Bekijk originele versie : wie kent catering yamama
salaam meiden
ik ga binnenkort trouwen
wie raad mij een goede catering en wie heeft deze catering meegemaakt
alvast bedankt
Lhbib_el_Qalb
15-05-2006, 22:13
Bizar slecht..!! Decoratiiee is helemaal kapot..!! En het eten valt ook wel mee..!! De mini-briwatt zijn iniedergeval niet te eten..!!
ewa nog iemand
Neem traiteur *******.. Eten en service :goedzo:
Verdachte
16-05-2006, 08:55
heb jamajama ook meegemaakt, ik raad ze zeker nog niet aan.
het is beter als je traiteur neemt. zie mijn topic voor informatie en prijzen.
wij hebben voor Traiteur Arabia gekozen, iets duurder maar wel super goed vind ik. Naast Arabia heb je Traiteur Hanan, Mebgrebia uit Ede. Royal Casablancca en nog 10 anderren.
vooor meer info zie
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=853239
dordje22
16-05-2006, 12:37
yamama was een paar jaar geleden veel beter dan tegenwoordig, ik raad je catering mahgrabia uit ede aan die zijn echt in een woord perfect heb ze zelf ook genomen voor mij bruiloft.
anoniem22
16-05-2006, 13:08
ik raad je ze zeker af
mijn vriendin had vorig jaar een verloving en hebben een taart daar besteld en wou voor haar bruiloft hun als catering nemen.
De taart was absoluut niet de taart die we hebben besteld, ze hebben ook nog een een verkeerde standaard meegegeven en de taart zag er niet uit hij was shots en scheef ze barste zo wat in tranen uit toen de taart werd binnengehaald
na de verloving is ze teruggegaan en kreeg ze te horen dat ze de verkeerde taart hadden meegegeven en dat die voor iemand anders was bedoeld.
Zelfs ik als amteur kan een betere taart maken.
En dat doe je dan om indruk te maken op mensen zodat ze je ook nemen voor hun bruiloft?
Niet dus
Lhbib_el_Qalb
16-05-2006, 16:26
Het is gewoon niet meer te meten met een normale catering. Nieuwe caterings zoals Magharbia uit Ede hebben zoveel succes ondanks hun nog niet zo lange bestaan. De laatste keer dat ik ze heb meegemaakt was ongeveer rond begin van dit jaar. Ik schrok me werkelijk dood. Het buffettafel was bekleed met verschillende vitrages. De tafellinnen waren aan alle kanten gescheurd en waren vies. De salades waren lekker, maar de briwat en de kip waren niet te eten. De briwat waren taai en oud. De kip viel uitelkaar. Ik raad aan dat Jamama een tijdje dicht gaat en nieuwe decoratie haalt van nu een nieuw menu maakt. En dan weer een denderende opening beleefd zodat het weer de catering wordt die we gewend waren ong. 10 jaar geleden..!!
dordje22
16-05-2006, 17:04
Het is gewoon niet meer te meten met een normale catering. Nieuwe caterings zoals Magharbia uit Ede hebben zoveel succes ondanks hun nog niet zo lange bestaan. De laatste keer dat ik ze heb meegemaakt was ongeveer rond begin van dit jaar. Ik schrok me werkelijk dood. Het buffettafel was bekleed met verschillende vitrages. De tafellinnen waren aan alle kanten gescheurd en waren vies. De salades waren lekker, maar de briwat en de kip waren niet te eten. De briwat waren taai en oud. De kip viel uitelkaar. Ik raad aan dat Jamama een tijdje dicht gaat en nieuwe decoratie haalt van nu een nieuw menu maakt. En dan weer een denderende opening beleefd zodat het weer de catering wordt die we gewend waren ong. 10 jaar geleden..!!
jamama is overgenomen vandaar dat het niet meer goed is als voorheen.
ambitiontje
16-05-2006, 17:30
Jamama is troep.. ze zeggen drie keer is scheepsrecht..
We hebben gezworen nooit meer iets feestlijks bij ze te laten doen!
2 keer bastilla zwaar smerig en vies
laatste keer verjaardagstaart van nichtje! mn zus was kwaad!!
Ze hadden ipv BOB de BOuwer een wibratreintaart gemaakt! Tfoe 3la teringzaak!
nooit meer
Ik persoonlijk vind afrah el karam uit ede een topper heb goeie ervaringenmet ze,
ambitiontje
16-05-2006, 20:03
Ik heb nu ********* uit Ede en vind ze super
wa salam
ccomputer
16-05-2006, 22:20
wil je een onvergeetelijk feest aan je gasten geven dan raad ik jouw 2 cateraars aan : www.traiteurarabia.nl of
www.traiteurazhar.nl
laat je verleiden door goedkope smoesjes
Verdachte
17-05-2006, 15:32
wil je een onvergeetelijk feest aan je gasten geven dan raad ik jouw 2 cateraars aan : www.traiteurarabia.nl of
www.traiteurazhar.nl
laat je verleiden door goedkope smoesjes
azhar niet!
ccomputer
17-05-2006, 16:27
Waarom niet?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.