Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ok En Wat Vinden De Dames Sexy Bij Een Jongen......

Pagina's : [1] 2

ze3maze3ma
28-05-2003, 14:52

er is eentje wat vinden de mannen sexy bij de dames en nu heb ik deze :D sorry :D

Miss_Banana
28-05-2003, 14:53
Origineel gepost door zegmazegma er is eentje wat vinden de mannen sexy bij de dames en nu heb ik deze :D sorry :D Een mooie rug en schouders bijv. Er zijn zoveel dingen die sexy kunnen zijn. :D

semir
28-05-2003, 14:53
haar kookkunst

Miss_Banana
28-05-2003, 14:57
Origineel gepost door h_o_e_r_e_nbaas Ik draag nu een string. Sexy? Getverpielekes! BLECH!!!

Miss_mandalinna
28-05-2003, 14:58

1 karakter 2 manier van omgang met vrouwen 3 Ogen 4 Verzorgd er uitzien P.s. dit geld voor de mannen niet voor de jongens

ze3maze3ma
28-05-2003, 14:59
Origineel gepost door h_o_e_r_e_nbaas Ik draag nu een string. Sexy? ieel ieel ieel ieeeeelll ieeeeeeeeeeeeeeeeeeellll neej niet sexy sorry!! en ben jij dat op die foto????? zo ja lelijk!!!!!!!!!!!!!!!

AmorIllias
28-05-2003, 15:02
Origineel gepost door zegmazegma er is eentje wat vinden de mannen sexy bij de dames en nu heb ik deze :D sorry :D Dames vinden het sexy als een man een aparte blik heeft in zijn ogen. Mysterieus is. Zachte lippen heeft. Brede schouders en lang is. Verder moet een man een MAN zijn en geen meelopertje of iemand die alleen maar JA KNIKT! Hij moet dus besluitvaardig zijn en sterk in zn schoenen staan. En tja dames vinden het ook eenmaal sexy als een man goed kan verleiden en weet wat ie moet zeggen om je g..l te maken.

Miss_Banana
28-05-2003, 15:04
Origineel gepost door AmorIllias Dames vinden het sexy als een man een aparte blik heeft in zijn ogen. Mysterieus is. Zachte lippen heeft. Brede schouders en lang is. Verder moet een man een MAN zijn en geen meelopertje of iemand die alleen maar JA KNIKT! Hij moet dus besluitvaardig zijn en sterk in zn schoenen staan. En tja dames vinden het ook eenmaal sexy als een man goed kan verleiden en weet wat ie moet zeggen om je g..l te maken. Vrouwen knappen af op mannen die te zeker van hun zaak zijn.

Miss_mandalinna
28-05-2003, 15:06
Wat trouwens ook onwijs sexy is een een dikke man ( i haat schriele mannu jak)

ze3maze3ma
28-05-2003, 15:06
Origineel gepost door AmorIllias Dames vinden het sexy als een man een aparte blik heeft in zijn ogen. Mysterieus is. Zachte lippen heeft. Brede schouders en lang is. Verder moet een man een MAN zijn en geen meelopertje of iemand die alleen maar JA KNIKT! Hij moet dus besluitvaardig zijn en sterk in zn schoenen staan. En tja dames vinden het ook eenmaal sexy als een man goed kan verleiden en weet wat ie moet zeggen om je g..l te maken. zzzooooww...jij weet er van ;)

ze3maze3ma
28-05-2003, 15:07
Origineel gepost door Miss_mandalinna Wat trouwens ook onwijs sexy is een een dikke man ( i haat schriele mannu jak) :confused:

AmorIllias
28-05-2003, 15:10
Origineel gepost door zegmazegma zzzooooww...jij weet er van ;) :rolleyes: ssssstttttttt tegen niemand zeggen ;)

semir
28-05-2003, 15:10
haat????? zozo komt wel goed met je hoor;)

TwinkleEye_19
28-05-2003, 15:14
Een mooie lach, zo een waar de uitstraling vanaf spat :verliefd: En waarbij de ogen als het ware 'meelachen' en helemeel gaan stralen.. Dat vind ik nou echt WOW :Iluvu: :Iluvu: Komt ook omdat ik 1 jongen ken die dat heeft, ongelooflijk zeg, als je die lach hebt gezien, verbleken plots alle :D die je ziet :(

Miss_Banana
28-05-2003, 15:16

Origineel gepost door TwinkleEye_19 Een mooie lach, zo een waar de uitstraling vanaf spat :verliefd: En waarbij de ogen als het ware 'meelachen' en helemeel gaan stralen.. Dat vind ik nou echt WOW :Iluvu: :Iluvu: Komt ook omdat ik 1 jongen ken die dat heeft, ongelooflijk zeg, als je die lach hebt gezien, verbleken plots alle :D die je ziet :( Twinkie is in L.O.V.E. :hihi:

Pagina's : [1] 2