Bekijk originele versie : waar zijn de CHEB MAMI fans??
zijn er hier cheb mami fans denk het wel,maar welke liedje van cheb mami vind je nou het leukste?
ik persoonlijk heb er veel maar als ik dan toch moet kiezen kies ik voor meli meli,lafaute fia,rai,doula alia,let me cry bij dit soort liedjes moet ik echt terug denken aan marokko in het verleden dus jaren geleden en bij de liedjes le rai c'est chic en yoam wara yoam moet ik terug denken aan vorig jaar met dat liedje heb ik veel meegemaakt :zwaai:
hier hier hier hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ...................BEN IK!!!
eigenlijk alles van hem is mooi, maar die jij noemde heb ik ook iets speciaals mee.
hij heeft een van de meest hartbrekende stemmen naar mijn mening dan he, ik hoop dat ik nog lang mag genieten van zijn muziek!
Beslamaaaaaaaaaa
alhoceima_boy15
28-05-2003, 22:37
hier hier hier hier hier
Ikram_4ever
29-05-2003, 18:56
Hier nog eentje, Ik vind al zijn nummers mooi. Die man heeft een dijk van een stem. Echt niet normaal meer.
Thalla, en keep Mami forever in your hearts.
Mami heeft gewoon de stem! wauw, hij heeft nu een nieuw liedje met franse rap echt prachtig het is van piste 7, met die groep 113 echt mooi!
De mooiste liedjes van mami vind ik: fugitif van tonton david, let me cry,
ana wahlach, het zijn er zoveel!
liefs kenza
Lady_moi
16-06-2003, 18:58
HIER FAN NUMMER 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!IK WOON DICHT BIJ HEM IK IK IK HIJ IS MIJN MAN :bril:
ohja al zijn liedjes zijn mooi :Iluvu: zoals hem... :verliefd: :verliefd:
Ik vin em ook Goe..:)
Hbabi Ou Jiranna, Parisien du Nord, Meli Meli, Douha alia allemaal shjo :goedzo:
Lady_moi
16-06-2003, 21:05
:verliefd: :verliefd: :verliefd:
YeDis_an_AbDaRs
16-06-2003, 21:38
kent iemand de nummers "rouhi dori ya lalla" en "lazraag saani" van Cheb Mami? het zijn wel oude nummers maar ze blijven leuk
heeft toevallig iemand deze nummers in huis ??? zo ja, zou ik ze dan please please mogen hebben (via msn ;) )
ik ben al jaren (ok is te overdreven...........een paar jaar dan :D ) op zoek naar deze nummers........maar helaas zonder resultaat :(
p.s. ze zijn niet te vinden op kazaa
Lady_moi
16-06-2003, 21:50
jaaah ik heb da :D
maare hoe via msn :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.