Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afval topic ...!!!! Kom op we kunnen het ..!!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20

brunettje
05-08-2007, 22:52

ik weeg 69 kilo en ben 1,68 ik vind mezelf te dik en wil afvallen ik begin morgen met me eigen dieet

brunettje
05-08-2007, 22:52
als dat niet werk ben ik van plan om sonja bakker dieet of iets te volgen maar ja ga er wel vanuit dat ik het van mezelf kan

brunettje
05-08-2007, 22:53
ik ga morgen een weegschaal etc kopen en hard me best doen om af te vallen ik breng hier wel verslagjes uit over hoe en wat

brunettje
05-08-2007, 22:53
ewa wens me sterkte en geluk :hihi:

brunettje
06-08-2007, 23:18

Maandag 6-08-2007 Onbijt : 3 beschuitjes met kaas en een beker thee middag : 2 broodjes hotshot :(:( Een Glas Melk Avond Eten : Aardapels met groente en vlees Daarna nog loempia frikandel en red bull zoals je ziet is het me vandaag niet gelukt wat ik zeer betreur morgen ga ik weer inshallah me best doen om het wel voor elkaar te krijgen

Selma86
07-08-2007, 00:07
Well Well Well ladies... Bestaat mijn topic nog steeds :hihi: Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds wat moet afvallen:moe:. Ik weet niet hoe maar het wil me niet lukken. Ik kan het gewoon weg niet volhouden. Maar goed, ik wil morgen weer met een nieuwe start beginnen inshallah.. En hoop resultaat te boeken. Ik zet vandaag even op wat ik heb gegeten... Eetverslagje voor vandaag: - 2 sneetjes bruinbrood met gekleurde hagel slag & kipfilet thee (zonder suiker) 1 cracker - 1 ontbijtkoekje en croisantje thee (z.s) - kippenvleugeltjes - vla & rijst en 1,5 liter water gedronken... en heb 40 minuten gefietst van huis naar werk en werk naar huis...

Selma86
07-08-2007, 00:10
Maandag 6-08-2007 Onbijt : 3 beschuitjes met kaas en een beker thee middag : 2 broodjes hotshot :(:( Een Glas Melk Avond Eten : Aardapels met groente en vlees Daarna nog loempia frikandel en red bull zoals je ziet is het me vandaag niet gelukt wat ik zeer betreur morgen ga ik weer inshallah me best doen om het wel voor elkaar te krijgen :( wat ik als rood heb aangevinkt niet meer veel van eten...! Morgen insh'allah moet het gezonder kunnen... Succes schat ;) :D

Selma86
07-08-2007, 00:19
als dat niet werk ben ik van plan om sonja bakker dieet of iets te volgen maar ja ga er wel vanuit dat ik het van mezelf kan Ik denk dat sonja bakker dieet niet echt verstandig is. Het beste is gewoon je levenstijl veranderen. En veel gezonder eten. Met Sonja Bakker eet je best weinig en naarmate je meer gaat eten nadat je bent afgevallen zul je gaan jojo-en. Eet gewoon wat je altijd al at behalve de onnodige snacks en tussendoortjes. En vervang je snacks voor iets veel gezonder. Zoals fruit, yoghurt, liga biscuit, sneetje bruinbrood met kaas 20+ etc..! Alleen als je je levensstijl qua voeding gaat veranderen zul je wel merken dat je langzaam afvalt. Dat is wel gunstig omdat je het jojo effect voorkomt. Met sporten voorkom je ook het jojo effect en het afvallen wordt dan meer efficienter. Maar nogmaals het is niet verstandig om sonja bakker of andere dieten te volgen.

