Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Marokkaanse Jongen Is Niet Romantisch!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

ghazella
04-06-2002, 11:24

DIT IS DUS EEN STELLING ZIJN JULLIE HET DAAR MEE EENS OF JUIST NIET EN VERMELD ER OOK BIJ WAAROM JE DAT VINDT THANKS ANYWAY

doha
04-06-2002, 11:30
Salaam, Mijn man is heel erg romantisch en nog steeds. Toen hij mijn vriend was, was hij al een romantic. Dus het ligt er aan wie je voor je hebt. Ik ben er dus niet mee eens er zijn volgens mij zat jongens die wel romantisch zijn. Ma3a salama

MissCasa
04-06-2002, 11:31
d'r zullen heus wel romantische tussen zitten...

nadia81
04-06-2002, 11:34
Origineel gepost door ghazella DIT IS DUS EEN STELLING ZIJN JULLIE HET DAAR MEE EENS OF JUIST NIET EN VERMELD ER OOK BIJ WAAROM JE DAT VINDT THANKS ANYWAY ik ben het niet mee eens, natuurlijk heb je een paar tussen zitten die niet romantisch zijn.........maar over het algemeen vind ik marokkaanse jongens wel romantisch.... :zwaai:

ghazella
04-06-2002, 11:39

Origineel gepost door butterfly1983 Ik weet het niet hoor.....heb niet echt een marokkaanse vriendje gehad en begin er liever niet aan. Maar hoe ben jij op deze stelling gekomen....vind jij zelf dat dat niet zo is? IK HOOR WELK VAAK DAT DIE MAROKKANEN NIET ROMANTISCH ZIJN , ZE HEBBE ALLEEN PRAATJES ENZ. DUS DACHT IK GA EFFE EEN TOPIC OPENEN OVER DIT ONDERWERP. IK HEB ER ZELF GEEN ERVARING MEE. IK HEB DE MAROKKANEN ALLEEN ALS VRIENDEN DUS JA DAAR KAN IK GEEN MENING OVER HEBBEN

Punk_d
25-07-2005, 11:28
Je mag ze natuurlijk niet gaan veralgemenen.Er zitten der nog steeds fatsoenlijke tussen. De laatste tijd zijn ze gwn moeilijk te vinden

Najib26
25-07-2005, 11:32
Hoe weten jullie of Marokkaanse mannen wel of niet romantisch zijn? Hebben jullie zoveel huwelijken gehad? Of zoveel haramvriendjes gehad?

sakina22
25-07-2005, 11:37
Indd ze zijn alles behalve romantisch.... ben al 2.5 jr met mn vriend..nog nooooit een lief kaartje of een roosje gekregen :(

selmo
25-07-2005, 11:38
Hoe weten jullie of Marokkaanse mannen wel of niet romantisch zijn? Hebben jullie zoveel huwelijken gehad? Of zoveel haramvriendjes gehad? Mijn vriendinnen die getrouwd zijn klagen over hun man, omdat ie ni romantisch is......

Rooie_Me
25-07-2005, 11:55
Nee ik ben er niet mee eens dat marokkaanse mannen/jongens niet romantisch kunnen zijn. Niet elke marokkanen zijn hetzelfde. Ik ken er zelf veel jongens die egt romantisch kunnen zijn voor hun liefde.....

soufiane37
25-07-2005, 13:53
Mijn vriendinnen die getrouwd zijn klagen over hun man, omdat ie ni romantisch is...... maar wat voor vergelijkingsmateriaal hebben ze? als ze alleen met hem is gegaan, hoe weten ze dat Marokkanen vergeleken met andere niet romantisch zijn? of gebruiken ze soaps als vergelijkingsmateriaal?

Personality
25-07-2005, 13:58
maar wat voor vergelijkingsmateriaal hebben ze? als ze alleen met hem is gegaan, hoe weten ze dat Marokkanen vergeleken met andere niet romantisch zijn? of gebruiken ze soaps als vergelijkingsmateriaal? Daar zit idd...wat in......ze gaan zich meten aan tv/ soapshelden...... Realiteit is anders...ik vind dat als een vent romantisch overkomt....hem tot een mietje maakt....dus je...aan romantiek geef ik weer een ander betekenis.

jazir
25-07-2005, 14:07
oordeel eerst over je zelf voordat je tot deze conclusie komt............

rachid_tafersit
25-07-2005, 14:14
DIT IS DUS EEN STELLING ZIJN JULLIE HET DAAR MEE EENS OF JUIST NIET EN VERMELD ER OOK BIJ WAAROM JE DAT VINDT THANKS ANYWAY flauw hoor :(

c1000
25-07-2005, 14:52

wat is romantische .... geloof me als ik een vrouw heb sooooooooooooo dat wort dan echt leuk......... niet aleen in bed uit eten naar de strand hoef perce niet swemmen... gewoon elke dag chil sooo

Pagina's : [1] 2 3 4