Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Altijd als ik voor een schuifdeur sta....

TwinkleEye_19
28-05-2003, 16:14

Gaat die nooit direct open :confused: En dan sta je gewoon stil voor een dichte deur, en als toevallig iemand achter me aan kon lopen, gaat ie wel open :( Tfoe, gebeurd iedere keer als ik op m'n werk even naar de supermarkt ga, echt voorschut man! :kwaad: Net weer :kwaad:

emsoem
28-05-2003, 16:19
moet je eens tegen hem zeggen..en als ie lomp doet stompen die handel..gewoon je tasje met brokken steen vullen:D =emsoem=

newkid
28-05-2003, 16:21
Insh Allah zou hij(swt) de deuren voor je openen.

-Reda-
28-05-2003, 16:23
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Gaat die nooit direct open :confused: En dan sta je gewoon stil voor een dichte deur, en als toevallig iemand achter me aan kon lopen, gaat ie wel open :( Tfoe, gebeurd iedere keer als ik op m'n werk even naar de supermarkt ga, echt voorschut man! :kwaad: Net weer :kwaad: hehe je bevind je te laag bij de grond, die sensor merkt niet dat je voor de deur staat :hihi:

TwinkleEye_19
28-05-2003, 16:23

Origineel gepost door emsoem moet je eens tegen hem zeggen..en als ie lomp doet stompen die handel..gewoon je tasje met brokken steen vullen:D =emsoem= Pas als ik op vlak ervoor spring gaat ie open? Echt voorschut gewoon :( Origineel gepost door newkid Insh Allah zou hij(swt) de deuren voor je openen. Incha allah, amien :o

SaMiax
28-05-2003, 16:24
zeg gewoon... sessam open U... moet je proberen :stout:

TwinkleEye_19
28-05-2003, 16:29
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO hehe je bevind je te laag bij de grond, die sensor merkt niet dat je voor de deur staat :hihi: Maar bij kleine zware kindertjes gaat ie wel open :kwaad: Origineel gepost door SaMiax zeg gewoon... sessam open U... moet je proberen :stout: Wellahilla, kschiet die deur gewoon met m'n gun kapot :stout: :stout: Opeens alle kassieres op de grond...aaaaaaaaaahh Taliban, Bin Laden, El Quada :hihi: Origineel gepost door Abdelhay Je moet ook huppelend er heen gaan en intussen zwaaiend zodat hij beweging ziet en dan zal hij wel open gaan :D :lol: :lol: Met tasje en pipilangkous-straatjes, lalalalallalalalalalalalla :engel:

-Reda-
28-05-2003, 16:33
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Maar bij kleine zware kindertjes gaat ie wel open :kwaad: die vallen op omdat ze zwart zijn :hihi:

TwinkleEye_19
28-05-2003, 16:35
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO die vallen op omdat ze zwart zijn :hihi: :kwaad: Jij denkt zeker mij zo in je tas mee te smokkelen yek :hihi:

-Reda-
28-05-2003, 16:44
Origineel gepost door TwinkleEye_19 :kwaad: Jij denkt zeker mij zo in je tas mee te smokkelen yek :hihi: hehe jah precies gewoon net zoals toen in Six Flags:hihi:

TwinkleEye_19
28-05-2003, 16:59
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO hehe jah precies gewoon net zoals toen in Six Flags:hihi: Maar je had geen rekening gehouden met m'n puntschoenen :hihi: Pijnlijk was dat he :stout: :stout:

amianis
28-05-2003, 17:00
Origineel gepost door TwinkleEye_19 Gaat die nooit direct open :confused: En dan sta je gewoon stil voor een dichte deur, en als toevallig iemand achter me aan kon lopen, gaat ie wel open :( Tfoe, gebeurd iedere keer als ik op m'n werk even naar de supermarkt ga, echt voorschut man! :kwaad: Net weer :kwaad: Ik dacht dat ik de enige was, gelukkig!!! Die 7eshma bij de supermarkt elke keer weer; k houd er trauma's aan over :( Maar tegenwoordig ben ik slim geworden, ik neem mijn zusje mee, voor haar gaan die deuren wel op :D ofzo :)

TwinkleEye_19
28-05-2003, 17:27
Origineel gepost door amianis Ik dacht dat ik de enige was, gelukkig!!! Die 7eshma bij de supermarkt elke keer weer; k houd er trauma's aan over :( Maar tegenwoordig ben ik slim geworden, ik neem mijn zusje mee, voor haar gaan die deuren wel op :D ofzo :) :haha: Wellahilla, is echt voorschut :( Alsof je lucht bent :verdriet:

amianis
28-05-2003, 17:30
Origineel gepost door TwinkleEye_19 :haha: Wellahilla, is echt voorschut :( Alsof je lucht bent :verdriet: korte lucht nog wel :verdriet: ofzo :)