Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Grootste held allertijden.

LZN
28-05-2003, 19:07

Wie zijn jullie Grootste helden of voorbeelden. Noem er ±3.. Mijne zijn: - Mohamed(saws) - Abu Bakr(ra) - Mijn Ouders.

Ghizzy
28-05-2003, 21:08
Origineel gepost door ZITA Ik heb maar 1 held, mijn alter ego 'the asskicking superhero ZITA'. Simpel omdat hij de beste is. Zita rules! hOE BEDOEL JE 'EGO' MAAR GOED MIJN HELD IS ZEKER ABDELKRIM! IK VIND HEM GEWELDIG!

K_Prone
28-05-2003, 22:05
1.profeet mohammed, hij is toch je belangrijkste voorbeeld 2. vader, moeder, opa en oma al mijn hele leven voor mij gezorgd 3. abdelkrim elkhattabi, door hem spreken we vandaag de dag nog tmazight in plaats van spaans en frans.

minous21
29-05-2003, 00:13
1. Profeet Mohammed (vzmh) en alle andere profeten 2. Mijn lieve ouders dankzij hen ben ik wie ik ben. 3. de man(held) op mijn avatar!(Che Guevara)!

muhammad
29-05-2003, 00:34

de profeet Mohammed SAW de metgezellen (sahaba) de profeten van voor mohammed saw, zoals ibrahim AS musa AS isa AS etc. de martelaren (shohada). de geleerden (ulama) de oprechten (salihin/mohsinnin). en natuurlijk shaik Osama bin laden (hafidzullah) er zijn zoveel helden en voorbeelden te noemen maar de beste mens is en blijft voor altijd onze profeet de zegel van de profeten mohammed SAW