Sammevlam
28-05-2003, 18:52
Hoi allemaal, Dit bericht is voornamelijk bedoeld voor mijn zusters maar broeders zijn uiteraard welkom om ook een reaktie te geven. Ik zit met het volgende: Op de een of andere manier lukt het mij niet om in contact te komen met een leuke, interssante lieve en sociale maokkaanse dame. Begrijp me goed ik kom en ken genoeg marokkaanse meiden maar ik zou daar nooit en te nimmer iets mee willen beginnen daar ze in mijn ogen ( en met mij vele anderen) soms erger zijn dan sommige niet-moslims. De praktijken die ze allemaal uitvreten en de taal die ze uit hun mond laten horen is van zo`n niveau dat je niet anders kan concluderen dat deze dames een best wel mouilijke tijd gaan krijgen om een leuke jongen te ontmoeten. en als ze dat al doen dan zullen ze net als ik snel afdruipen. Op de universiteit waar ik gestudeerd heb zaten helaas geen leuke marokkaanse dames. Normaal zou je zeggen dat ik dus daar moest kijken. Helaas dus geen optie. Familie trouwen doe ik niet aan. dus dat is ook geen optie. Maw: ben op zoek naar een leuke, slimme, lieve, sociale en vooral respectvolle marokkaanse dame die in staat is om die ene spciale vlam in mijn hart te onsteken. ( leeftijd: 20-26} Zelf ben ik 24 jaar heb gestudeerd en ben ook afgestudeerd. heb een goede baan en ben wat marokkaan zijn betreft trots op mijn achtergrond en tegelijkertijd beter geitegreerd dan menig Hollander. Dus als er dames zijn die zich aangesproken voelen en de gok willen nemen om op cyberspace een contact aan te gaan dan is dit je kans. En broeders: als jullie weten waar ik anders moet zijn geef even een gil. Het spreekt voor zich dat alleen serieuze reakties welkom zijn. Met Vriendelijke Groet, Sammevlam