Bekijk originele versie : ik wacht op Isa...
Oh men, ik ben weer zo moe... kom maar op met iets leuks om mij wakker te houden!
StylishWoman
14-05-2006, 23:09
Waarom ga je niet gewoon slapen dan? :D
Waarom ga je niet gewoon slapen dan? :D
Ik moet toch Isa bidden... dan kan ik moeilijk 40 minuten gaan slapen en weer wakker worden...
Vertel me ff de nieuwste fashion do's and don'ts!
saadia29
14-05-2006, 23:18
Wij doen het samen met Maghreb...... ik weet, niet iedereen volgt het.... en nee ook niet gelijk naar bed.....Allahoe ahlem.
Zusterke001
14-05-2006, 23:18
as salaam alaykoum marisah,
ik herinner mij een paar jaar terug een discussie met jou over het samenvoegen van maghreb en isha.
al vergeten?
Zo zusterke leef jij nog??
Oh men zusterke hihi, Asalaam alaikum ogti! Waren we eindelijk van je af?
Anyways, ik probeer het wel op tijd te bidden en als het echt niet gaat voeg ik samen. Maar ik wil niet dat het een gewoonte wordt, want ik bedoel als er een leuke film zou zijn dan zou ik ook wakker blijven. Ik hoef niet morgen om 6 uur te gaan werken ofzo. Beetje training van de nafs zeg maar... en zie daar het is nog maar een kwartier ofzo.
je mag le3sja eerder bidden, maar dan moet je na het bidden wel meteen slaappie slaappie gaan doen, en niet nog voor de tv gaan hangen...
Groetjes
Fat
ik wacht er ook op..volgens mij is het nu.
Ik ga vanaf morgen het samen bidden met elmaghreb, ik moet de volgende dag weer vroeg op..
trouwens hoelaat is het bij jullie le3sja, ik kijk net op het kalender en hij staat voor vandaag op 11:08 uur...
ik wacht er ook op..volgens mij is het nu.
Ik ga vanaf morgen het samen bidden met elmaghreb, ik moet de volgende dag weer vroeg op..
Bij mij pas 23.46... maar dat is van www.islamicfinder.org
f_mouslima2
14-05-2006, 23:25
Wij doen het samen met Maghreb...... ik weet, niet iedereen volgt het.... en nee ook niet gelijk naar bed.....Allahoe ahlem.
uuh.. vraagje: waarom dan met maghreb bidden als je nu toch nog wakker bent??
als je werkt en vroeg op moet en vroeg wil slapen..ok. maar nu??
just n question:moe:
f_mouslima2
14-05-2006, 23:27
ps: bij ons gaat adaan klokje nu.. maar mn man is al kwartiertje geleden naar moskee gegaan..
Felicity
14-05-2006, 23:27
Bedoelen jullie gelijk na maghreb salaat le3sha te bidden?
nee toch? Is dat toegestaan?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.