Bekijk originele versie : eeey lees eens
kijk steeds als ik een topic wil openen en ik typ dus de naam van de topic dan krijg ik zo'n heele waslijst van de topic's die ik al geopend heb vindt dat lastig :D wil er van af maar hoe? weet alleen iets bij internet optie's ofzo iets
=emsoem=
nou ja zeg...
wat ik zeggen wil is:
ik wil als bv: inlog dat dat gewoon normaal gaat en niet zo'n lijst krijg van al die namen die ik daar een keer heb geschreven blabla
fhemtie?
=emsoem=
huh?? heb ik nog nooit gehad
Miss_Banana
28-05-2003, 15:53
Origineel gepost door emsoem
kijk steeds als ik een topic wil openen en ik typ dus de naam van de topic dan krijg ik zo'n heele waslijst van de topic's die ik al geopend heb vindt dat lastig :D wil er van af maar hoe? weet alleen iets bij internet optie's ofzo iets
=emsoem=
Jij hebt ooit een keer een optie aangeklikt dat ie dat allemaal moet onthouden. Vandaar dat het steeds terug komt.
Zou alleen niet weten hoe je het kunt verwijderen. Succes!
Zin_Rabat
28-05-2003, 15:55
je bedoelt toch adressenbalk
ja dat dat blijft altijd opgeslagen
maar heeee ;) yak ma op sie site geweest wat de andere niet mogen zien :p :D betrapd
Miss_Banana
28-05-2003, 16:11
Origineel gepost door Zin_Rabat
maar heeee ;) yak ma op sie site geweest wat de andere niet mogen zien :p :D betrapd
Nee, nie die adressenbalk. In het venstertje waar onderwerp staat heb je bijvoorbeeld een optie dat ie alle onderwerpen ooit opslaat.
Je kunt het wel verwijderen, maar weet niet hoe gelaasj piendakaasj. ;)
Origineel gepost door Zin_Rabat
nee want dat soort rotzooi heb ik laten blokeren:D
en miss banana ik weet niet heb van het weekend alles verwijderd (ook windows enz enz enz ) en toen de opstart cd erin gedaan...dus ik weet niet...
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.