Bekijk originele versie : *~hoe wil jij je bruiloft hebben~*
driouchmeid
15-05-2006, 12:50
ik ben beniewd dames en heren...!
ik zou zeggen reageer snel
en ik wens voor iedereen een leuke bruiloft..van je leven;)
**sennae**
driouchmeid
15-05-2006, 19:23
iwa??
ik zou zoveel willen :P Ik heb een droom jurk hahah is te veel om op te noemen en ook te veel geld hihi
Jasmina_A
28-05-2006, 01:15
geld is voor mij geen probleem insha,allah weet ik al zeker wat ik op mijn bruidloft ga doen wordt iedereen droombruidloft ik heb te veel fgeld wegens me ongeluk 7jaar terug mijn bruidloft wordt de beste bruidloft die ik ooit heb mee gemaakt??
Miss_Tasrit
28-05-2006, 01:17
geld is voor mij geen probleem insha,allah weet ik al zeker wat ik op mijn bruidloft ga doen wordt iedereen droombruidloft ik heb te veel fgeld wegens me ongeluk 7jaar terug mijn bruidloft wordt de beste bruidloft die ik ooit heb mee gemaakt??
Leuk om te horen a liefje
was het een ernstige onlgeluk sorry dat ik het je zeg
tempted_2_touch
28-05-2006, 03:51
heb ik al 393884 keer verteld :maf:
ik ben beniewd dames en heren...!
ik zou zeggen reageer snel
en ik wens voor iedereen een leuke bruiloft..van je leven;)
**sennae**
Kinderloos.
Groet,
NooR
Kinderloos.
Groet,
NooR
Hhahahha DAT IS DENK IEDEREENS DROOM geen kids op de wedding :P die zoveel rotzooi maken ...
Maar Jasmina_A Ben blij te horen dat je genoeg hebt voor je dream wedding geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen ;) inscha`Allah gaat alles goed met je ;)
Dit zijn d edingen die ik egt wil hihi...
http://www.angelsanddiamonds.nl/4165%20esperanza.JPG
zinalady80
28-05-2006, 23:40
ik wil dat alle junken van centraal komen inclusief die heroine hoertje die mogen bij mij serveren en die junken gaan voor me koken
Misss_ikram
28-05-2006, 23:43
ja zinalady je hebt gelijk en niet te vergeten als hij niet komt gaat mijn bruiloft niet door.... onze grote vriend met skeelers die door de stad ronjes maakt
driouchmeid
29-05-2006, 12:57
haaahaahaha..:haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.