brunettje
07-08-2007, 20:40
Well Well Well ladies... Bestaat mijn topic nog steeds :hihi: Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog steeds wat moet afvallen:moe:. Ik weet niet hoe maar het wil me niet lukken. Ik kan het gewoon weg niet volhouden. Maar goed, ik wil morgen weer met een nieuwe start beginnen inshallah.. En hoop resultaat te boeken. Ik zet vandaag even op wat ik heb gegeten... Eetverslagje voor vandaag: - 2 sneetjes bruinbrood met gekleurde hagel slag & kipfilet thee (zonder suiker) 1 cracker - 1 ontbijtkoekje en croisantje thee (z.s) - kippenvleugeltjes - vla & rijst en 1,5 liter water gedronken... en heb 40 minuten gefietst van huis naar werk en werk naar huis... goedzo ja ik zeg ook elke keer van ja nu zet ik door nu zet ik door maar dan ben ik met vriendinnen op stap en dan even stiekem de mac in :(

brunettje
07-08-2007, 20:41
:( wat ik als rood heb aangevinkt niet meer veel van eten...! Morgen insh'allah moet het gezonder kunnen... Succes schat ;) :D ik heb het vandaag weer verpest :traan1: shit man ik kan het niett maar wil het wel :maf:

brunettje
07-08-2007, 20:43
Ik denk dat sonja bakker dieet niet echt verstandig is. Het beste is gewoon je levenstijl veranderen. En veel gezonder eten. Met Sonja Bakker eet je best weinig en naarmate je meer gaat eten nadat je bent afgevallen zul je gaan jojo-en. Eet gewoon wat je altijd al at behalve de onnodige snacks en tussendoortjes. En vervang je snacks voor iets veel gezonder. Zoals fruit, yoghurt, liga biscuit, sneetje bruinbrood met kaas 20+ etc..! Alleen als je je levensstijl qua voeding gaat veranderen zul je wel merken dat je langzaam afvalt. Dat is wel gunstig omdat je het jojo effect voorkomt. Met sporten voorkom je ook het jojo effect en het afvallen wordt dan meer efficienter. Maar nogmaals het is niet verstandig om sonja bakker of andere dieten te volgen. ja he als ik een beetje me financ.dingen geregeld heb ga ik zeker weten weer een goede sport school zoeken en fitnessen want merk ook echt dat ik lui ben geworden ben 2dagen terug vanuit spanje en merkte daar dat ik echt snel moe werd van het lopen :(

Selma86
08-08-2007, 15:09
ja he als ik een beetje me financ.dingen geregeld heb ga ik zeker weten weer een goede sport school zoeken en fitnessen want merk ook echt dat ik lui ben geworden ben 2dagen terug vanuit spanje en merkte daar dat ik echt snel moe werd van het lopen :( Zoek een gezelige sportschool bij jou in de buurt. Pas je voeding aan. En je zult meteen resultaat zien. :goedzo:

soempiee
08-08-2007, 18:06
Wil ook wel wat afvallen , een kilo of 3 .. Ik weeg nu 61 kilo... Wil naar 58.. Heb best een snelle stofwisseling, kom niet zo snel aan.. Vandaag: Ochtend:2 boterhammen met komkommersalade en 1 met krabsalade 1 glas melk en 1 glas water.. Middag: 3/4 van een hele Pizza tonijn(jammer).. Een blikje Fernandes groen - Een glas water - 1 Snickers Avond: -Een plak cake moet nog komen..(zalmfilet met groentes)

Selma86
08-08-2007, 20:05
Wil ook wel wat afvallen , een kilo of 3 .. Ik weeg nu 61 kilo... Wil naar 58.. Heb best een snelle stofwisseling, kom niet zo snel aan.. Vandaag: Ochtend:2 boterhammen met komkommersalade en 1 met krabsalade 1 glas melk en 1 glas water.. Middag: 3/4 van een hele Pizza tonijn(jammer).. Een blikje Fernandes groen - Een glas water - 1 Snickers Avond: -Een plak cake moet nog komen..(zalmfilet met groentes) oei oei oei :hadj: Dat had je dus niet moeten eten... :jammer: Next time better...

Selma86
08-08-2007, 20:08

Mijn etens lijst ochtend 2 sneetjes bruinbrood met hagelslag groene thee zonder suiker tussendoor ontbijtkoek middag: 2 sneetjes bruinbrood met kipfilet en tomaat en vla water tussendoor: 2 eierkoeken en cashewnoten :( avond: 1 snee bruinbrood met kip en tomaat. en heb 1,5 liter water gedronken en 40 minuten gefiets... Ik ga zo weer even een half uur sporten om die koek en cashewnoten te verbranden ... ik heb zo een spijt dat ik het heb gegeten :(

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20