werk 1 of 2 boterhammen met kaas en een coup a soup
thuis: over de gehele dag 2 pakjes crackers, je weet wel die pakjes met 4 dunne crackertjes erin.
savonds: een tomaat of komkommer
verder drink ik 5-6x groene thee, en water tussendoor....
Hey meis jij eet eg veels te weinig,ik ben niet op dieet maar probeer gewoon gezond te eten,mijn eetpatroon te veranderen,dan val je ok af maar het is wel blijvend omdat je jezelf aanleert om anders te eten,met een dieet(believe me been there,don that) val je misschien wel veel af maar zoals jij nu eet kan je nooit je hele leven lang volhouden zodra jij weer normaal gaat eten:(
Welkom Malikab :banana:
Alleen jij eet echt veels te weinig hoor schat, dat is echt heel ongezond voor!
Pagina's :
1
2
3
4
5
6
7
8
[
9]
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.